Projekt domu Nowoczesny 2

Promocja
Do ulubionychUsuń z ulubionych
Nowoczesny projekt domu Nowoczesny 2
Nowoczesny projekt domu Nowoczesny 2
Nowoczesny projekt domu Nowoczesny 2
Nowoczesny projekt domu Nowoczesny 2
Nowoczesny projekt domu Nowoczesny 2
Nowoczesny projekt domu Nowoczesny 2
Nowoczesny projekt domu Nowoczesny 2

Powierzchnia użytkowa

173,50 m2

Powierzchnia garażu:

+36,90 m2

Powierzchnia kotłowni:

+9,00 m2

Koszt budowy

406 761 zł

Cena projektu

6 358 zł

7 480 zł
Do końca oferty zostało:
Dostępność:Od ręki
Ten projekt obejrzało: 4503 osób

Rzuty

Projekt domu Nowoczesny 2 - Rzut parteru

Rzut parteru

Wersja
podstawowa
Wersja
lustrzana
Nowoczesny 2 - Rzut parteruNowoczesny 2 - Rzut parteru

Powierzchnia użytkowa102,8 m2

1hol11,3 m2
2łazienka3,2 m2
3spiżarnia2,8 m2
4komunikacja3,7 m2
5pokój gościnny - gabinet10,9 m2
6kuchnia13,4 m2
7jadalnia13,4 m2
8salon39,2 m2
9komunikacja - garderoba4,9 m2
10pom. gospodarcze - kotłownia9 m2
11garaż36,9 m2
Drukuj kartę projektu Drukuj kartę projektu

Projekt domu Nowoczesny 2 - Rzut poddasza

Rzut poddasza

Wersja
podstawowa
Wersja
lustrzana
Nowoczesny 2 - Rzut poddaszaNowoczesny 2 - Rzut poddasza

Powierzchnia użytkowa70,3 m2

1komunikacja - antresola13,3 m2(13,3 m2)
2pokój 112,7 m2(16,6 m2)
3pokój 213,9 m2(17,7 m2)
4łazienka7,1 m2(7,1 m2)
5pralnia - suszarnia3,6 m2(4,7 m2)
6garderoba7,2 m2(9,5 m2)
7sypialnia12,5 m2(14,8 m2)
0,0 m2 - powierzchnia użytkowa
(0,0 m2) - powierzchnia podłogi
Drukuj kartę projektu Drukuj kartę projektu

Informacje szczegółowe

Pow. użytkowa ogółem

219,40 m2

Ilość pokoi

4

Garaż

2-stanowiskowy

Łazienki (z toaletami)

2

Powierzchnia zabudowy

197,00 m2

Min. szerokość działki

23,56 m

Min. długość działki

24,05 m

Wysokość w kalenicy

8,93 m

Kąt nachylenia dachu

45 °

Powierzchnia dachu

167,00 m2

Kubatura

1 016,00 m3

Warunki techniczne projektu na rok

2021
KONSTRUKCJA

zgodna z normami EUROKOD

FUNDAMENTY

tradycyjne
ławy i stopy żelbetowe.

ŚCIANY

bloczek silikatowy + styropian
na etapie adaptacji projektu istnieje możliwość zamiany bloczka silikatowego na inny materiał o podobnych parametrach wytrzymałosciowych, np. na pustak ceramiczny.

ELEWACJA

tynk, blacha na rąbek, deska elewacyjna
deskę elewacyjną wykorzystaną jako materiał dekoracyjny można zamienić na etapie adaptacji projektu na inny, np. na płytę elewacyjną z włóknocementu.

STROPY

żelbetowe wylewane
na etapie adaptacji projektu istnieje możliwość zmiany technologii stropu na gęstożebrowy lub prefabrykowany.

SCHODY

konstrukcji lekkiej
konstrukcja oraz materiały wykończeniowe schodów przewidziane do indywidualnej aranżacji. Możesz skorzystać z usług naszego Partnera. Formularz ofertowy dostępny w zakładce „kosztorys”.

DACH

dachówka ceramiczna lub cementowa
konstrukcja więźby przewidziana pod pokrycie ciężkie dla I strefy wiatrowej i II strefy śniegowej.

Ogrzewanie

Kocioł gazowy i instalacja solarna

Ogrzewanie alternatywne

Pompa ciepła (płatny dodatek)

Wentylacja

Grawitacyjna

EUco - Energia użytkowa

31,3 kWh/(m2rok)

EK - Energia końcowa

79,4 kWh/(m2rok)

EP - Energia pierwotna

68,6 kWh/(m2rok)
Zobacz dodatki podnoszące energooszczędność

Działka / Nasłonecznienie

Nowoczesny 2 - Działka / NasłonecznienieNowoczesny 2 - Działka / Nasłonecznienie

Sprawdź warunki zabudowy lub wypis z MPZP

Poza minimalnymi wymiarami działki oraz odpowiednim nasłonecznieniem, istotne są również przypisane do każdej nieruchomości tzw. Warunki Zabudowy lub ograniczenia określone w Miejscowym Planie Zagospodarowania Przestrzennego. Jeśli masz wątpliwości oferujemy BEZPŁATNĄ ANALIZĘ WARUNKÓW ZABUDOWY.

