Znajdź projekt domu

Projekty

Kategorie

Tagi

Podziel się:
WT 2021
Nowoczesny projekt domu Nowoczesny 1Nowoczesny projekt domu Nowoczesny 1Nowoczesny projekt domu Nowoczesny 1Nowoczesny projekt domu Nowoczesny 1Nowoczesny projekt domu Nowoczesny 1Nowoczesny projekt domu Nowoczesny 1Nowoczesny projekt domu Nowoczesny 1Nowoczesny projekt domu Nowoczesny 1Nowoczesny projekt domu Nowoczesny 1
Nowoczesny 1
Nowoczesny 1
Nowoczesny 1
Nowoczesny 1
Nowoczesny 1
Nowoczesny 1
Nowoczesny 1
Nowoczesny 1
Nowoczesny 1
Cena projektu
7 500 PLN

Powierzchnia użytkowa:

217,50m2

Garaż:

+ 35,20 m2

Kotłownia:

+ 6,90 m2

Powierzchnia zabudowy:

239,70 m2

Min. wymiary działki:

25,44 x 24,96 m

Wysokość w kalenicy:

8,93 m

Kąt nachylenia dachu:

45°

Dostępność: Od ręki
Zamawiam

Rzut parteru

143,4 m2

Nowoczesny 1
1wiatrołap + garderoba3,9 m2
2hol14,4 m2
3komunikacja3,6 m2
4łazienka3,6 m2
5spiżarnia3,2 m2
6pokój gościnny - gabinet11 m2
7kuchnia13,4 m2
8jadalnia15,2 m2
9salon43,4 m2
10sypialnia16,6 m2
11garderoba7,7 m2
12łazienka7,4 m2
13pom. gospodarcze - kotłownia6,9 m2
14garaż35,2 m2

Rzut poddasza

74,1 m2

1komunikacja - antresola12,3 m2(12,3 m2)
2aneks wypoczynkowy6,8 m2(6,8 m2)
3pokój 113,4 m2(16,5 m2)
4pokój 212,8 m2(15,9 m2)
5łazienka5,2 m2(6,6 m2)
6pralnia - suszarnia3,8 m2(4,9 m2)
7pokój 314,8 m2(17,1 m2)
8garderoba5 m2(7,3 m2)
0,0 m2 - powierzchnia użytkowa
(0,0 m2) - powierzchnia podłogi

Parametry budynku

Pow. użytkowa razem:

259,60 m2

Ilość pokoi:

6

Garaż:

2-stanowiskowy

Powierzchnia zabudowy:

239,70 m2

Min. szerokość działki:

25,44 m

Min. długość działki:

24,96 m

Wysokość w kalenicy:

8,93 m

Kąt nachylenia dachu:

45°

Powierzchnia dachu:

178,00 m2

Kubatura:

1 216,00 m3

Ogrzewanie:

Kocioł gazowy i instalacja solarna

Wentylacja:

Mechaniczna

Warunki techniczne projektu na rok:

2021

Technologia budowy

KONSTRUKCJA

zgodna z normami EUROKOD

FUNDAMENTY

tradycyjne
ławy i stopy żelbetowe.

ŚCIANY

bloczek silikatowy + styropian
na etapie adaptacji projektu istnieje możliwość zamiany bloczka silikatowego na inny materiał o podobnych parametrach wytrzymałosciowych, np. na pustak ceramiczny.

ELEWACJA

tynk, blacha na rąbek, płyta elewacyjna z włóknocementu
płytę elewacyjną z włóknocementu wykorzystaną jako materiał dekoracyjny można zamienić na etapie adaptacji projektu na inny, np. na deskę elewacyjną.

STROPY

żelbetowe wylewane
na etapie adaptacji projektu istnieje możliwość zmiany technologii stropu na gęstożebrowy lub prefabrykowany.

SCHODY

konstrukcji lekkiej
konstrukcja oraz materiały wykończeniowe schodów przewidziane do indywidualnej aranżacji. Możesz skorzystać z usług naszego Partnera. Formularz ofertowy dostępny w zakładce „kosztorys”.

DACH

blacha na rąbek
konstrukcja więźby przewidziana pod pokrycie ciężkie dla I strefy wiatrowej i II strefy śniegowej.

Opis

Projekt zdecydowanie nowoczesnego domu z bezokapowym dachem o wyrazistej bryle, podzielonej na część dwukondygnacyjną i parterową. Współczesność geometrycznej formy podkreślają zastosowane materiały wykończeniowe i elementy architektury: blacha cynkowo tytanowa, płyty Euronit oraz duże przeszklenia. Wnętrze jest równie nowoczesne, a jego układ wyróżnia przestronna strefa masterbedroom zlokalizowana na parterze z bezpośrednim wyjściem na taras, oraz charakterystyczna dwupoziomowa jadalnia położona pomiędzy salonem a kuchnią. Na poddaszu znajdują się 3 sypialnie. Projekt jest przeznaczony dla wymagającego inwestora ceniącego komfort oraz nowoczesną architekturę. Dostępny także w zmniejszonej i bardziej ekonomicznej wersji. "Nowoczesny 1" jest projektem energooszczędnym, posiadającym standardowo instalację wentylacji mechanicznej z rekuperacją.

Zalety projektu:
  • duży dom o jednoznacznie nowoczesnej architekturze
  • pełny program pomieszczeń idealny dla 4-5 osobowej rodziny
  • na parterze:bardzo duża otwarta strefa dzienna łacząca hol, salon, dwupoziomową jadalnię i kuchnię / kuchnia z wyspą zlokalizowana od frontu / oddzielne pomieszczenie spiżarni / odrębny pokój gościnny-gabinet / komfortowa strefa sypialni głównej z łazienką, garderobą i wyjściem na taras / duży wygodny taras / wygodny dwustanowiskowy garaż
  • na poddaszu: trzy pokoje, w tym jeden z oddzielną garderobą / odrębne pomieszczenie pralni-suszarni / otwarta strefa komunikacyjna z wyjściem na taras zlokalizowany na dachu garażu
  • projekt energooszczędny z korzystnym bilansem kosztów eksploatacji w stosunku do wielkości domu


Autorzy: arch. Krzysztof Borowski, arch. Piotr Rynkiewicz

Minimalne wymiary działki / nasłonecznienie

Działka
Sprawdź warunki zabudowy lub wypis z MPZP

Poza minimalnymi wymiarami działki oraz odpowiednim nasłonecznieniem, istotne są również przypisane do każdej nieruchomości tzw. Warunki Zabudowy lub ograniczenia określone w Miejscowym Planie Zagospodarowania Przestrzennego. Jeśli masz wątpliwości oferujemy BEZPŁATNĄ ANALIZĘ WARUNKÓW ZABUDOWY.



Warianty

(1 Wariant )
Projekt domu - Nowoczesny 2
WT 2021
Nowoczesny 2173,50 m2
Zobacz projekt

Podobne

Projekt domu - Prosty 3
WT 2021
Prosty 3141,10 m2
Zobacz projekt
Projekt domu - Atrakcyjny 3
WT 2021
Atrakcyjny 3128,40 m2
Zobacz projekt

Uproszczony kosztorys inwestorski


Tabela kosztorysu uproszczonego przedstawia koszty realizacji budynku w stanie "deweloperskim", tzn. przygotowanym do ostatecznych prac wykończeniowych, takich jak malowanie, montaż drzwi wewnętrznych, schodów systemowych, ułożenie parkietu glazury itp. Podane kwoty uwzględniają materiał oraz robociznę.

Kosztorys inwestorski


Kosztorys możesz zamówić łącznie z projektem lub oddzielnie korzystając z formularza zamówienia projektu. Kosztorys zamówiony łącznie z projektem jest dostarczany na płycie CD. Zamawiany oddzielnie jest plikiem w wersji elektronicznej wysyłanym na adres e-mail podany w formularzu.

Cena kosztorysu wynosi 450 zł.

Oferta partnerów na poszczególne elementy

Ventana

Stolarka energooszczędna, drewniano-aliminiowa, PCV, drewniana

Instal-mark

W celu poprawienia energooszczędności budynku oferujemy dodatkowe opracowania instalacyjne. Dodatkowe opracowania możesz zamówić łącznie z projektem lub oddzielnie korzystając z formularza zamówienia projektu.
Wentylacja mechaniczna z rekuperatorem
W standardzie
Instalacje inteligentne
Cena : 450.00 PLN
Dostępność: Od ręki
Pompa ciepła gruntowa + ogrzewanie podłogowe
Cena : 900.00 PLN
Dostępność: Od ręki
Kominek z płaszczem wodnym
Cena : 450.00 PLN
Dostępność: Od ręki
Ogrzewanie podłogowe
Cena : 450.00 PLN
Dostępność: 7-14 dni
Kolektory słoneczne
W standardzie
Pompa ciepła powietrzna + ogrzewanie podłogowe
Cena : 900.00 PLN
Dostępność: Od ręki

Realizacje



Twoja budowa dobiega końca? Jesteś dumny z jej efektu i uważasz, że Twój dom zasługuje na wyróżnienie? Chciałbyś go zaprezentować szerszej publiczności? Jeśli tak to nie zwlekaj i już dziś prześlij zdjęcia na adres realizacje@domyzwizja.pl Zaprezentuj swój dom w serwisie i zainspiruj innych!

Opinie

M
Czy jest możliwośc adaptacji budynku do technologii szkieletowej oferowanej przez firmę Steico?
D
Wszystkie projekty w nasze ofercie można dostosować do innej technologii, w tym przypadku dokumentacja powinna zostać zaadaptowana przez projektantów firmy Steico.
Dodano: 2017-10-08
K
Witam, chciałam zapytać, czy jest możliwość zastąpienia słupa w salonie innym rozwiązaniem konstrukcyjnym ?
D
Jedynym sposobem na likwidację słupa jest zwiększenie przekroju pionowego podciągu (belki żelbetowej podtrzymującej strop) biegnącego od ściany zewnętrznej do słupa w narożniku stolarki. W tej chwili podciąg ten jest ukryty w suficie podwieszanym i nie jest widoczny. Po likwidacji słupa na stropie pojawi się widoczna belka. Jej wysokość będzie zależna od obliczeń konstrukcyjnych.
Dodano: 2017-07-10
E

Oczywiście :) aktualnie czekamy na montaż okien w lutym i wykończenie dachu blachą :) po tym etapie zabieramy się za wnętrze :D Zapraszam również na bloga :) http://www.nowoczesny1.mojabudowa.pl/
K