Kosztorys

Kosztorys możesz zamówić łącznie z projektem lub oddzielnie korzystając z formularza zamówienia projektu. Kosztorys zamówiony łącznie z projektem jest dostarczany na płycie CD. Zamawiany oddzielnie jest plikiem w wersji elektronicznej wysyłanym na adres e-mail podany w formularzu.

Szacunkowy koszt budowy domu. Poziom cen netto: III kwartał 2022

Prace ziemne i fundamenty

46 679 zł

Konstrukcja, strop oraz dach

248 483 zł

Stolarka okienna i drzwiowa

111 599 zł
Stan surowy zamknięty(netto)
406 761 zł

Prace ziemne i fundamenty

71 811 zł

Konstrukcja, strop oraz dach

326 534 zł

Stolarka okienna i drzwiowa

120 956 zł
Stan surowy zamknięty(netto)
519 301 zł

Sprawdź pozostałe pozycje w kosztorysie:

Dodatki

W celu poprawienia energooszczędności budynku oferujemy dodatkowe opracowania instalacyjne. Dodatkowe opracowania możesz zamówić łącznie z projektem lub oddzielnie korzystając z formularza zamówienia projektu. Jeżeli któryś z dodatków ma podany dłuższy czas realizacji niż projekt domu to wysyłamy go w określonym terminie oddzielną, bezpłatną przesyłką.

450 zł
Dostępność:Od ręki
450 zł
Dostępność:Od ręki
450 zł
Dostępność:Od ręki

Centrum informacji

Centrum informacji

Co zawiera projekt:

  • 3 egzemplarze projektu architektoniczno-budowlanego
  • 2 egzemplarze pełnobranżowego projektu technicznego
  • analizę i charakterystykę energetyczną
  • bezpłatną zgodę na zmiany
  • kopię uprawnień architektów i branżystów

Tu znajdziesz pozostałe i niezbędne informacje dotyczące wyboru i zakupu projektu:

Przejdź do centrum informacji

Centrum informacji

Warianty

Projekt domu - Nowoczesny 1
Promocja
WT 2021

Nowoczesny 1

217,50 m2
5
3
2

Podobne

Projekt domu - Atrakcyjny 3
Promocja
WT 2021

Atrakcyjny 3

128,40 m2
4
2
1
Projekt domu - Prosty 3
Promocja
WT 2021

Prosty 3

141,10 m2
4
2
2

Opis projektu

Nowoczesny projekt domu z użytkowym poddaszem o wyrazistej pozbawionej okapów formie. To zmniejszona i tańsza w realizacji modyfikacja wariantu „1”. Ma znacznie zredukowaną powierzchnię użytkową m.in. dzięki likwidacji strefy masterbedroom w parterowej części domu i przeniesieniu sypialni głównej na poddasze. Budynek jest doskonałą alternatywą dla osób, którym przypadła do gustu wersja “1”, ale dysponują mniejszym budżetem.

Zalety projektu:

  • optymalnej wielkości dom o zdecydowanie nowoczesnej architekturze
  • atrakcyjne wnętrze doświetlone dużymi oknami
  • wygodny program funkcjonalny przeznaczony dla 4 osobowej rodziny
  • na parterze: nowoczesna strefa dzienna typu "open space", łącząca salon, dwupoziomową jadalnię i kuchnię / kuchnia z wyspą zlokalizowana od frontu / w pobliżu kuchni spiżarnia / oddzielny gabinet-pokój gościnny / taras w podcieniu / duże pomieszczenie gospodarcze / wygodny garaż na dwa auta
  • na poddaszu: sypialnia rodziców z oddzielną garderobą i możliwością dodania łazienki / dwa duże pokoje dzieci / oddzielna pralnia z suszarnią

Autorzy

arch. Krzysztof Borowski, arch. Piotr Rynkiewicz

Realizacje

Komentarze

  • B

    Beata

    Dodano : 01/5/2017

    Bardzo proszę o wiadomość jaki rodzaj paneli zastosowana do wykończenia elewacji przy oknie, czy jest to drewno?

    • Administrator

      Dodano : 01/5/2017

      Tak, jest to romboidalny profil drewniany.

  • E

    Edyta

    Dodano : 01/3/2017

    Witam, Czy ktoś może buduję dom po trasie Olsztyn-Warszawa-Łódź ? albo gdzie indziej :) Jeżeli tak i można by było zerknąć na dom, pomieszczenia w środku i poradzić się przed ostatecznym wyborem to będę bardzo wdzięczna, proszę o informację na priv edyta.liberdalowicka@gmail.com Dziękuję

  • M

    Michał

    Dodano : 04/11/2016

    Witam, Na wstępie chciałbym pogratulować świetnych projektów. Mam pytanie, czy jest możliwe, aby przy rezygnacji z garażu dwu-stanowiskowego na rzecz jedno-stanowiskowego oraz rezygnacji z korytarza oraz gabinetu na parterze ( w jego miejscu umieścić wejście do budynku), zmieścić projekt na działce o szerokości 18 metrów?

    • Administrator

      Dodano : 04/11/2016

      Oczywiście taka zmiana jest możliwa. W przypadku jej wprowadzenia należy zastanowić się nad zasadnością lokalizacji wc i spiżarni w obecnym miejscu. Po likwidacji gabinetu można spróbować ulokować oba pomieszczenia w jego miejscu ponieważ podcień wejściowy nie musi być tak szeroki. Można rozważyć również lokalizację wc w części garażowej z jednoczesnym wygospodarowaniem miejsce na garderobę.