Witam Pani Ewelino, czy jest szansa na przesłanie jakiś zdjęć z realizacji? będą bardzo wdzięczna!
E
Witam jakiej firmy jest podłoga w salonie oraz jaki to kolor, mam pytanie również o kanapę gdzie można taką kupić
Budujemy ten dom w Opolu właśnie powstaje piętro :)
Pozdrawiam
D
P. Ewelino tekstura podłogi użyta do wizualizacji nie pochodzi od konkretnego producenta, została wykonana przez nas. W kwestii kanapy to jest to przerobiony przez nas model firmy Bonaldo o nazwie Peanut, który niestety jest dosyć kosztowny. Możemy za to polecić polskiego producenta, firmę Olta: http://www.olta.com.pl/produkty.php , który reprezentuje włoską jakość za rozsądne pieniądze. Sam mam kanapy tej firmy i jestem bardzo zadowolony. Może Pani również przejrzeć ofertę sklepu internetowego Moma Studio : http://www.momastudio.pl/meble/salon/sofy. Można tam znaleźć designerskie produkty w dobrej cenie. Polecam. arch. Krzysztof Borowski
Dodano: 2016-10-10
E
Witam
aktualnie budujemy ten dom, planuję założyć blog z etapami budowy :) Jedyne co mogę powiedzieć ze dom owszem piękny ale i kosztowny :D użycie prawie 10 ton stali mówi samo za siebie :)
Mam pytanie do projektanta jaka podłoga jest w salonie i jadali oraz gdzie mogę kupić ta kanapę
Pozdrawiam
A
Witam
będę wdzięczna za informację czy: 1. istnieje opcja powiększenia części domu z garażem poprzez jej poszerzenie powiedzmy o metr? czy nie zaburzy to proporcji projektu? i 2. czy zastanawiali się Państwo może nad możliwymi sposobami zadaszenia przynajmniej części tarasu? Oczywiście innymi niż rozwijana markiza. Jestem zachwycona projektem i to jedyny brakujący mi element.
D
Poszerzenie garażu nie stanowi problemu i nie wpłynie istotnie na proporcje domu, natomiast kwestia zadaszenia jest bardziej skomplikowana. Technicznie można oczywiście przedłużyć dach nad tarasem, ale taki zabieg optycznie "dociąży" bryłę budynku i finalnie może to wyglądać nie najlepiej.
Dodano: 2016-10-05
K
Witam.
Proszę o informacje czy jest możliwość zmiany sposobu ogrzewania z gazowego na drewno lub węgiel?
Drugie pytanie dotyczy kąta nachylenia dachu. Tam gdzie chcemy budować dom, wg warunków zabudowy, minimalny kąt nachylenia dachu wynosi 30°. Czy jest możliwość podniesienia ścian na poddaszu i zmianę kąta nachylenia dachu z 45° na 30°? Czy wiąże się to z opracowaniem nowego projektu?
D
W kwestii źródła ogrzewania doradzamy zastosowanie raczej pompy ciepła niż kotła na paliwo stałe. Wprawdzie kotłownia jest wystarczających rozmiarów do usytuowania pieca, ale powstaje problem obecnej lokalizacji komina, który jest dosyć blisko części mieszkalnej. Zgodnie z warunkami technicznymi komin należałoby wyprowadzić na właściwą wysokość w stosunku do kalenicy domu, co spowoduje że będzie on dosyć wysoki. Reasumując zastosowanie tego rodzaju pieca jest możliwe pod warunkiem zamiany lokalizacji kotłowni z łazienką rodziców, tak aby komin znalazł się przy zewnętrznej ścianie garażu. W pytaniu dotyczącym nachylenia dachu napisała Pani, że 30 stopni to minimalny kąt, a zatem może być większy, jeśli natomiast to błąd i chodziło Pani o kąt maksymalny to stanowczo odradzamy taką zmianę ponieważ z takim nachyleniem budynek straci właściwe proporcje i nie będzie wyglądał dobrze.
Dodano: 2016-05-25
M
Witam,

prosze o informacje na temat lamp sufitowych w salonie. Czy macie Panstwo jakies namiary na ten model?
D
To oświetlenie firmy Delta Light model Outfit U, prosimy o pytanie na facebook-u, wyślemy link.
Dodano: 2016-05-19
A
Katarzyna, czy możesz podać z jakiej firmy masz wycenę stolarki okiennej na tym poziomie i czy parametry okien są takie same jak w projekcie? Jesteśmy na etapie zbierania ofert i Twoja podpowiedź była by dla Nas cenna.
Pozdrawiam
D
P. Aniu może Pani skorzystać z formularza ofertowego naszego Partnera od okien firmy Ventana - dostępnego w zakładce kosztorys. Niezobowiązująco przygotują wycenę na stolarkę do tego projektu w dowolnej technologii.
Dodano: 2016-03-18
M
Witam! Jestem zachwycona tym projektem :) bardzo nam się podoba , jest idealny na naszą pięcioosobowa rodzinkę , a w niedalekiej przyszłości sześcioosobową ;p i w związku z tym mam pytanie. Czy można zlikwidować tę antresolę nad jadalnią i zrobić tam pokój ???
Pozdrawiam
D
Cieszy nas Pani entuzjazm:) odpowiadając na pytanie: nie ma sensu likwidować antresoli ponieważ powstała w ten sposób przestrzeń będzie funkcjonalnie za wąska na pokój. Jeśli zależy Pani na dodatkowej sypialni to sugerujemy połączenie pokoju i garderoby z przodu budynku i podzielenie ich na dwa równe pokoje po ok.10 m2 pow. użytkowej i 12,5 m2 pow. podłogi. Wejście do drugiego będzie wymagało nieznacznego zmniejszenia pralni.
Dodano: 2016-03-14
M
Też jesteśmy o krok od zakupy tego projektu. Jezeli jest ktoś, kto juz jest właścicielem takiego domku i chcialby podzielić się zdjęciami z zewnatrz domu. Bardzo prosze o kontakt
J

Witam, Czy ktoś może wybrał ten projekt i jest w trakcie realizacji?
K
Mam aktualną wycenę okien do tego projektu. Jest to koszt 80 tys. netto. Mój poprzedni komentarz nadal się nie ukazał. Ten pewnie też nie zostanie zaakceptowany. Okna drewniano-alu trzyszybowe. Uw=0,5
D
Pani Katarzyno mieliśmy niedawno awarią techniczną związaną z tym działem i część opinii od połowy września do końca stycznia nam przepadła, także uspokajamy: nie cenzurujemy opinii i każda Państwa sugestia jest dla nas cenna. Jeśli chodzi o koszt stolarki podany w kosztorysie to jest on oszacowany w standardzie minimalnym czyli materiał sosna na mikrowczepy, nakładka aluminiowa w kolorze standard oraz narożniki z profili a nie w systemie szkło-szkło, stąd ta różnica w cenie.
Dodano: 2016-02-22
S
Witam,
Projekt bardzo mi się podoba. Czy ktoś już z niego korzystał ? I czy ma właśnie taki dom ? Jeśli tak proszę o kontakt.
Pozdrawiam
Sandra
K

SARA ten taras nie jest tak do końca "przewidziany" wchodzi się na niego po schodkach i jeszcze jest (ten drewniany podest) wyżej niż stolarka okienna..... w moim przypadku wykorzystywać będę całe 100 metrów tarasu....
A
Witam! Projekt boski! Ten dom i Parterowy 1 to moi faworyci!:))
Mam do Państwa uprzejme zapytanie o koszty. Czy zamiana elewacji zewnetrznej w Nowoczesnym 1 na tę z Nowoczesnego 2 spowodowalaby obniżenie kosztów budowy? Jeżeli tak to czy mogliby Państwo podać ten koszt szacunkowo? Rozważam killa domów z Państwa strony i na pewno będę się kontaktować bezpośrednio jak wyjaśnię kilka kwestii związanych z działką.
D
Przybliżony koszt materiałów potrzebnych do wykończenia elewacji oraz dachu z blachy cynkowo-tytanowej to ok.40 tys. zł nie licząc robocizny. Koszt materiału na pokrycie samego dachu w projekcie Nowoczesny 2 wynosi ok. 12,5 tys. zł, zakładając powierzchnie dachu jak w wersji 1 będzie to ok. 15 tys. zł. Reasumując różnica tylko na materiale to ok. 25 tys. zł, a trzeba pamiętać, że robocizna w przypadku wykończenia blachą na pewno będzie droższa.
Dodano: 2015-07-30
d
Projekt super czy mógłbym się dowiedzieć gdzie mogę taki dom obejrzeć już pobudowany jestem ciekawe jak wygląda to wykończenie blachą. Jeden z kuj-pomorskiego.
S
Witam. Czy projekt przewiduje taras nad garażem lub czy jest możliwość zaadaptowana tej powierzchni na taras? Pozdrawiam
D
W projekcie jest przewidziany niewielki taras z wyjściem naprzeciwko schodów. Nie zakładaliśmy wykorzystania większej powierzchni dachu nad garażem bo jest to jednak duży wydatek, ale jest możliwe. Wszystko zależy od indywidualnych potrzeb inwestora.
Dodano: 2015-03-15
M
Witam, ten projekt jak i wszystkie pozostałe jest rewelacyjny ! Świetny układ pomieszczeń, funkcjonalność no i estetyka, wspaniałe aranżacje wnętrz, mam pytanie: jakiej firmy jest kanapa w salonie i gdzie można takie meble kupić?
P

Witam. Jesteśmy z mężem o krok żeby sie zdecydować na ten projek. Jest rewelacyjny! Chcialabym tylko wiedzieć czy jest możliwość kupienia aranżacji wnetrz dla tego budynku? Wasze aranżacje sa perfekcyjne, aż sie chce zobaczyć reszte!
D
Nie sprzedajemy projektu aranżacji wnętrz, namawiamy raczej naszych klientów do korzystania z usług lokalnych biur projektowania wnętrz ponieważ w tym temacie jest bardzo ważny miejscowy nadzór nad wykonawcami. Naszą aranżację można potraktować jako materiał wyjściowy-inspirację.
Dodano: 2014-10-23
P
Witam, projekt jest genialny! Nasz absolutny faworyt, zresztą pozostałe Wasze propozycje też są świetne.
Mam pytanie czy byłaby mozliwośc zrobienia łazienki zamiast garderoby w pokoju na piętrze? Powstałby w ten sposób niezalęzny pokój gościnny co dla nas ma znaczenie.
Drugie pytanie: czy w łazience dużej sypialni na dole zmiesci sie jeszcze kabina prysznicowa? Np rezygnując z jednych z drzwi (wejście mogłoby byc przez garderobę.
Jeszcze raz gratuluję pomysłów i projektów.
D
Dziękujemy. Na oba pytania odpowiedź jest twierdząca. Na poddaszu w miejscu garderoby można wykonać łazienkę, natomiast na parterze likwidując przejście z sypialni można ulokować kabinę prysznicową.
Dodano: 2014-09-15
A
Projekt jest swietny. Czy jest mozliwosc wykonania zmian w projekcie by glowna czesc dachu posiadala okapy?Niestety miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego narzuca nam wybory projektow domow z dachami posiadajacymi okapy.
D
To jest możliwe, ale dodanie okapów będzie wymagało zmiany kąta nachylenia dachu do 40-42 stopni ze względu na konieczność zachowania właściwych proporcji budynku.
Dodano: 2014-06-08
P
Witam, jaka jest wysokość pionowej ścianki w pokojach na piętrze pod skosami? Projekt jest moim faworytem, ale obawiam się o ustawność pokoi na piętrze.
D
Nie ma absolutnie powodów do obaw. Ścianka kolankowa od poziomu wykończonej podłogi do załamania wykończonej połaci ma 115 cm wysokości, co w połączeniu z 45 stopniowym nachyleniem dachu gwarantuje pełny komfort użytkowania pomieszczeń na poddaszu.
Dodano: 2014-06-07
K