  • P

    Paulina

    Dodano : 05/10/2016

    Czy jest możliwość pomniejszenia garażu na jednostanowiskowy ze względu na wąską działkę oraz zmianę kąta nachylenia dachu na 30 ?

    • Administrator

      Dodano : 05/10/2016

      P. Paulino o ile zwężenie garażu nie stanowi żadnego problemu to zmiana kąta nachylenia dachu już tak. Do założonej formy budynku 30 stopni to stanowczo za mało. Po takiej modyfikacji dom straci właściwe proporcje i nie będzie wyglądał dobrze.

  • m

    maciek

    Dodano : 02/10/2016

    Dzień dobry, Mam 2-pytania: 1. Czy jest możliwość powiększenia garażu? 2. Czy jest możliwość umiejscowienia kominka w środku domu tak by komin nie był na zewnętrznej ścianie (ze względu na zalecenie by komin był ciepły)

    • Administrator

      Dodano : 02/10/2016

      1. Można, ale z technicznego punktu widzenia na pewno łatwiej go poszerzyć niż pogłębić. 2. Przewód spalinowy do kominka jest ciepły ponieważ komin systemowy jest usytuowany wewnątrz budynku i jest izolowany termiczne tak jak cały budynek. Dlatego pomimo tego, że jest przy ścianie zewnętrznej to nie można przyjąć, że jest zimny.

  • P

    Paulina

    Dodano : 16/9/2016

    Czy jest szansa przerobić suszarnię/pralnię na poddaszu na oddzielną łazienkę zintegrowaną z sypialnią i garderobą? Może odbyć się to kosztem powierzchni sypialni

    • Administrator

      Dodano : 16/9/2016

      Oczywiście, taka modyfikacja nie stanowi większego problemu.

  • K

    Krzysiek

    Dodano : 08/8/2016

    Czy mogę prosić o kontakt od osób, które są w trakcie budowy lub zakończyły ten projekt w okolicach Wrocławia.

  • M

    Maciej

    Dodano : 12/6/2016

    Witam, kończymy NOWOCZESNEGO 2 na śląsku - jak ktoś jest zainteresowany to zapraszam do kontaktu. I pytanie do biura - co to za stół w jadalni?

    • Administrator

      Dodano : 12/6/2016

      Stół jest firmy Willisau: http://www.willisau-switzerland.ch/en/ niestety bardzo drogi. Polecamy za to ciekawe stoły w znacznie przystępniejszej cenie dostępne w Moma Studio: http://www.momastudio.pl/meble/stoly/stoly-prostokatne-kwadratowe

  • M

    Marcin

    Dodano : 05/5/2016

    Czy skrzydło drzwi wejściowych ma 2,40m wysokości, czy jest przewidziana jakaś nadstawka w projekcie? Mam problem ze znalezieniem sprzedawcy takiego gabarytu.

    • Administrator

      Dodano : 05/5/2016

      Drzwi są wysokie ponieważ ich górny poziom określa podział elewacji wyznaczony w tym przypadku przez bramę garażową. Wprawdzie w projekcie nie przewidujemy górnego naświetla, ale jego ewentualne wykonanie nie wpłynie negatywnie na wygląd domu. Zazwyczaj drzwi tej wysokości wykonuje firma dostarczająca stolarkę. W takiej sytuacji często zamiast drzwi pełnych stosuje się ramę z przeszkleniem w środku, tak jak w drzwiach balkonowych.

  • Z

    Zofia

    Dodano : 05/4/2016

    Czy istnieje możliwość wygospodarowania piwnicy (o powierzchni pomieszczeń 9, 10, 11) z osobnymi schodami w kotłowni?

    • Administrator

      Dodano : 05/4/2016

      Jak najbardziej, podpiwniczyć można każdy budynek, o ile pozwalają na to warunki gruntowe. Zawsze przed podjęciem decyzji o wykonaniu piwnicy należy wykonać badania gruntowe, które m.in. określą rodzaj gruntu i występujący w nim poziom lustra wody. Jeśli grunt jest przepuszczalny, a woda nisko to można bez przeszkód zrealizować podpiwniczenie.

  • M

    Marcin

    Dodano : 25/3/2016

    W Płocku i okolicach budują się 3 takie domy.

  • A

    Arek

    Dodano : 18/3/2016

    Witam, Jako żywo zainteresowany Państwa projektem chciałem dodać swoją opinię nt rolet. Rzeczywiście podane przez Państwa argumenty przeciw roletom są trafne jednak zostaje jeszcze temat zacieniania okien w czasie upałów z czym mamy ostatnio do czynienia dość często oraz chyba najważniejsza rzecz to taka, iż latem słońce wstaje ok godz 4:30 -5:00. Ci z Państwa , którzy mają sypialnie od wschodu wiedzą o czym mówię..a zasłon na wizualizacjach nie widać... Swoją drogą w przypadku rezygnacji z rolet polecam zasłony z hoteli ***** , są genialne

    • Administrator

      Dodano : 18/3/2016

      P. Arku temat ochrony przed słońcem pozostawiamy projektantom wnętrz. Mogą to by zasłony , żaluzje wewnętrzne lub rolety, wybór dowolny wg indywidualnych preferencji i potrzeb. Z osłon zewnętrznych promujemy jedynie żaluzje elewacyjne, ale te muszą być uwzględnione na etapie projektowania. W tej wersji projektu nie proponujemy żaluzji ponieważ wg naszej oceny poziomy układ żaluzji "kłóci się" z wertykalnie ułożonym drewnem, dlatego do zacienienia sugerujemy raczej wewnętrzne zasłony lub rolety.

  • D

    Dawid

    Dodano : 18/3/2016

    Czy ktos wybudowal ten projekt ? Zdjecia, szczegolowe wymiary. Chce sprawdzic czy zmiesci sie na dzialce

  • M

    Marcin

    Dodano : 12/3/2016

    Maciej, poważnie zastanawiam się nad tym projektem. Jestem ze śląska. Gdybym mógł zobaczyć ten dom, ułatwiłoby mi to decyzję. Na jakim jesteście etapie?

  • S

    Sławek

    Dodano : 01/3/2016

    Witam, Bardzo podoba mi się ten projekt i mam pytanie czy ktoś z Was buduje / wybudował taki dom ? Jeśli tam proszę o kontakt. Dzięki! PS wiecie, że zawsze jest dobrze zobaczyć budynek :)

  • S

    Sandra

    Dodano : 02/12/2015

    Witam, Bardzo podoba mi się ten projekt. Czy ktoś z Was wykonał taki dom ? Jeśli tam proszę o kontakt. Pozdrawiam Sandra

  • M

    Marcin

    Dodano : 12/11/2015

    Mam pytanie czy posiadacie Państwo projekt / kosztorys budowy domu pokrytego dachówką ? Rozumiem, że dość wysoka cena tak małego dachu wynika z zastosowanych materiałów i jestem ciekawy ile można zaoszczędzić korzystając z innego rozwiązania ?

    • Administrator

      Dodano : 12/11/2015

      Na wizualizacjach rzeczywiście tego nie widać, ale ta wersja projektu jest właśnie pokryta dachówką. Ewentualne oszczędności można uzyskać wybierając tańszy model niż przewidziany w projekcie.

  • M

    Marcin

    Dodano : 12/11/2015

    Maciej, zdecydowaliście się na jakieś przeróbki ?

  • M

    Maciej

    Dodano : 02/11/2015

    Do Grzegorza - my stawiamy na śląsku. Jak masz pytania to wal jak w dym

  • G

    Grzegorz

    Dodano : 23/6/2015

    Witam. Bardzo interesuje nas ten projekt. Nie mniej mamy kilka pytań do właścicieli. Czy ktoś się ujawni gdzie taki dom postawił?

  • B

    Bartek

    Dodano : 29/10/2014

    Dla mojej działki wydano warunki zabudowy z ograniczeniem wysokości gzymsu do 5 m. Czy ten projekt spełnia to wymaganie? Gdzie jest ten "poziom gzymsu" w przypadku dachu zlicowanego z elewacją?

    • Administrator

      Dodano : 29/10/2014

      Spełnia, w tym przypadku można przyjąć , że tzw. "gzyms" będzie linią na wysokości 467 cm, na której zaczyna się obróbka blacharska zlicowanego ze ścianą okapu.

  • P

    Paweł

    Dodano : 13/8/2014

    Witam! Zastanawiamy się z żoną nad wyborem Nowoczesny 1, a Nowoczesny 2, z tą różnicą, że marzy się nam wielka piwnica (w warunkach i w MPZP jest zgoda na podpiwniczenie). Borykałem się już z problematyką garażu umiejscowionego w gruncie ze stromym podjazdem. Czas ułatwić sobie życie! Czy w Nowoczesnym 1 lub 2 można umiejscowić piwnicę pod częścią mieszkalną i czy kondygnacja piwniczna musi posiadać okna? Czy całą budowlę można wykonać tak aby ściany zewnętrzne były tylko ścianami nośnymi (tzn same mury bez żadnych ścian działowych)? Pozdrawiam i z góry dziękuję za wyczerpującą odpowiedź

    • Administrator

      Dodano : 13/8/2014

      Możliwość wykonania piwnicy jest głównie zależna od warunków gruntowych panujących na Pana działce. Piwnica nie musi posiadać okien jeśli nie będzie tam pomieszczeń przeznaczonych na stały pobyt ludzi. Przy istniejącej rozpiętości budynku może być trudne zaprojektowanie stropów tylko na ścianach zewnętrznych, na pewno będą musiały pojawić się podciągi dla oparcia i uzyskania sztywności oraz najprawdopodobniej 1 lub 2 słupy.

  • M

    Michal

    Dodano : 29/7/2014

    Witajcie, kilka pytan odnosnie projektu: 1. Brakuje mi w tym projekcie wiatrolapu. Czy mozna wobec tego wydluzyc garaz do przodu (ktory swoja droga jest maly) i na wzor Nowoczesnego 1 zrobic wiatrolap? 2. Zastanawiam sie dodatkowo nad lekkim poszerzeniem garazu, tak zeby moc swobodnie parkowac motocykl. Czy takie operacje zabuza ogolny zamysl budynku i jakie moga byc dodatkowe koszty z tego tytulu? 3. Czy w przypadku zastosowania wen. mech z rekuperacja zniknie komin przy kuchni? Czy Wasz projekt rekuperacji uwzglednia gruntowy wymiennik ciepla? 4. Czy ten dom wraz z rekuperacja spelnia standard NF40? Interesuje mnie dofinansowanie z NFOŚiGW. 5. Czy Wasze kosztorysy sa relalne? Slyszalem, ze biura projektowe celowo zanizaja koszty, zeby przyciagac klientow. Pozdrawiam i z niecierpliwoscia czekam na odpowiedz, gdyz chcialbym jeszcze w tym roku rozpoczac budowe.