Projekt bardzo mi się podoba. Chciałabym jednak zapytać o komin z kotłowni. Nie widać go ani na wizualizacjach ani na elewacjach. Na jaką wysokość wystaje on ponad część jednokondygnacyjną? A także czy jest możliwość zmiany technologii wykonania ścian zewnętrznych na ścianę trójwarstwową? przynajmniej na części budynku, w podobny sposób jak w projekcie Atrakcyjny 1? Dziękuję :)
D
Komin z kotłowni wystaje 1,2 m ponad poziom attyki części garażowej. Jest to komin stalowy. Ze względu na jego niewielką wysokość oraz fakt, że jest umieszczony mniej więcej na środku bryły parterowej, to w bliskiej perspektywie budynku będzie niewidoczny. Zmiana technologii ściany jest oczywiście możliwa, tylko jeśli Pani pytanie jest podyktowane chęcią wprowadzenia klinkieru na elewację to nie ma takiej konieczności ponieważ można tutaj z powodzeniem zastosować płytkę klinkierową klejoną do styropianu.
Dodano: 2014-04-23
K

witam,czy projekt jest przystosowany do nowych warunkow technicznych jeśli chodzi o współczynniki ciepla?
D
Oczywiście, wszystkie projekty dostępne w naszej ofercie spełniają aktualne normy izolacyjności cieplnej oraz wielkości parametru EP. W przypadku tego projektu, który od początku był projektowany jako budynek energooszczędny wartości obliczeniowe współczynników przenikalności cieplnej wszystkich przegród są znacznie lepsze od wymaganych.
Dodano: 2014-01-07
J

Projekt jest bezbłędny, ciężko znaleźć w naszej rzeczywistości i na naszym rynku równie ciekawe projekty! Patrząc po realizacji, mozna zobaczyć jak ważne jest przywiązanie do szczegółów wykończenia, co jest swietnie zaprezentowane na stronie. Styl jest nadany, odpowiedni. Trzeba tylko podążać pewnym schematem, zarówno w przypadku domu, działki, ogrodu, tak żeby całość była spójna. Realizacje pokazują, ze gdzieś to sie rozmija, przez detale domy sie zmieniają, niestety na gorsze, ale to zasługa juz indywidualnego wykończenia. Może warto pomyśleć o kompleksowym projektowaniu także wnętrz i dostarczaniu takich usług w pakiecie, szkoda tak ładnych projektów:) Pytanie dotyczące powyższej propozycji Nowoczesny 1: Nie potrzebne jest mi piętro, dom spelnia moje fukcje wyłącznie na parterze i jest to dla mnie wystarczająco dużo powierzchni, czy mozna pozbyć sie góry? Zdaje sobie sprawę z konsekwencji stylistycznych, wtedy aż nasuwa sie pomysł wysunięcia gabinetu i kuchni do przodu o około 1m oraz w przypadku płaskiego dachu wysunięcia go poza obrys domu o pół metra, zachowując wykończenie metalowe, dodając jednak, ciemniejszy kolor. Będę wdzięczny za pomoc
D

Nasze dokumentacje są przygotowywane bardzo szczegółowo, a mimo to realizacje często odbiegają od założeń autorskich. Trzy główne przyczyny tego zjawiska to indywidulane modyfikacje na etapie adaptacji, brak nadzoru nad zgodnością realizacji z dokumentacją projektową oraz przede wszystkim zła wola, lenistwo lub brak kompetencji wykonawców . Z doświadczenia wiemy, że osoby, którym udało się ukończyć budowę z sukcesem musiały się wykazać szczególną determinacją i konsekwencją w nadzorze nad wykonawcami.<br />
W kwestii proponowanych przez Pana zmian sugerujemy raczej projekt indywidualny niż modyfikację istniejącej wersji. Wychodzimy z założenia że zmiana w tak dużym zakresie funkcjonalnym i etstycznym  jest obciążona dużym ryzykiem powstania karykatury oryginału. Lepiej zaprojektować to od nowa stosownie do Pana indywidualnych potrzeb.
Dodano: 2013-12-12
L

Witam! Zakochałam się w tym projekcie, a szczególnie w tym przeszkleniu domu. Jestem ciekawa jakiej firmy są tak duże okna czy mogliby państwo podać nazwę .Pozdrawiam!
D
To okna w technologii drewniano-aluminiowej Partnera naszej Pracowni firmy INTERNORM.
Dodano: 2013-11-24
K

Witam serdecznie. Jestem zachwycony projektem Nowoczesny 1, ale nie jestem pewny co do stropodachu. Słyszałem, że bardzo ważne jest dokładne wykonanie pokrycia, gdyż często zdarzają się przecieki. Dużo czytam na temat pokrycia stropodachu i jakoś nie mogę się przekonać do konkretnej metody. Czy mają państwo jakąś sprawdzoną technologię pokrycia stropodachu? Pozdrawiam.
D
Mamy i jest sprawdzona przez naszych klientów. To metoda izolowania membraną EPDM balastowaną żwirem.
Dodano: 2013-11-20
K

Czy jest możliwe wykonanie adaptacji projektu Nowoczesny 1, tak, aby elewacja była jak w wersji Nowoczesnego 2 (tzn bez blachy i z cieplejszą wersją elewacji garażowej) ?
D
Oczywiście, taką zmianę może dokonać miejscowy architekt adaptujący. W celu ułatwienia lokalnemu projektantowi dokonania modyfikacji możemy do zakupionej wersji "1" dołączyć fragmenty dokumentacji z wersji "2".
Dodano: 2013-10-22
A

Witam, Projekt jest przepiękny!. Gratulacje. Wasza strona to prawdziwa inspiracja dla przyszłych budowniczych. Przy okazji bardzo podoba mi się lampa w jadalni. Czy mogliby Państwo podesłać nazwę ewentualnie stronkę z inspiracjami oświetlenia. Pozdrawiam serdecznie, Agnieszka Obrębska
D

Lampa to model Heracleum II - produkt firmy Moooi, która ma bardzo ciekawą ofertę mebli, oświetlenia i przedmiotów użytkowych.
Dodano: 2013-09-06
M
witam
rozumiem ograniczenia ale może warto jesli niie spacer wirtualny to przynajmiej zastosować szerszą galerię wizualizacji. Ogladając projekty oczywiście można sobie wyobrazić wiele ale co innego zobaczyc a co innego pomysleć :-) Zachęcam (pewnie nie tylko we własnym imieniu) to wprowadzenia większej ilości "zdjęć" wnętrz z perspektyw różnych pomieszczeń. Nie wszystkie przecież muszą być od razu publikowane... Ostatecznie i tak uważam , że Państwa pracownia staje na wysokości zadania wyróżniając się sposród konkurencji perfekcyjnościa w szerokim kotekście. No ale cóż...jak to zwykle bywa od najlepszych wymaga sie najwięcej .
pozdrawiam serdecznie :-))
D
Pomyślimy o tym. Wszystkie Państwa opinie są dla nas bardzo cenne, zwłaszcza te, które mile głaszczą naszą próżność:)...
Dodano: 2013-08-20
K
Witam.
Które Państwa projekty domów można przystosować do domów pasywnych albo nisko energetycznych? Jakie jest Państwa zdanie o bloczkach ceramicznych Heluz Famili 2in1?
D
Większość projektów w naszej ofercie po niewielkich modyfikacjach spełnia wymogi budynków nisko energetycznych. Projekt "Nowoczesny 1" jest nisko energetyczny z założenia, m.in.standardowo jest uwzględniona wentylacja mechaniczna. Również izolacja termiczna na poszczególnych przegrodach jest znacznie grubsza od wartości normowych. Wkrótce do większości projektów pojawi się oferta pakietu NF40, który umożliwi otrzymanie dofinansowania z programu NFGWiOŚ. Co do wspomnianych przez Pana pustaków nie mamy wyrobionej opinii, dlatego, że jest to materiał rzadko spotykany na naszym rynku. Uważamy, że racjonalność zastosowania takiego materiału musi być przede wszystkim zależna od kosztów. Należy porównać cenę wykonania 1m2 ściany dwuwarstwowej oraz z tego materiału zakładając identyczny współczynnik przenikalności i wybrać tańsze rozwiązanie. Pewnym mankamentem tych pustaków jest nieco mała wytrzymałość na ściskanie -8MPa, my wykorzystujemy materiały w przedziale 10-15MPa.
Dodano: 2013-08-20
M
miałam na myśli oczywiście panoramę 360
:-)
M
witam
super , że jest wizualizacja....ale az sie prosi aby rozszerzyć ją o kolejne pomieszczenia...
A może tak wirtualny spacer?
taka wędrówka po domu to byłoby coś! :-) moznaby zajrzeć w kazdy zakamarek i zobaczyć jak dom wygląda tak naprawdę . Puszczam oko do właścicieli pracowni...może jednak...obok wizualizacji również spacery
pozdrawiam
D
Niestety spacer wirtualny wykluczyły już jakiś czas temu nasze "wyśrubowane" wymagania co do jakości wizualnej takiego narzędzia prezentacji. Po pierwsze przygotowanie wirtualnej wycieczki w satysfakcjonującej nas jakości wymagałoby bardzo czasochłonnych obliczeń komputerowych. Po drugie wczytywanie takiego pliku przy zachowaniu odpowiedniej jakości również trwałoby długo. Dążenie do uzyskania najlepszego efektu jest przydatne w trakcie tworzenia koncepcji, ale dosyć uciążliwe przy tworzeniu materiałów wizualnych bo bardzo wydłuża proces publikacji nowości na stronie i uniemożliwia zastosowanie ciekawych form prezentacji.
Dodano: 2013-08-19
M
Witam,
Jestem bardzo zawiedziona, ponieważ obiecywaliście wstawić 2 tygodnie temu kosztorys tego projektu i nadal cisza...
D
My również Pani Magdo, firma kosztorysująca zwodzi nas kolejnymi terminami tłumacząc się sezonem urlopowym. z naszej strony dopełniliśmy wszystkich formalności i czekamy...
Dodano: 2013-08-19
A
Witam,
Wiadomo może kiedy będziemy mogli zobaczyć kosztorys tego wspaniałego projektu?
D

Dokumentacja projektowa została ukończona i przekazana do firmy kosztorysowej dlatego planujemy jego zamieszczenie na stronie pod koniec przyszłego tygodnia. My również oczekujemy wyników pracy kosztorysantów, a ostateczna kwota realizacji będzie decydująca w kwestii ewentualnego wprowadzernia do oferty tańszego wariantu.
Dodano: 2013-07-30
J
Witam!
Podzielam wcześniejsze opinie- dom piękny, z prostą bryłą i doskonałym rozkładem pomieszczeń. Dotychczas szukaliśmy projektów parterowych najlepiej z płaskim dachem, ale dla tej propozycji jesteśmy zdecydowani zmienić upodobania. Podnoszę jednak jeszcze raz pytanie o projekt z płaskim dachem w części dwupoziomowej. Czy wersja taka jest w przygotowaniu i jaki byłby realny termin ukazania się jej na stronie?
Pozdrawiam
D
Obecnie nie pracujemy nad takim wariantem. W trakcie opracowywania koncepcji nowych projektów naturalnie pojawiają się pomysły na różne warianty wizualne i funkcjonalne. W tym przypadku również powstał pewien szkic koncepcji domu z płaskim dachem w części dwukondygnacyjnej, ale on miał odmienny układ wnętrza (m.in. strefa masterbedroom została przeniesiona na piętro). Nie wiemy czy w ogóle pojawi się taka wersja. Niestety projekty tego typu wymagają dużego nakładu pracy, a odbiorców jest niewielu.
Dodano: 2013-07-18
B
Wspaniale, czekam zatem na kosztorys aby zakupić pełen projekt :)
Mam również nadzieję, że pomogą mi Państwo w wyborze architekta oraz projektanta wnętrz, który zrozumie założenia projektu i w pełni wykorzysta jego liczne zalety.