    • Administrator

      Dodano : 29/7/2014

      1. Można doprojektować wiatrołap. 2. Garaż również można poszerzyć, każdy dodatkowy m2 pow. użytkowej budynku to ok. 2500-2800 zł do stanu deweloperskiego. 3. Tak, większość kominów wentylacji grawitacyjnej będzie zbędna, ale przy kuchni pozostanie kanał do podłączenia okapu. Nasz projekt wentylacji nie uwzględnia GWC. 4. Żeby to sprawdzić trzeba wykonać oddzielny audyt w oparciu o metodologię obliczeniową zgodną z założeniami tego programu. 5. Realne, jako jedyna pracownia nie podajemy fikcyjnych kosztów tzw. systemem gospodarczym. Proszę jednak zwrócić uwagę na koszty wykończenia, my podajemy je w standardzie minimalnym. Jeśli zależy Panu na wysokim standardzie koszty wykończenia znacznie wzrosną.

  • K

    Katarzyna

    Dodano : 27/6/2014

    Witam, Czy jest możliwość rezygnacji z dwustanowiskowego garażu i umiejscowienie kotłowni np. w miejscu łazienki na dole? Łazienkę natomiast ulokować np. w miejsce spiżarni. Uprzejmie proszę o odpowiedź. Dziękuję i pozdrawiam.

    • Administrator

      Dodano : 27/6/2014

      To jest możliwe pod warunkiem zastosowania jako źródła ogrzewania pieca gazowego lub pompy ciepła, które nie wymagają dużej powierzchni gospodarczej.

  • R

    Rafal

    Dodano : 01/4/2014

    Witam, ponownie pisze do panstwa z prosba uzyskania odpowiedzi odnosnie producenta okapu umieszczonego na wizualizacji kuchni. Dziekuje i pozdrawiam

    • Administrator

      Dodano : 01/4/2014

      To okap podsufitowy firmy Falmec model Nuvola.

  • K

    Kasia

    Dodano : 28/3/2014

    Witam, mam pytanie, w Państwa projektach nie widzę nigdzie rolet zewnętrznych. Z czego to wynika? Generalnie słyszałam, ze to taki "plastik fantastk", ale jednak rolety pełnią jakąś funkcję - tym bardziej przy domu bez okapowym? Pytanie czy nie zmieni ogólnego designu? Jaka jest Państwa opinia? Pozdrawiam:)

    • Administrator

      Dodano : 28/3/2014

      Rolety spełniają dwie zasadnicze funkcje: po pierwsze jako ochrona antywłamaniowa po drugie jako element izolujący termicznie, oczywiście kiedy są rozwinięte bo wtedy między szybą a roletą tworzy się warstwa powietrza, która poprawia izolacyjność przegrody. Tyle jeśli chodzi o teorie, w praktyce wygląda to tak, że dla włamywacza roleta nie stanowi żadnej przeszkody więc w tej kwestii jej funkcja redukuje się do poprawienia nastroju właściciela domu. Dlatego o wiele lepszym rozwiązaniem są pakiety antywłamaniowe dodawane do stolarki, w tym np. czujniki szkła połączone z instalacją alarmową. Jeśli chodzi o poprawienie izolacyjności to ten argument miał znaczenie kilka lat temu kiedy standardowy współczynnik przenikalności dla okien wynosił 2,0. Teraz wszyscy producenci stolarki oferują w standardzie rozwiązania, które jakiś czas temu były zarezerwowane do produktów energooszczędnych, dlatego okna o współczynniku 0,8 nie są niczym nadzwyczajnym. Według naszej opinii w dzisiejszych realiach rolety nie mają racjonalnego uzasadniania dlatego nie stosujemy ich w większości naszych projektów.

  • T

    Tomek

    Dodano : 24/3/2014

    Czy istnieje mozliwos adaptacji projektu (przy zachowaniu garazu dwustanowiskowego) tak aby szerokosc budynku wyniosla 15m?

    • Administrator

      Dodano : 24/3/2014

      Tylko pod warunkiem przysunięcia garażu do budynku i ulokowaniu strefy wejściowej w miejsce gabinetu.

  • D

    Daniel

    Dodano : 29/1/2014

    Projekt bardzo fajny , rozmieszczenie pomieszczeń idealne , boję sie tylko braku okapu i tych obróbek na szczycie z kominem chodzi o brudzenie elewacji , a co jeśli wykonać normalny okap ?drugie pytanie odnośnie drewna na elewacji czy to jest jakieś konkretne rozwiązanie jeśli tak to podajcie producenta i co z bramą garażową czy to tylko na potrzeby wizualizacji czy można wykonać taką samą

    • Administrator

      Dodano : 29/1/2014

      Prawidłowo wykonany dach bezokapowy nie będzie sprawiał kłopotów eksploatacyjnych więc nie należy obawiać się tego typu rozwiązania. Na tym budynku można wykonać dach okapowy, ale to wymagałoby przeprojektowania elewacji i dostosowania jej wizualnie do bardziej tradycyjnego charakteru. Brama garażowa jest realnym rozwiązaniem, wszystkie elementy widoczne na wizualizacji mają odzwierciedlenie w dokumentacji projektowej.

  • A

    Andrzej

    Dodano : 28/1/2014

    Witam Od dłuższego czasu obserwuję wasze projekty i muszę przyznać że chyba jedyni jesteście co robicie i widać w projektach zwykłe domy a jednocześnie nie zwykłe . Przestronne zrobione na nowy styl z elegancją wdziękiem . Jedno co mnie martwi to drogie te projekty ale jak coś ładne to rozumiem że warte tych pieniędzy i to nagroda za waszą prace włożona w takie projekty a dom powinno się budować raz . Naprawdę jesteście wspaniali i że wam się chce robić coś innego niż wszyscy inni to podziwiam i oby tka dalej .

    • Administrator

      Dodano : 28/1/2014

      Dziękujemy za pozytywną recenzje naszej pracy. Cieszymy się, że w ogólnym natłoku bylejakości i wtórności ktoś dostrzega nasz wysiłek i twórcze zaangażowanie.

  • M

    Magda

    Dodano : 01/10/2013

    Witam , czy istnieje możliwość adaptacji tak aby można było zrobić wyjście na tras nad garażem ,np.z głównej sypialni ? i czy projekt da się zmniejszyć tak aby mógł powstać na działce o szer 22 m .. dodam również , że z niecierpliwością czekam na kosztorys tego projektu . .Pozdrawiam

    • Administrator

      Dodano : 01/10/2013

      Odradzamy modyfikację polegająca na wykonaniu wyjścia z sypialni głównej na dach garażu ze względów na znaczną ingerencję w konstrukcję budynku oraz problem ustawienia łózka. Niestety nie da się dostosować tego budynku do podanej szerokości działki bez istotnych zmian funkcjonalnych np. rezygnacji z jednego miejsca postojowego w garażu.

  • K

    KarolinaM

    Dodano : 29/8/2013

    Witam, Piękny na zewnątrz, idealny wewnątrz! Jest tylko jeden mały problem.. Posiadamy działkę z wjazdem od południa. Czy istnieje zatem możliwość sprytnej adaptacji, by projekt pasował do takiej działki? Pozdrawiam

    • Administrator

      Dodano : 29/8/2013

      Proszę przesłać na adres mailowy Pracowni skan mapy działki oraz warunki zabudowy lub wypis z miejscowego planu zagospodarowania. Przeanalizujemy sytuację i doradzimy jakie są możliwości.

  • D

    DOMY Z WIZJA

    Dodano : 28/8/2013

    W dniu dzisiejszym podmieniliśmy wizualizacje zewnętrzne domu. W związku z tym, że większość osób zainteresowanych tym projektem planowała likwidację blachy dachowej i elewacyjnej zdecydowaliśmy się nie tworzyć dodatkowej wersji tylko wprowadzić stosowną korektę dokumentacji. Wraz ze zmianą pokrycia dachowego oraz wyglądu elewacji zmodyfikowaliśmy również układ poddasza: garderoba przy sypialni rodziców została przeniesiona na prawą stronę, tak aby po ewentualnej adaptacji pralni na łazienkę rodziców można było stworzyć zamkniętą strefę masterbedroom. Rzut poddasza zostanie niebawem zaktualizowany. Opóźnienie publikacji kosztorysu oraz dostępności dokumentacji wynikają właśnie z powodu powyższych zmian. Projekt i kosztorys będą dostępne za ok. 2 tygodnie

  • M

    Marta

    Dodano : 14/8/2013

    WITAM PONOWNIE chciałabym się dowiedzieć czy okna widoczne na wizualizacjach i te które będą uwzględnione w kosztorysie to te same okna. Ponieważ Państwa pracownia współpracuje z firma INTERNORM to ciekawa jestem czy w kosztorysach uwzględniane są produkty tej właśnie firmy. Rozwiązanie z przesuwnymi oknami o duzych przeszkleniach i wąskich konstrukcjach ościeznicy dodatkowo ze schowanymi okuciami jest BARDZO ATRAKCYJNE. Pytanie czy uwzględniacie to w kosztorysie.pozdrawiam

  • M

    Marta

    Dodano : 05/8/2013

    witam mam nadzieję, że zmiany elewacyjne będa jedynymi, wnętrze bowiem oceniam jako doskonałe. Jedyne o co chcę dopytać to czy z kotłowni można zrobić pomieszczenie kotrłownia-pralnia, a co za tym idzie zamienić pralnię na piętrze w 2-gą łazienkę do której wejście byłoby z sypialni. Konsekwencją takiej zmiany dla mnie byłaby jeszcze konieczność przesunięcia garderoby. Gdyby mogłaby to być jedynie ścianka bez dzwi byłoby super. A zatem wejście do łazienki przez garderobę. pozdrawiam, Marta ps czekamy niecierpliwie na modyfikacje

    • Administrator

      Dodano : 05/8/2013

      Na chwilę obecną poza zmianą materiału dachowego i elewacji nie rozważamy innych modyfikacji, aczkolwiek ta wspomniana przez Panią polegająca na wydzieleniu strefy masterbedroom z przejściową garderobą jest godna uwagi:) Wracając do tematu pralni, jej przeniesienie do kotłowni jest możliwe pod warunkiem zastosowania pieca "czystego" czyli gazowego. Kocioł na paliwo stałe ze względu na "brudną" eksploatacje raczej wyklucza taką adaptacje. Można natomiast zastanowić się nad wydzieleniem oddzielnej pralni w miejscu obecnej garderoby przejściowej z garażu. Kotłownia może być dostępna tylko z garażu, a wejście do domu można zrobić bezpośrednio do holu naprzeciwko szaf.