Pozdrawiam
D
Oczywiście:) nasi Klienci zawsze mogą liczyć na fachową pomoc.
Dodano: 2013-07-08
B
Witam,
Czy możliwe są następujące zmiany w projekcie:
1. Okno w kuchni powiększyć do rozmiarów okna tarasowego, na środku kuchni wyspa a zabudowa po obu stronach?
2. Zmniejszenie o połowę gabinetu aby kuchnia była większa - zamiast gabinetu spiżarnia z wąskim oknem zamiast narożnego lub brak okna?
3. Likwidacja gardereby na poddaszu i zrobienie otwartej przestrzeni na miejsce do pracy oraz wydzielenie małego 3 pokoju przez przedlużenie ściany wzdłuż łazienki i pralni - dodanie i przesunięcie okna w elewacji frontowej aby wyglądała jak elewacja ogrodowa?
4. Czy potrzebny jest komin do okapu jeżeli zdecydujemy się na wentylację mechaniczną?

Pozdrawiam
D

1-2. Tak, z oknem nie ma problemu, co do zabudowy kuchennej z dużą wyspą również, ale pod warunkiem zmniejszenia gabinetu i w jego części wygospodarowania zabudowy wnękowej na lodówkę i blok piekarnika.<br />
2. Jak wyżej, dla ergonomicznego rozwiązania kuchni gabinet musi się zmniejszyć, a w konsekwencji jego funkcja może ulec zmianie na spiżarnię.<br />
3. Taka zmiana jest możliwa.<br />
4. Wentylacja mechaniczna jest w tym projekcie standardem tzn. nie zakładaliśmy w nim wentylacji grawitacyjnej, ale kanał do okapu jest wskazany i takie rozwiązanie jest w projekcie. Tego typu kanał nie wpływa istotnie na straty ciepła ponieważ jest zamknięty okapem.
Dodano: 2013-07-08
D
Strych ponad poddaszem ma wymiar podłogi 3,63m x 15,05m, maksymalna wysokość w linii kalenicy to 167cm.
E
Pięknie :) Tylko jak sprawdza się odwodnienie w deszczowe dni? Pozdrawiam
D
Bardzo dobrze:), systemy odwodnienia zarówno części dachu płaskiego jak i spadzistego wykorzystują sprawdzone i istniejące od wielu lat rozwiązania technologiczne. Nie ma tam elementów nietypowych, które mogłyby powodować kłopoty eksploatacyjne.
Dodano: 2013-06-25
D
Zarówno kolektory słoneczne jak i kominek z płaszczem wodnym stanowią jedynie opcje do wyboru. W zakładce ROZWIĄZANIA ENERGOOSZCZĘDNE znajdują się krótkie charakterystyki poszczególnych instalacji, zachęcamy do zapoznania się z nimi.
D
Jak tylko dokumentacja zostanie ukończona, prosimy o wyrozumiałość.
D
Nad poddaszem użytkowym jest strych, który można wykorzystać np. do przechowywania przedmiotów. Wejście jest zlokalizowane na antresoli komunikacyjnej przy pomocy klapy z rozkładanymi schodami. Maksymalna wysokość strychu na linii kalenicy to ok.165cm
K
Kiedy można spodziewać sie kosztorysu? Pozdrawiam i gratuluje projektu...
D
Niebawem, prosimy o cierpliwość.
Dodano: 2013-06-18
f
Czy można zamiast garażu zrobić salę kinową a na tarasie zamknięty basen ?
D
Z salą kinową nie będzie problemu, nie rozumiem do końca gdzie chciałby Pan umieścić ten basen? na dachu garażu ??
Dodano: 2013-06-17
I
Witam,

Mam pytanie dotyczące kuchni. Czy byłaby możliwość, aby wysoką zabudowę umieścić po drugiej stronie ( na ścianie łączącej kuchnię z pokojem) , a w miejscu zabudowy wstawić duże okno, takie jak w jadalni? Kuchnia byłaby wówczas o wiele lepiej doświetlona. Wyspę odwróciłabym wówczas o 180 stopni, aby hokery, stały przy oknie. pozdrawiam
D
Oczywiście, jak najbardziej, tak na marginesie taki był nasz pierwotny zamysł tzn. duży poziomu pas przeszklenia obejmujący jadalnię i kuchnię, ale ze względu na konieczność ograniczania kosztów realizacji zredukowaliśmy jego wielkość do jadalni.
Dodano: 2013-06-06
S

Witam, czy Państwo może planują projekt "stodoły" + klocek gdzie na piętrze będą normalne okna a nie dachowe? Pozdrawiam
D
Niewykluczone, ponieważ taka forma pojawiała się już w naszych planach na przyszłość.
Dodano: 2013-06-05
R
Witam,

Projekt bardzo przypadł mi do gustu. Moje pytanie dotyczy adaptacji projektu. Czy istnieje możliwość poszerzenia kuchni o 1,5 m kosztem pokoju/gabinetu i umiejscowienie w zamian łazienki. I zamiast obecnej łazienki i schowka umieścić schody. i czy nad garażem istnieje możliwość stworzenia sypialni z osobistą garderobą i łazienką oraz z wyjściem na mały taras .
D
Kuchnię można poszerzyć kosztem gabinetu, zmianę usytuowania schodów również chociaż jest to istotna zmiana konstrukcyjna i funkcjonalna, która będzie miała wpływ na cały podział poddasza. Zdecydowanie nie polecam dobudowywania kolejnej kondygnacji nad garażem bo to kompletnie zmienia koncepcję całego budynku i wymaga zaprojektowania go od nowa.
Dodano: 2013-06-05
T
Witam,

Projekt zapiera dech w piersiach :) Mocno doświetlona sypialnia na parterze z narożnym oknem oraz garderobą i łazienką - marzenie. Niestety projekt dla bezdzietnej pary jest zbyt duży. Zastanawiam się czy istnieje możliwość zrezygnowania z piętra przy zachowaniu parteru bez zmian? Rozumiem, że bryła domu nie będzie już tak okazała a nowy projekt będzie zupełnie inny ale czy jest to w ogóle możliwe?

Pozdrawiam serdecznie
D

Rezygnacja z samego piętra nie wchodzi w grę, nie tyle ze względów estetycznych co funkcjonalnych, bo po takim zabiegu powstałby całkiem duży dom z ...dwoma pokojami, a na takie rozwiązanie raczej nie byłoby zbyt wielu chętnych:)  Na pocieszenie dodam, że wkrótce planujemy wprowadzić do oferty niewielki dom parterowy o pow. ok. 140m2, który będzie miał podobne rozwiązanie strefy masterbedroom.
Dodano: 2013-05-16
M
Witam serdecznie,
Projekt świetny! Oboje z żoną od razu się nim zachwyciliśmy! Ponowię pytanie o kosztorys? Czy już wiadomo kiedy będzie?
D
Już niebawem, wiemy, że Państwo się niecierpliwią, ale chcemy to zrobić rzetelnie, a przez to nie da się tego wykonać tak szybko jakbyśmy chcieli i jak tego Państwo oczekują.
Dodano: 2013-05-15
r
Jaki to dokładnie model drewnianej podłogi jest na parterze?
D
Do wykonania aranżacji wnętrz naszych domów rzadko wykorzystujemy materiały konkretnych producentów, zazwyczaj są to textury tworzone przez nas w kolorze i fakturze, które wg nas odpowiednio oddają ducha naszej wizji projektowej.
Dodano: 2013-05-14
E
Witam , czy jest jakaś wersja z podpiwniczeniem?Jestem bardziej zainteresowana przebudową tego co jest i adaptacją pod ten projekt - stąd moje zapytanie. Pozdrawiam
D
Nie mamy takiej wersji, ale podpiwniczenie można wykonać na etapie adaptacji projektu do warunków miejscowych oczywiście jeśli warunki gruntowe są sprzyjające, dlatego przed podjęciem decyzji o podpiwniczeniu należy bezwzględnie wykonać badanie gruntowe w planowanym miejscu posadowienia budynku.
Dodano: 2013-04-30
M
Witam,

Projekt jest bardzo oryginalny i faktycznie jedyny w swoim rodzaju. My już jesteśmy w tarkcie budujowy Naszego domku - Stylowy 2 (także jest cudowny-polecam) ale mimo tego mam pytanie dot: wizualizacji kuchni w tym projekcie. Jeżeli nie stanowi to "tajemnicy handlowej: to z jakiej firmy zaczerpnięty jest pomysł mebli kuchennych i stołu w jadalni - oczywiście w tym projekcie (nowoczesny 1), pozdrawiam
D

Kuchnia nie jest wzorowana na konkretnym producencie, ale raczej ogólnie inspirowana bieżącymi trendami projektowymi. Producenci tego typu zabudowy np. firma Bulthaup są jak na Polskie warunki abstrakcyjnie drodzy, dlatego większość projektantów wnętrz posiłkuje się indywidualnymi pracowniami stolarskimi, które mogą wykonać na wzór dowolne meble. Jeszcze parę lat temu to stanowiło problem jakościowy i technologiczny, ale w chwili obecnej dobra firma stolarska potrafi wykonać bez problemu tego typu kuchnie. Stół to produkt szwajcarskiej firmy Willisau, a krzesła to oczywiście klasyk czyli Eames chair.
Dodano: 2013-04-25
T
witam, kiedy bedzie dostepny kosztorys?
D
Rzetelny kosztorys można wykonać jedynie na podstawie kompletnej dokumentacji, a ta jest jeszcze na etapie opracowania dlatego proszę jeszcze o odrobinę cierpliwości, jak tylko kosztorys będzie dostępny poinformujemy o tym na naszym profilu facebook-owym.
Dodano: 2013-04-21
T
Witam i gratuluje projektu. Naprawdę jeden z lepszych jakie znalazłem.
Jednak mam pytanie..czy możliwe jest aby boczna ściana garażu, łazienki i garderoby były po stronie północnej? Znalazłem działkę o takim właśnie położeniu. Proszę o ewentualne sugestie. Pozdrawiam Tomasz.

D
Takie zorientowanie działki względem stron świata umożliwia wykorzystanie tego projektu, ale raczej w wersji lustrzanej. Wprawdzie duże przeszklenie w jadalni będzie od strony północnej, ale za to narożnik tarasowy od strony najbardziej nasłonecznionej czyli południowo-zachodniej. Ogólnie tego typu położenie będzie korzystne dla większości pomieszczeń: kuchnia, gabinet, wejście od wschodu, salon, pokoje dzieci i strefa masterbedroom od południowego-zachodu i zachodu. Od lokalizacji budynku względem stron świata bardziej istotne przed zakupem działki jest znajomość przypisanych do niej warunków administracyjnych, czyli potocznej WZ-ki lub wypisu z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego bo to właśnie one zadecydują czy będzie Pan mógł zrealizować ten projekt na wybranej działce.
Dodano: 2013-04-07
k
Państwa projekty są genialne !!! Nie ma drugiej takiej pracowni. Pomimo tego że już buduje ( skromniejszy dom ), to uwielbiam zaglądać na Waszą stronę i nie ukrywam że prawie za każdym razem " pieję z zachwytu ". Pozdrawiam
D

Dziękujemy za ciepłe słowa i serdecznie zapraszamy do oglądania i komentowania nowych propozycji.
Dodano: 2013-03-27
J
Kiedy pojawi sie kosztorys?
D
Projekt jest wysyłany do firmy kosztorysującej po opracowaniu kompletnej dokumentacji, a ta jest jeszcze na etapie opracowania. Mamy nadzieję, że pojawi się nie później niż za cztery tygodnie.
Dodano: 2013-03-19
I
Świetny projekt. Na taki właśnie czekałam. Brakowało mi projektu dla rodziny z 3 dzieci, sypialnią na parterze i w miarę dużą kuchnią ze spiżarnią. Jestem tylko ciekawa tych skosów - może dałoby radę wrzucić jakąś wizualizację pomieszczenia na piętrze:) Ja również zmieniłabym blachę np. na płytkę klinkierową lub drewno (cedr), ponieważ dom chciałabym urzędzić nowocześnie, ale z domieszką shabby chic. Teraz tylko wystarczy przekonać męża, że potrzebujemy nowy dom...:) pozdrawiam
D

Być może uda nam się przygotować jedną taką wizualizację. Proszę się zupełnie nie martwić o poddasze tego domu, przy kącie nachylenia połaci 45 stopni oraz wysokiej ściance kolankowej skosy nie są odczuwalne. Zmiana materiału elewacyjnego jest jak najbardziej możliwa. Jedną z zalet tego projektu jest jego uniwersalność wykończenia. Bryłę główną można otynkować i przekryć płaską dachówka zakładkową, można ją wykończyć również płytkami / płytami włóknocementowymi lub drewnem. Forma tego domu dobrze komponuje się z każdym materiałem stosowanym w nowoczesnej architekturze.<br />
Trzymamy kciuki za przekonanie Męża, to głównie dzięki wytrwałości i determinacji Kobiet powstaje tyle nowych domów w naszym kraju:)
Dodano: 2013-03-17
S
Projekt genialny, jak zobaczyłem Atrakcyjny 1 to on mnie powalił, chociaż denerwował mnie tym że na dole było wszystko w jednym ciągu i nie było widocznych granic co gdzie się co kończy a inne zaczyna. Tu rewelacja zakątki i zakamarki dużo by opisywać jedyne co mi nie pasuje to ta blacha na elewacji jakoś nie jestem fanem tego gdyby je zastąpić elewacja z Prostego 1 to dom marzenie. Więcej takich projektów z Waszego biura.
A
Projekt fantastyczny,,,,ja już buduję Z Charakterem 4 ale chyba bym się pokusiła na ten projekt ! Pozdrawiam
m
Rewelacja! Nie macie sobie równych! :) Keep it up!
pozdrawiam
D
Zapraszamy do zapoznania się z nową propozycja naszej pracowni. Dom "Nowoczesny 1" wyróżnia się współczesną formą oraz bogatym programem pomieszczeń. Parter budynku obejmuje część dzienną domu oraz dużą i wygodną strefą masterbedroom ulokowaną od strony ogrodu. Na poddaszu znajdują się 3 pokoje. Charakterystycznym elementem wnętrza tej rodziny projektowej jest pustka nad jadalnią. Zapraszamy również do obejrzenia drugiej, pomniejszonej wersji tego domu.

Dodaj opinię

Rzut parteru

143,4 m2

Nowoczesny 1
1wiatrołap + garderoba3,9 m2
2hol14,4 m2
3komunikacja3,6 m2
4łazienka3,6 m2
5spiżarnia3,2 m2
6pokój gościnny - gabinet11 m2
7kuchnia13,4 m2
8jadalnia15,2 m2
9salon43,4 m2
10sypialnia16,6 m2
11garderoba7,7 m2
12łazienka7,4 m2
13pom. gospodarcze - kotłownia6,9 m2
14garaż35,2 m2

Rzut poddasza

74,1 m2

1komunikacja - antresola12,3 m2(12,3 m2)
2aneks wypoczynkowy6,8 m2(6,8 m2)
3pokój 113,4 m2(16,5 m2)
4pokój 212,8 m2(15,9 m2)
5łazienka5,2 m2(6,6 m2)
6pralnia - suszarnia3,8 m2(4,9 m2)
7pokój 314,8 m2(17,1 m2)
8garderoba5 m2(7,3 m2)
0,0 m2 - powierzchnia użytkowa
(0,0 m2) - powierzchnia podłogi

Parametry budynku

Pow. użytkowa razem:

259,60 m2

Ilość pokoi:

6

Garaż:

2-stanowiskowy

Powierzchnia zabudowy:

239,70 m2

Min. szerokość działki:

25,44 m

Min. długość działki:

24,96 m

Wysokość w kalenicy:

8,93 m

Kąt nachylenia dachu:

45°

Powierzchnia dachu:

178,00 m2

Kubatura:

1 216,00 m3

Ogrzewanie:

Kocioł gazowy i instalacja solarna

Wentylacja:

Mechaniczna

Warunki techniczne projektu na rok:

2021

Technologia budowy

KONSTRUKCJA

zgodna z normami EUROKOD

FUNDAMENTY

tradycyjne
ławy i stopy żelbetowe.

ŚCIANY

bloczek silikatowy + styropian
na etapie adaptacji projektu istnieje możliwość zamiany bloczka silikatowego na inny materiał o podobnych parametrach wytrzymałosciowych, np. na pustak ceramiczny.

ELEWACJA

tynk, blacha na rąbek, płyta elewacyjna z włóknocementu
płytę elewacyjną z włóknocementu wykorzystaną jako materiał dekoracyjny można zamienić na etapie adaptacji projektu na inny, np. na deskę elewacyjną.

STROPY

żelbetowe wylewane
na etapie adaptacji projektu istnieje możliwość zmiany technologii stropu na gęstożebrowy lub prefabrykowany.

SCHODY

konstrukcji lekkiej
konstrukcja oraz materiały wykończeniowe schodów przewidziane do indywidualnej aranżacji. Możesz skorzystać z usług naszego Partnera. Formularz ofertowy dostępny w zakładce „kosztorys”.

DACH

blacha na rąbek
konstrukcja więźby przewidziana pod pokrycie ciężkie dla I strefy wiatrowej i II strefy śniegowej.

Opis

Projekt zdecydowanie nowoczesnego domu z bezokapowym dachem o wyrazistej bryle, podzielonej na część dwukondygnacyjną i parterową. Współczesność geometrycznej formy podkreślają zastosowane materiały wykończeniowe i elementy architektury: blacha cynkowo tytanowa, płyty Euronit oraz duże przeszklenia. Wnętrze jest równie nowoczesne, a jego układ wyróżnia przestronna strefa masterbedroom zlokalizowana na parterze z bezpośrednim wyjściem na taras, oraz charakterystyczna dwupoziomowa jadalnia położona pomiędzy salonem a kuchnią. Na poddaszu znajdują się 3 sypialnie. Projekt jest przeznaczony dla wymagającego inwestora ceniącego komfort oraz nowoczesną architekturę. Dostępny także w zmniejszonej i bardziej ekonomicznej wersji. "Nowoczesny 1" jest projektem energooszczędnym, posiadającym standardowo instalację wentylacji mechanicznej z rekuperacją.

Zalety projektu:
  • duży dom o jednoznacznie nowoczesnej architekturze
  • pełny program pomieszczeń idealny dla 4-5 osobowej rodziny
  • na parterze:bardzo duża otwarta strefa dzienna łacząca hol, salon, dwupoziomową jadalnię i kuchnię / kuchnia z wyspą zlokalizowana od frontu / oddzielne pomieszczenie spiżarni / odrębny pokój gościnny-gabinet / komfortowa strefa sypialni głównej z łazienką, garderobą i wyjściem na taras / duży wygodny taras / wygodny dwustanowiskowy garaż
  • na poddaszu: trzy pokoje, w tym jeden z oddzielną garderobą / odrębne pomieszczenie pralni-suszarni / otwarta strefa komunikacyjna z wyjściem na taras zlokalizowany na dachu garażu
  • projekt energooszczędny z korzystnym bilansem kosztów eksploatacji w stosunku do wielkości domu


Autorzy: arch. Krzysztof Borowski, arch. Piotr Rynkiewicz

Minimalne wymiary działki / nasłonecznienie

Działka
Sprawdź warunki zabudowy lub wypis z MPZP

Poza minimalnymi wymiarami działki oraz odpowiednim nasłonecznieniem, istotne są również przypisane do każdej nieruchomości tzw. Warunki Zabudowy lub ograniczenia określone w Miejscowym Planie Zagospodarowania Przestrzennego. Jeśli masz wątpliwości oferujemy BEZPŁATNĄ ANALIZĘ WARUNKÓW ZABUDOWY.



Uproszczony kosztorys inwestorski


Tabela kosztorysu uproszczonego przedstawia koszty realizacji budynku w stanie "deweloperskim", tzn. przygotowanym do ostatecznych prac wykończeniowych, takich jak malowanie, montaż drzwi wewnętrznych, schodów systemowych, ułożenie parkietu glazury itp. Podane kwoty uwzględniają materiał oraz robociznę.

Kosztorys inwestorski


Kosztorys możesz zamówić łącznie z projektem lub oddzielnie korzystając z formularza zamówienia projektu. Kosztorys zamówiony łącznie z projektem jest dostarczany na płycie CD. Zamawiany oddzielnie jest plikiem w wersji elektronicznej wysyłanym na adres e-mail podany w formularzu.

Cena kosztorysu wynosi 450 zł.

Oferta partnerów na poszczególne elementy

Ventana

Stolarka energooszczędna, drewniano-aliminiowa, PCV, drewniana

Instal-mark

W celu poprawienia energooszczędności budynku oferujemy dodatkowe opracowania instalacyjne. Dodatkowe opracowania możesz zamówić łącznie z projektem lub oddzielnie korzystając z formularza zamówienia projektu.
Wentylacja mechaniczna z rekuperatorem
W standardzie
Instalacje inteligentne
Cena : 450.00 PLN
Dostępność: Od ręki
Pompa ciepła gruntowa + ogrzewanie podłogowe
Cena : 900.00 PLN
Dostępność: Od ręki
Kominek z płaszczem wodnym
Cena : 450.00 PLN
Dostępność: Od ręki
Ogrzewanie podłogowe
Cena : 450.00 PLN
Dostępność: 7-14 dni
Kolektory słoneczne
W standardzie
Pompa ciepła powietrzna + ogrzewanie podłogowe
Cena : 900.00 PLN
Dostępność: Od ręki

Opinie

M
Czy jest możliwośc adaptacji budynku do technologii szkieletowej oferowanej przez firmę Steico?
D
Wszystkie projekty w nasze ofercie można dostosować do innej technologii, w tym przypadku dokumentacja powinna zostać zaadaptowana przez projektantów firmy Steico.
Dodano: 2017-10-08
K
Witam, chciałam zapytać, czy jest możliwość zastąpienia słupa w salonie innym rozwiązaniem konstrukcyjnym ?
D
Jedynym sposobem na likwidację słupa jest zwiększenie przekroju pionowego podciągu (belki żelbetowej podtrzymującej strop) biegnącego od ściany zewnętrznej do słupa w narożniku stolarki. W tej chwili podciąg ten jest ukryty w suficie podwieszanym i nie jest widoczny. Po likwidacji słupa na stropie pojawi się widoczna belka. Jej wysokość będzie zależna od obliczeń konstrukcyjnych.
Dodano: 2017-07-10
E

Oczywiście :) aktualnie czekamy na montaż okien w lutym i wykończenie dachu blachą :) po tym etapie zabieramy się za wnętrze :D Zapraszam również na bloga :) http://www.nowoczesny1.mojabudowa.pl/
K