  • K

    KAROLINA

    Dodano : 02/8/2013

    Witam, Czy przy tej wielkości i takim usytuowaniu kotłowni możliwe jest zastosowanie ogrzewania na paliwo stałe jak np węgiel? I czy istnieje możliwość zrobienia wejścia do tej kotłowni od zewnątrz?

    • Administrator

      Dodano : 02/8/2013

      Jak najbardziej w tej kotłowni można umieścić piec na dowolne paliwo stałe. Nie ma również żadnego problemu z wprowadzeniem dodatkowych drzwi na elewacji bocznej.

  • M

    Marta

    Dodano : 26/7/2013

    witam czy zatem przy założeniu , że opracowana zostanie kosztowo niższa alternatywna wykonania budynku, udostępniona zostanie również wizualizacja kolejnego wariantu "Nowoczesnego"?

    • Administrator

      Dodano : 26/7/2013

      Oczywiście, ponieważ zmiany na elewacji nie ograniczą się wyłącznie do likwidacji blachy, na pewno zajdzie konieczność wprowadzenia pewnych akcentów dla zróżnicowania ścian szczytowych i wyodrębnienia podziałów elewacji.

  • M

    Marta

    Dodano : 17/7/2013

    witam kiedy będzie kosztorys? Projekt jest przecudny, pasuje nam idealnie ale boimy się, że koszty wybudfowania będą zblizone do Atrakcyjnego 1 lub wyższe....Spodziewamy sie ok 550 tyś ...czyli stanowczo za dużo. Kiedy będziemy mogli Panowie projektanci zweryfikować nasze przypuszczenia z rzeczywistościa ? :-)) pozdrawiam,

    • Administrator

      Dodano : 17/7/2013

      Kosztorys będzie dostępny dopiero za ok. miesiąc. Nie chcemy w tym momencie spekulować o kwocie realizacji , ale na pewno elementem budynku , który może ją znacznie podwyższyć jest pokrycie z blachy, dlatego po opracowaniu i analizie kosztorysu nie wykluczamy wprowadzenia do sprzedaży tańszej alternatywy z dachówką i elewacją tynkowaną. Racjonalność takiego wariantu uzależniamy od wysokości różnicy w kosztach realizacji, jeśli będzie duża na korzyść dachówki to na pewno wprowadzimy taką wersję.

  • A

    Adam

    Dodano : 17/6/2013

    czy planujecie kolejne projekty z użytkowym piętrem o powierzchni użytkowej 100-120m2

  • E

    Ewa

    Dodano : 12/6/2013

    Witam, również interesuje mnie jak technicznie możliwe jest uzyskanie elewacji drewnianej zlicowanej z bramą garażową w tym samym materiale. Bardzo jestem zainteresowana tym projektem, ale wiem, że gdyby brama garażowa była cofnięta(jak większość bram występujących na rynku), to cały efekt byłby mierny. Czy w ogóle istnieje taki system zlicowany ze ściną i otwierany w górę? czy może w projekcie budowlanym już będzie brama cofnięta

    • Administrator

      Dodano : 12/6/2013

      Konstrukcja bramy jest wysunięta poza obręb ściany konstrukcyjnej na dystansownikach. Nie jest to standardowe rozwiązanie, ale będzie uwzględnione w projekcie. Model trójwymiarowy jest przygotowywane na podstawie detali technicznych dlatego większość rozwiązań widocznych na wizualizacjach jest zgodnych z dokumentacją.

  • K

    Krzysztof

    Dodano : 06/6/2013

    Czy projekt znajduję się już w bieżacej sprzedaży?

    • Administrator

      Dodano : 06/6/2013

      Projekt jest jeszcze na etapie opracowania.

  • D

    Darek

    Dodano : 29/4/2013

    Witam, w nawiązaniu do pytania Małgorzaty do projektu Nowoczesny 1, jak również pytania Magdy poniżej, ja również chciałbym dopytać o materiał zastosowany na bramie garażowej, jak również z tyłu domu na ścianie pomieszczenia gospodarczego - kotłowni. Tonacja sygeruje kolor dąb bielony, jeśli to nie tajemnica handlowa, czy zdradzilibyście Państwo jaki to materiał? Dom rzeczywiście rewelacyjnie prezentuje się jako połączenie blachy tytanowo-cynkowej, białego tynku i tego materiału.