Witam Pani Ewelino, czy jest szansa na przesłanie jakiś zdjęć z realizacji? będą bardzo wdzięczna!
E
Witam jakiej firmy jest podłoga w salonie oraz jaki to kolor, mam pytanie również o kanapę gdzie można taką kupić
Budujemy ten dom w Opolu właśnie powstaje piętro :)
Pozdrawiam
D
P. Ewelino tekstura podłogi użyta do wizualizacji nie pochodzi od konkretnego producenta, została wykonana przez nas. W kwestii kanapy to jest to przerobiony przez nas model firmy Bonaldo o nazwie Peanut, który niestety jest dosyć kosztowny. Możemy za to polecić polskiego producenta, firmę Olta: http://www.olta.com.pl/produkty.php , który reprezentuje włoską jakość za rozsądne pieniądze. Sam mam kanapy tej firmy i jestem bardzo zadowolony. Może Pani również przejrzeć ofertę sklepu internetowego Moma Studio : http://www.momastudio.pl/meble/salon/sofy. Można tam znaleźć designerskie produkty w dobrej cenie. Polecam. arch. Krzysztof Borowski
Dodano: 2016-10-10
E
Witam
aktualnie budujemy ten dom, planuję założyć blog z etapami budowy :) Jedyne co mogę powiedzieć ze dom owszem piękny ale i kosztowny :D użycie prawie 10 ton stali mówi samo za siebie :)
Mam pytanie do projektanta jaka podłoga jest w salonie i jadali oraz gdzie mogę kupić ta kanapę
Pozdrawiam
A
Witam
będę wdzięczna za informację czy: 1. istnieje opcja powiększenia części domu z garażem poprzez jej poszerzenie powiedzmy o metr? czy nie zaburzy to proporcji projektu? i 2. czy zastanawiali się Państwo może nad możliwymi sposobami zadaszenia przynajmniej części tarasu? Oczywiście innymi niż rozwijana markiza. Jestem zachwycona projektem i to jedyny brakujący mi element.
D
Poszerzenie garażu nie stanowi problemu i nie wpłynie istotnie na proporcje domu, natomiast kwestia zadaszenia jest bardziej skomplikowana. Technicznie można oczywiście przedłużyć dach nad tarasem, ale taki zabieg optycznie "dociąży" bryłę budynku i finalnie może to wyglądać nie najlepiej.
Dodano: 2016-10-05
K
Witam.
Proszę o informacje czy jest możliwość zmiany sposobu ogrzewania z gazowego na drewno lub węgiel?
Drugie pytanie dotyczy kąta nachylenia dachu. Tam gdzie chcemy budować dom, wg warunków zabudowy, minimalny kąt nachylenia dachu wynosi 30°. Czy jest możliwość podniesienia ścian na poddaszu i zmianę kąta nachylenia dachu z 45° na 30°? Czy wiąże się to z opracowaniem nowego projektu?
D
W kwestii źródła ogrzewania doradzamy zastosowanie raczej pompy ciepła niż kotła na paliwo stałe. Wprawdzie kotłownia jest wystarczających rozmiarów do usytuowania pieca, ale powstaje problem obecnej lokalizacji komina, który jest dosyć blisko części mieszkalnej. Zgodnie z warunkami technicznymi komin należałoby wyprowadzić na właściwą wysokość w stosunku do kalenicy domu, co spowoduje że będzie on dosyć wysoki. Reasumując zastosowanie tego rodzaju pieca jest możliwe pod warunkiem zamiany lokalizacji kotłowni z łazienką rodziców, tak aby komin znalazł się przy zewnętrznej ścianie garażu. W pytaniu dotyczącym nachylenia dachu napisała Pani, że 30 stopni to minimalny kąt, a zatem może być większy, jeśli natomiast to błąd i chodziło Pani o kąt maksymalny to stanowczo odradzamy taką zmianę ponieważ z takim nachyleniem budynek straci właściwe proporcje i nie będzie wyglądał dobrze.
Dodano: 2016-05-25
M
Witam,

prosze o informacje na temat lamp sufitowych w salonie. Czy macie Panstwo jakies namiary na ten model?
D
To oświetlenie firmy Delta Light model Outfit U, prosimy o pytanie na facebook-u, wyślemy link.
Dodano: 2016-05-19
A
Katarzyna, czy możesz podać z jakiej firmy masz wycenę stolarki okiennej na tym poziomie i czy parametry okien są takie same jak w projekcie? Jesteśmy na etapie zbierania ofert i Twoja podpowiedź była by dla Nas cenna.
Pozdrawiam
D
P. Aniu może Pani skorzystać z formularza ofertowego naszego Partnera od okien firmy Ventana - dostępnego w zakładce kosztorys. Niezobowiązująco przygotują wycenę na stolarkę do tego projektu w dowolnej technologii.
Dodano: 2016-03-18
M
Witam! Jestem zachwycona tym projektem :) bardzo nam się podoba , jest idealny na naszą pięcioosobowa rodzinkę , a w niedalekiej przyszłości sześcioosobową ;p i w związku z tym mam pytanie. Czy można zlikwidować tę antresolę nad jadalnią i zrobić tam pokój ???
Pozdrawiam
D
Cieszy nas Pani entuzjazm:) odpowiadając na pytanie: nie ma sensu likwidować antresoli ponieważ powstała w ten sposób przestrzeń będzie funkcjonalnie za wąska na pokój. Jeśli zależy Pani na dodatkowej sypialni to sugerujemy połączenie pokoju i garderoby z przodu budynku i podzielenie ich na dwa równe pokoje po ok.10 m2 pow. użytkowej i 12,5 m2 pow. podłogi. Wejście do drugiego będzie wymagało nieznacznego zmniejszenia pralni.
Dodano: 2016-03-14
M
Też jesteśmy o krok od zakupy tego projektu. Jezeli jest ktoś, kto juz jest właścicielem takiego domku i chcialby podzielić się zdjęciami z zewnatrz domu. Bardzo prosze o kontakt
J

Witam, Czy ktoś może wybrał ten projekt i jest w trakcie realizacji?
K
Mam aktualną wycenę okien do tego projektu. Jest to koszt 80 tys. netto. Mój poprzedni komentarz nadal się nie ukazał. Ten pewnie też nie zostanie zaakceptowany. Okna drewniano-alu trzyszybowe. Uw=0,5
D
Pani Katarzyno mieliśmy niedawno awarią techniczną związaną z tym działem i część opinii od połowy września do końca stycznia nam przepadła, także uspokajamy: nie cenzurujemy opinii i każda Państwa sugestia jest dla nas cenna. Jeśli chodzi o koszt stolarki podany w kosztorysie to jest on oszacowany w standardzie minimalnym czyli materiał sosna na mikrowczepy, nakładka aluminiowa w kolorze standard oraz narożniki z profili a nie w systemie szkło-szkło, stąd ta różnica w cenie.
Dodano: 2016-02-22
S
Witam,
Projekt bardzo mi się podoba. Czy ktoś już z niego korzystał ? I czy ma właśnie taki dom ? Jeśli tak proszę o kontakt.
Pozdrawiam
Sandra
K

SARA ten taras nie jest tak do końca "przewidziany" wchodzi się na niego po schodkach i jeszcze jest (ten drewniany podest) wyżej niż stolarka okienna..... w moim przypadku wykorzystywać będę całe 100 metrów tarasu....
A
Witam! Projekt boski! Ten dom i Parterowy 1 to moi faworyci!:))
Mam do Państwa uprzejme zapytanie o koszty. Czy zamiana elewacji zewnetrznej w Nowoczesnym 1 na tę z Nowoczesnego 2 spowodowalaby obniżenie kosztów budowy? Jeżeli tak to czy mogliby Państwo podać ten koszt szacunkowo? Rozważam killa domów z Państwa strony i na pewno będę się kontaktować bezpośrednio jak wyjaśnię kilka kwestii związanych z działką.
D
Przybliżony koszt materiałów potrzebnych do wykończenia elewacji oraz dachu z blachy cynkowo-tytanowej to ok.40 tys. zł nie licząc robocizny. Koszt materiału na pokrycie samego dachu w projekcie Nowoczesny 2 wynosi ok. 12,5 tys. zł, zakładając powierzchnie dachu jak w wersji 1 będzie to ok. 15 tys. zł. Reasumując różnica tylko na materiale to ok. 25 tys. zł, a trzeba pamiętać, że robocizna w przypadku wykończenia blachą na pewno będzie droższa.
Dodano: 2015-07-30
d
Projekt super czy mógłbym się dowiedzieć gdzie mogę taki dom obejrzeć już pobudowany jestem ciekawe jak wygląda to wykończenie blachą. Jeden z kuj-pomorskiego.
S
Witam. Czy projekt przewiduje taras nad garażem lub czy jest możliwość zaadaptowana tej powierzchni na taras? Pozdrawiam
D
W projekcie jest przewidziany niewielki taras z wyjściem naprzeciwko schodów. Nie zakładaliśmy wykorzystania większej powierzchni dachu nad garażem bo jest to jednak duży wydatek, ale jest możliwe. Wszystko zależy od indywidualnych potrzeb inwestora.
Dodano: 2015-03-15
M
Witam, ten projekt jak i wszystkie pozostałe jest rewelacyjny ! Świetny układ pomieszczeń, funkcjonalność no i estetyka, wspaniałe aranżacje wnętrz, mam pytanie: jakiej firmy jest kanapa w salonie i gdzie można takie meble kupić?
P

Witam. Jesteśmy z mężem o krok żeby sie zdecydować na ten projek. Jest rewelacyjny! Chcialabym tylko wiedzieć czy jest możliwość kupienia aranżacji wnetrz dla tego budynku? Wasze aranżacje sa perfekcyjne, aż sie chce zobaczyć reszte!
D
Nie sprzedajemy projektu aranżacji wnętrz, namawiamy raczej naszych klientów do korzystania z usług lokalnych biur projektowania wnętrz ponieważ w tym temacie jest bardzo ważny miejscowy nadzór nad wykonawcami. Naszą aranżację można potraktować jako materiał wyjściowy-inspirację.
Dodano: 2014-10-23
P
Witam, projekt jest genialny! Nasz absolutny faworyt, zresztą pozostałe Wasze propozycje też są świetne.
Mam pytanie czy byłaby mozliwośc zrobienia łazienki zamiast garderoby w pokoju na piętrze? Powstałby w ten sposób niezalęzny pokój gościnny co dla nas ma znaczenie.
Drugie pytanie: czy w łazience dużej sypialni na dole zmiesci sie jeszcze kabina prysznicowa? Np rezygnując z jednych z drzwi (wejście mogłoby byc przez garderobę.
Jeszcze raz gratuluję pomysłów i projektów.
D
Dziękujemy. Na oba pytania odpowiedź jest twierdząca. Na poddaszu w miejscu garderoby można wykonać łazienkę, natomiast na parterze likwidując przejście z sypialni można ulokować kabinę prysznicową.
Dodano: 2014-09-15
A
Projekt jest swietny. Czy jest mozliwosc wykonania zmian w projekcie by glowna czesc dachu posiadala okapy?Niestety miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego narzuca nam wybory projektow domow z dachami posiadajacymi okapy.
D
To jest możliwe, ale dodanie okapów będzie wymagało zmiany kąta nachylenia dachu do 40-42 stopni ze względu na konieczność zachowania właściwych proporcji budynku.
Dodano: 2014-06-08
P
Witam, jaka jest wysokość pionowej ścianki w pokojach na piętrze pod skosami? Projekt jest moim faworytem, ale obawiam się o ustawność pokoi na piętrze.
D
Nie ma absolutnie powodów do obaw. Ścianka kolankowa od poziomu wykończonej podłogi do załamania wykończonej połaci ma 115 cm wysokości, co w połączeniu z 45 stopniowym nachyleniem dachu gwarantuje pełny komfort użytkowania pomieszczeń na poddaszu.
Dodano: 2014-06-07
K

Projekt bardzo mi się podoba. Chciałabym jednak zapytać o komin z kotłowni. Nie widać go ani na wizualizacjach ani na elewacjach. Na jaką wysokość wystaje on ponad część jednokondygnacyjną? A także czy jest możliwość zmiany technologii wykonania ścian zewnętrznych na ścianę trójwarstwową? przynajmniej na części budynku, w podobny sposób jak w projekcie Atrakcyjny 1? Dziękuję :)
D
Komin z kotłowni wystaje 1,2 m ponad poziom attyki części garażowej. Jest to komin stalowy. Ze względu na jego niewielką wysokość oraz fakt, że jest umieszczony mniej więcej na środku bryły parterowej, to w bliskiej perspektywie budynku będzie niewidoczny. Zmiana technologii ściany jest oczywiście możliwa, tylko jeśli Pani pytanie jest podyktowane chęcią wprowadzenia klinkieru na elewację to nie ma takiej konieczności ponieważ można tutaj z powodzeniem zastosować płytkę klinkierową klejoną do styropianu.
Dodano: 2014-04-23
K

witam,czy projekt jest przystosowany do nowych warunkow technicznych jeśli chodzi o współczynniki ciepla?
D
Oczywiście, wszystkie projekty dostępne w naszej ofercie spełniają aktualne normy izolacyjności cieplnej oraz wielkości parametru EP. W przypadku tego projektu, który od początku był projektowany jako budynek energooszczędny wartości obliczeniowe współczynników przenikalności cieplnej wszystkich przegród są znacznie lepsze od wymaganych.
Dodano: 2014-01-07
J

Projekt jest bezbłędny, ciężko znaleźć w naszej rzeczywistości i na naszym rynku równie ciekawe projekty! Patrząc po realizacji, mozna zobaczyć jak ważne jest przywiązanie do szczegółów wykończenia, co jest swietnie zaprezentowane na stronie. Styl jest nadany, odpowiedni. Trzeba tylko podążać pewnym schematem, zarówno w przypadku domu, działki, ogrodu, tak żeby całość była spójna. Realizacje pokazują, ze gdzieś to sie rozmija, przez detale domy sie zmieniają, niestety na gorsze, ale to zasługa juz indywidualnego wykończenia. Może warto pomyśleć o kompleksowym projektowaniu także wnętrz i dostarczaniu takich usług w pakiecie, szkoda tak ładnych projektów:) Pytanie dotyczące powyższej propozycji Nowoczesny 1: Nie potrzebne jest mi piętro, dom spelnia moje fukcje wyłącznie na parterze i jest to dla mnie wystarczająco dużo powierzchni, czy mozna pozbyć sie góry? Zdaje sobie sprawę z konsekwencji stylistycznych, wtedy aż nasuwa sie pomysł wysunięcia gabinetu i kuchni do przodu o około 1m oraz w przypadku płaskiego dachu wysunięcia go poza obrys domu o pół metra, zachowując wykończenie metalowe, dodając jednak, ciemniejszy kolor. Będę wdzięczny za pomoc
D

Nasze dokumentacje są przygotowywane bardzo szczegółowo, a mimo to realizacje często odbiegają od założeń autorskich. Trzy główne przyczyny tego zjawiska to indywidulane modyfikacje na etapie adaptacji, brak nadzoru nad zgodnością realizacji z dokumentacją projektową oraz przede wszystkim zła wola, lenistwo lub brak kompetencji wykonawców . Z doświadczenia wiemy, że osoby, którym udało się ukończyć budowę z sukcesem musiały się wykazać szczególną determinacją i konsekwencją w nadzorze nad wykonawcami.<br />
W kwestii proponowanych przez Pana zmian sugerujemy raczej projekt indywidualny niż modyfikację istniejącej wersji. Wychodzimy z założenia że zmiana w tak dużym zakresie funkcjonalnym i etstycznym  jest obciążona dużym ryzykiem powstania karykatury oryginału. Lepiej zaprojektować to od nowa stosownie do Pana indywidualnych potrzeb.
Dodano: 2013-12-12
L

Witam! Zakochałam się w tym projekcie, a szczególnie w tym przeszkleniu domu. Jestem ciekawa jakiej firmy są tak duże okna czy mogliby państwo podać nazwę .Pozdrawiam!
D
To okna w technologii drewniano-aluminiowej Partnera naszej Pracowni firmy INTERNORM.
Dodano: 2013-11-24
K

Witam serdecznie. Jestem zachwycony projektem Nowoczesny 1, ale nie jestem pewny co do stropodachu. Słyszałem, że bardzo ważne jest dokładne wykonanie pokrycia, gdyż często zdarzają się przecieki. Dużo czytam na temat pokrycia stropodachu i jakoś nie mogę się przekonać do konkretnej metody. Czy mają państwo jakąś sprawdzoną technologię pokrycia stropodachu? Pozdrawiam.
D
Mamy i jest sprawdzona przez naszych klientów. To metoda izolowania membraną EPDM balastowaną żwirem.
Dodano: 2013-11-20
K

Czy jest możliwe wykonanie adaptacji projektu Nowoczesny 1, tak, aby elewacja była jak w wersji Nowoczesnego 2 (tzn bez blachy i z cieplejszą wersją elewacji garażowej) ?
D
Oczywiście, taką zmianę może dokonać miejscowy architekt adaptujący. W celu ułatwienia lokalnemu projektantowi dokonania modyfikacji możemy do zakupionej wersji "1" dołączyć fragmenty dokumentacji z wersji "2".
Dodano: 2013-10-22
A

Witam, Projekt jest przepiękny!. Gratulacje. Wasza strona to prawdziwa inspiracja dla przyszłych budowniczych. Przy okazji bardzo podoba mi się lampa w jadalni. Czy mogliby Państwo podesłać nazwę ewentualnie stronkę z inspiracjami oświetlenia. Pozdrawiam serdecznie, Agnieszka Obrębska
D

Lampa to model Heracleum II - produkt firmy Moooi, która ma bardzo ciekawą ofertę mebli, oświetlenia i przedmiotów użytkowych.
Dodano: 2013-09-06
M
witam
rozumiem ograniczenia ale może warto jesli niie spacer wirtualny to przynajmiej zastosować szerszą galerię wizualizacji. Ogladając projekty oczywiście można sobie wyobrazić wiele ale co innego zobaczyc a co innego pomysleć :-) Zachęcam (pewnie nie tylko we własnym imieniu) to wprowadzenia większej ilości "zdjęć" wnętrz z perspektyw różnych pomieszczeń. Nie wszystkie przecież muszą być od razu publikowane... Ostatecznie i tak uważam , że Państwa pracownia staje na wysokości zadania wyróżniając się sposród konkurencji perfekcyjnościa w szerokim kotekście. No ale cóż...jak to zwykle bywa od najlepszych wymaga sie najwięcej .
pozdrawiam serdecznie :-))
D
Pomyślimy o tym. Wszystkie Państwa opinie są dla nas bardzo cenne, zwłaszcza te, które mile głaszczą naszą próżność:)...
Dodano: 2013-08-20
K
Witam.
Które Państwa projekty domów można przystosować do domów pasywnych albo nisko energetycznych? Jakie jest Państwa zdanie o bloczkach ceramicznych Heluz Famili 2in1?
D
Większość projektów w naszej ofercie po niewielkich modyfikacjach spełnia wymogi budynków nisko energetycznych. Projekt "Nowoczesny 1" jest nisko energetyczny z założenia, m.in.standardowo jest uwzględniona wentylacja mechaniczna. Również izolacja termiczna na poszczególnych przegrodach jest znacznie grubsza od wartości normowych. Wkrótce do większości projektów pojawi się oferta pakietu NF40, który umożliwi otrzymanie dofinansowania z programu NFGWiOŚ. Co do wspomnianych przez Pana pustaków nie mamy wyrobionej opinii, dlatego, że jest to materiał rzadko spotykany na naszym rynku. Uważamy, że racjonalność zastosowania takiego materiału musi być przede wszystkim zależna od kosztów. Należy porównać cenę wykonania 1m2 ściany dwuwarstwowej oraz z tego materiału zakładając identyczny współczynnik przenikalności i wybrać tańsze rozwiązanie. Pewnym mankamentem tych pustaków jest nieco mała wytrzymałość na ściskanie -8MPa, my wykorzystujemy materiały w przedziale 10-15MPa.
Dodano: 2013-08-20
M
miałam na myśli oczywiście panoramę 360
:-)
M
witam
super , że jest wizualizacja....ale az sie prosi aby rozszerzyć ją o kolejne pomieszczenia...
A może tak wirtualny spacer?
taka wędrówka po domu to byłoby coś! :-) moznaby zajrzeć w kazdy zakamarek i zobaczyć jak dom wygląda tak naprawdę . Puszczam oko do właścicieli pracowni...może jednak...obok wizualizacji również spacery
pozdrawiam
D
Niestety spacer wirtualny wykluczyły już jakiś czas temu nasze "wyśrubowane" wymagania co do jakości wizualnej takiego narzędzia prezentacji. Po pierwsze przygotowanie wirtualnej wycieczki w satysfakcjonującej nas jakości wymagałoby bardzo czasochłonnych obliczeń komputerowych. Po drugie wczytywanie takiego pliku przy zachowaniu odpowiedniej jakości również trwałoby długo. Dążenie do uzyskania najlepszego efektu jest przydatne w trakcie tworzenia koncepcji, ale dosyć uciążliwe przy tworzeniu materiałów wizualnych bo bardzo wydłuża proces publikacji nowości na stronie i uniemożliwia zastosowanie ciekawych form prezentacji.
Dodano: 2013-08-19
M
Witam,
Jestem bardzo zawiedziona, ponieważ obiecywaliście wstawić 2 tygodnie temu kosztorys tego projektu i nadal cisza...
D
My również Pani Magdo, firma kosztorysująca zwodzi nas kolejnymi terminami tłumacząc się sezonem urlopowym. z naszej strony dopełniliśmy wszystkich formalności i czekamy...
Dodano: 2013-08-19
A
Witam,
Wiadomo może kiedy będziemy mogli zobaczyć kosztorys tego wspaniałego projektu?
D

Dokumentacja projektowa została ukończona i przekazana do firmy kosztorysowej dlatego planujemy jego zamieszczenie na stronie pod koniec przyszłego tygodnia. My również oczekujemy wyników pracy kosztorysantów, a ostateczna kwota realizacji będzie decydująca w kwestii ewentualnego wprowadzernia do oferty tańszego wariantu.
Dodano: 2013-07-30
J
Witam!
Podzielam wcześniejsze opinie- dom piękny, z prostą bryłą i doskonałym rozkładem pomieszczeń. Dotychczas szukaliśmy projektów parterowych najlepiej z płaskim dachem, ale dla tej propozycji jesteśmy zdecydowani zmienić upodobania. Podnoszę jednak jeszcze raz pytanie o projekt z płaskim dachem w części dwupoziomowej. Czy wersja taka jest w przygotowaniu i jaki byłby realny termin ukazania się jej na stronie?
Pozdrawiam
D
Obecnie nie pracujemy nad takim wariantem. W trakcie opracowywania koncepcji nowych projektów naturalnie pojawiają się pomysły na różne warianty wizualne i funkcjonalne. W tym przypadku również powstał pewien szkic koncepcji domu z płaskim dachem w części dwukondygnacyjnej, ale on miał odmienny układ wnętrza (m.in. strefa masterbedroom została przeniesiona na piętro). Nie wiemy czy w ogóle pojawi się taka wersja. Niestety projekty tego typu wymagają dużego nakładu pracy, a odbiorców jest niewielu.
Dodano: 2013-07-18
B
Wspaniale, czekam zatem na kosztorys aby zakupić pełen projekt :)
Mam również nadzieję, że pomogą mi Państwo w wyborze architekta oraz projektanta wnętrz, który zrozumie założenia projektu i w pełni wykorzysta jego liczne zalety.