  • M

    Magda

    Dodano : 09/4/2013

    WITAM. MAM PYTANIE ODNOSNIE MATERIALU Z JAKIEGO WYKONANA JEST BRAMA GARAZOWA ? WYKORZYSTANE W PROJEKCIE MATERIALY WYKONCZENIOWE (CHODZI MI O WIZUALIZACJE)SA ABSOLUTNIE TRAFIONE W 100% PYTANIE CZY SA OGOLNODOSTEPNE? BO BEZ NICH TRZEBA PRZYZNAC ZE DOM WIELE BY STRACIL

  • T

    Tomasz

    Dodano : 09/4/2013

    Witam i pytam ponownie,czy możliwe jest aby boczna ściana garażu, łazienki i garderoby (lub kotłowni jak w tym projekcie) były po stronie północnej? Znalazłem działkę o takim właśnie położeniu. Proszę o ewentualne sugestie.

    • Administrator

      Dodano : 09/4/2013

      Takie zorientowanie działki względem stron świata umożliwia wykorzystanie tego projektu, ale raczej w wersji lustrzanej. Wprawdzie duże przeszklenie w jadalni będzie od strony północnej, ale za to narożnik tarasowy od strony najbardziej nasłonecznionej czyli południowo-zachodniej. Ogólnie tego typu położenie będzie korzystne dla większości pomieszczeń: kuchnia, gabinet, sypialnia i wejście od wschodu, salon i pokoje dzieci od południowego zachodu. Od lokalizacji budynku względem stron świata bardziej istotne przed zakupem działki jest znajomość przypisanych do niej warunków administracyjnych, czyli potocznej WZ-ki lub wypisu z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego bo to właśnie one zadecydują czy będzie Pan mógł zrealizować Nowoczesnego 2 na tej działce.

  • K

    Krzysztof

    Dodano : 05/4/2013

    Czy wiadomo kiedy ukaże sie kosztorys i rysunki szczegółowe do tego projektu. Czy ktos zakupił już ten projekt?

    • Administrator

      Dodano : 05/4/2013

      Pracujemy nad tym, projektu jeszcze nikt nie zakupił bo jest nadal w fazie opracowywania. Już wkrótce zostanie wprowadzony do bieżącej sprzedaży.

  • M

    Mariola

    Dodano : 15/3/2013

    Bardzo dziękuje za odpowiedz.Faktycznie usytuowanie budynku jest ważnym aspektem finansowym.No cóż poczekam na wizualizację Komfortowego.Jednak mam kolejne pytanie:jak mozna rozwiązać problem braku zadaszenia od strony północnej w Komfortowym?

    • Administrator

      Dodano : 15/3/2013

      Można to zrobić modyfikując geometrię dachową, mieliśmy nawet koncepcję takiej wersji, ale uznaliśmy, że nie ma sensu powiększać kosztów inwestycji znacznie większym dachem jeśli główny taras musi być zlokalizowany od południa. Tak więc wykonanie podcienia od strony północnej jest możliwe, ale powinno być to rozwiązanie indywidualne.

  • M

    Mariola

    Dodano : 14/3/2013

    Witam ponownie ,mam pytanie,czy blacha na elewacji może zostać zastąpiona tynkiem tak jak w np.Prostym?czy jest możliwość wstawienia drzwi wyjściowych w pomieszczeniu kotłowni od strony ogrodu ,no i najważniejsze ,czy ten projekt spełnia wymogi dla wjazdu od strony południowej(zaznaczam że od strony północnej mam przepiękna ścianę lasu i chcę się nią cieszyć z perspektywy tarasu) .Pozdrawiam serdecznie

    • Administrator

      Dodano : 14/3/2013

      Blacha na elewacji oczywiście może zostać zastąpiona tynkiem, można również wykonać drzwi wyjściowe z kotłowni, ale sugerujemy umieszczenie ich raczej na elewacji bocznej niż ogrodowej. Niestety ten dom nie nadaję się na działki z wjazdem od południa, w takim usytuowaniu strefa tarasowa będzie w ciągłym zacienieniu, a duże przeszklenia zorientowane na północ będą wychładzały budynek. Czasami inwestorzy mimo wszystko decydują się na takie niekorzystne położenie domu, ale zazwyczaj robią to ze świadomością niedogodności jakie będą z tym związane.

  • M

    Mariola

    Dodano : 12/3/2013

    Witam serdecznie ,jak zwykle gratulacje za cudeńko,warto było poczekać i nacieszyć wzrok.Teraz czas na wizualizację Komfortowego. Mnie osobiście każdy Wasz projekt wprawia w osłupienie,jesteście najwspanialszym zespołem w necie.Jeszcze raz gratulacje pozdrawiam serdecznie

    • Administrator

      Dodano : 12/3/2013

      Dziękujemy za entuzjastyczną opinię. Wszystkie pozytywne sygnały, które do nas docierają dają ogromną satysfakcję i motywację do dalszej pracy. Wizualizacje Komfortowego powinny pojawić się na stronie pod koniec przyszłego tygodnia, obecnie nad tym pracujemy.

  • D

    DOMY Z WIZJA

    Dodano : 12/3/2013

    Prezentowany projekt jest pomniejszoną wersją "Nowoczesnego 1". W celu zredukowania powierzchni użytkowej budynek został zmniejszony w obrysie zewnętrznym. Układ funkcjonalny również został podporządkowany redukcji powierzchni, dlatego sypialnia główna została przeniesiona na poddasze bryły głównej.

Dodaj opinię

© 2024 DOMY Z WIZJĄ Sp. z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone
Projekt i realizacja:Tworzenie stron internetowych - Jellinek