Pozdrawiam
D
Oczywiście:) nasi Klienci zawsze mogą liczyć na fachową pomoc.
Dodano: 2013-07-08
B
Witam,
Czy możliwe są następujące zmiany w projekcie:
1. Okno w kuchni powiększyć do rozmiarów okna tarasowego, na środku kuchni wyspa a zabudowa po obu stronach?
2. Zmniejszenie o połowę gabinetu aby kuchnia była większa - zamiast gabinetu spiżarnia z wąskim oknem zamiast narożnego lub brak okna?
3. Likwidacja gardereby na poddaszu i zrobienie otwartej przestrzeni na miejsce do pracy oraz wydzielenie małego 3 pokoju przez przedlużenie ściany wzdłuż łazienki i pralni - dodanie i przesunięcie okna w elewacji frontowej aby wyglądała jak elewacja ogrodowa?
4. Czy potrzebny jest komin do okapu jeżeli zdecydujemy się na wentylację mechaniczną?

Pozdrawiam
D

1-2. Tak, z oknem nie ma problemu, co do zabudowy kuchennej z dużą wyspą również, ale pod warunkiem zmniejszenia gabinetu i w jego części wygospodarowania zabudowy wnękowej na lodówkę i blok piekarnika.<br />
2. Jak wyżej, dla ergonomicznego rozwiązania kuchni gabinet musi się zmniejszyć, a w konsekwencji jego funkcja może ulec zmianie na spiżarnię.<br />
3. Taka zmiana jest możliwa.<br />
4. Wentylacja mechaniczna jest w tym projekcie standardem tzn. nie zakładaliśmy w nim wentylacji grawitacyjnej, ale kanał do okapu jest wskazany i takie rozwiązanie jest w projekcie. Tego typu kanał nie wpływa istotnie na straty ciepła ponieważ jest zamknięty okapem.
Dodano: 2013-07-08
D
Strych ponad poddaszem ma wymiar podłogi 3,63m x 15,05m, maksymalna wysokość w linii kalenicy to 167cm.
E
Pięknie :) Tylko jak sprawdza się odwodnienie w deszczowe dni? Pozdrawiam
D
Bardzo dobrze:), systemy odwodnienia zarówno części dachu płaskiego jak i spadzistego wykorzystują sprawdzone i istniejące od wielu lat rozwiązania technologiczne. Nie ma tam elementów nietypowych, które mogłyby powodować kłopoty eksploatacyjne.
Dodano: 2013-06-25
D
Zarówno kolektory słoneczne jak i kominek z płaszczem wodnym stanowią jedynie opcje do wyboru. W zakładce ROZWIĄZANIA ENERGOOSZCZĘDNE znajdują się krótkie charakterystyki poszczególnych instalacji, zachęcamy do zapoznania się z nimi.
D
Jak tylko dokumentacja zostanie ukończona, prosimy o wyrozumiałość.
D
Nad poddaszem użytkowym jest strych, który można wykorzystać np. do przechowywania przedmiotów. Wejście jest zlokalizowane na antresoli komunikacyjnej przy pomocy klapy z rozkładanymi schodami. Maksymalna wysokość strychu na linii kalenicy to ok.165cm
K
Kiedy można spodziewać sie kosztorysu? Pozdrawiam i gratuluje projektu...
D
Niebawem, prosimy o cierpliwość.
Dodano: 2013-06-18
f
Czy można zamiast garażu zrobić salę kinową a na tarasie zamknięty basen ?
D
Z salą kinową nie będzie problemu, nie rozumiem do końca gdzie chciałby Pan umieścić ten basen? na dachu garażu ??
Dodano: 2013-06-17
I
Witam,

Mam pytanie dotyczące kuchni. Czy byłaby możliwość, aby wysoką zabudowę umieścić po drugiej stronie ( na ścianie łączącej kuchnię z pokojem) , a w miejscu zabudowy wstawić duże okno, takie jak w jadalni? Kuchnia byłaby wówczas o wiele lepiej doświetlona. Wyspę odwróciłabym wówczas o 180 stopni, aby hokery, stały przy oknie. pozdrawiam
D
Oczywiście, jak najbardziej, tak na marginesie taki był nasz pierwotny zamysł tzn. duży poziomu pas przeszklenia obejmujący jadalnię i kuchnię, ale ze względu na konieczność ograniczania kosztów realizacji zredukowaliśmy jego wielkość do jadalni.
Dodano: 2013-06-06
S

Witam, czy Państwo może planują projekt "stodoły" + klocek gdzie na piętrze będą normalne okna a nie dachowe? Pozdrawiam
D
Niewykluczone, ponieważ taka forma pojawiała się już w naszych planach na przyszłość.
Dodano: 2013-06-05
R
Witam,

Projekt bardzo przypadł mi do gustu. Moje pytanie dotyczy adaptacji projektu. Czy istnieje możliwość poszerzenia kuchni o 1,5 m kosztem pokoju/gabinetu i umiejscowienie w zamian łazienki. I zamiast obecnej łazienki i schowka umieścić schody. i czy nad garażem istnieje możliwość stworzenia sypialni z osobistą garderobą i łazienką oraz z wyjściem na mały taras .
D
Kuchnię można poszerzyć kosztem gabinetu, zmianę usytuowania schodów również chociaż jest to istotna zmiana konstrukcyjna i funkcjonalna, która będzie miała wpływ na cały podział poddasza. Zdecydowanie nie polecam dobudowywania kolejnej kondygnacji nad garażem bo to kompletnie zmienia koncepcję całego budynku i wymaga zaprojektowania go od nowa.
Dodano: 2013-06-05
T
Witam,

Projekt zapiera dech w piersiach :) Mocno doświetlona sypialnia na parterze z narożnym oknem oraz garderobą i łazienką - marzenie. Niestety projekt dla bezdzietnej pary jest zbyt duży. Zastanawiam się czy istnieje możliwość zrezygnowania z piętra przy zachowaniu parteru bez zmian? Rozumiem, że bryła domu nie będzie już tak okazała a nowy projekt będzie zupełnie inny ale czy jest to w ogóle możliwe?

Pozdrawiam serdecznie
D

Rezygnacja z samego piętra nie wchodzi w grę, nie tyle ze względów estetycznych co funkcjonalnych, bo po takim zabiegu powstałby całkiem duży dom z ...dwoma pokojami, a na takie rozwiązanie raczej nie byłoby zbyt wielu chętnych:)  Na pocieszenie dodam, że wkrótce planujemy wprowadzić do oferty niewielki dom parterowy o pow. ok. 140m2, który będzie miał podobne rozwiązanie strefy masterbedroom.
Dodano: 2013-05-16
M
Witam serdecznie,
Projekt świetny! Oboje z żoną od razu się nim zachwyciliśmy! Ponowię pytanie o kosztorys? Czy już wiadomo kiedy będzie?
D
Już niebawem, wiemy, że Państwo się niecierpliwią, ale chcemy to zrobić rzetelnie, a przez to nie da się tego wykonać tak szybko jakbyśmy chcieli i jak tego Państwo oczekują.
Dodano: 2013-05-15
r
Jaki to dokładnie model drewnianej podłogi jest na parterze?
D
Do wykonania aranżacji wnętrz naszych domów rzadko wykorzystujemy materiały konkretnych producentów, zazwyczaj są to textury tworzone przez nas w kolorze i fakturze, które wg nas odpowiednio oddają ducha naszej wizji projektowej.
Dodano: 2013-05-14
E
Witam , czy jest jakaś wersja z podpiwniczeniem?Jestem bardziej zainteresowana przebudową tego co jest i adaptacją pod ten projekt - stąd moje zapytanie. Pozdrawiam
D
Nie mamy takiej wersji, ale podpiwniczenie można wykonać na etapie adaptacji projektu do warunków miejscowych oczywiście jeśli warunki gruntowe są sprzyjające, dlatego przed podjęciem decyzji o podpiwniczeniu należy bezwzględnie wykonać badanie gruntowe w planowanym miejscu posadowienia budynku.
Dodano: 2013-04-30
M
Witam,

Projekt jest bardzo oryginalny i faktycznie jedyny w swoim rodzaju. My już jesteśmy w tarkcie budujowy Naszego domku - Stylowy 2 (także jest cudowny-polecam) ale mimo tego mam pytanie dot: wizualizacji kuchni w tym projekcie. Jeżeli nie stanowi to "tajemnicy handlowej: to z jakiej firmy zaczerpnięty jest pomysł mebli kuchennych i stołu w jadalni - oczywiście w tym projekcie (nowoczesny 1), pozdrawiam
D

Kuchnia nie jest wzorowana na konkretnym producencie, ale raczej ogólnie inspirowana bieżącymi trendami projektowymi. Producenci tego typu zabudowy np. firma Bulthaup są jak na Polskie warunki abstrakcyjnie drodzy, dlatego większość projektantów wnętrz posiłkuje się indywidualnymi pracowniami stolarskimi, które mogą wykonać na wzór dowolne meble. Jeszcze parę lat temu to stanowiło problem jakościowy i technologiczny, ale w chwili obecnej dobra firma stolarska potrafi wykonać bez problemu tego typu kuchnie. Stół to produkt szwajcarskiej firmy Willisau, a krzesła to oczywiście klasyk czyli Eames chair.
Dodano: 2013-04-25
T
witam, kiedy bedzie dostepny kosztorys?
D
Rzetelny kosztorys można wykonać jedynie na podstawie kompletnej dokumentacji, a ta jest jeszcze na etapie opracowania dlatego proszę jeszcze o odrobinę cierpliwości, jak tylko kosztorys będzie dostępny poinformujemy o tym na naszym profilu facebook-owym.
Dodano: 2013-04-21
T
Witam i gratuluje projektu. Naprawdę jeden z lepszych jakie znalazłem.
Jednak mam pytanie..czy możliwe jest aby boczna ściana garażu, łazienki i garderoby były po stronie północnej? Znalazłem działkę o takim właśnie położeniu. Proszę o ewentualne sugestie. Pozdrawiam Tomasz.

D
Takie zorientowanie działki względem stron świata umożliwia wykorzystanie tego projektu, ale raczej w wersji lustrzanej. Wprawdzie duże przeszklenie w jadalni będzie od strony północnej, ale za to narożnik tarasowy od strony najbardziej nasłonecznionej czyli południowo-zachodniej. Ogólnie tego typu położenie będzie korzystne dla większości pomieszczeń: kuchnia, gabinet, wejście od wschodu, salon, pokoje dzieci i strefa masterbedroom od południowego-zachodu i zachodu. Od lokalizacji budynku względem stron świata bardziej istotne przed zakupem działki jest znajomość przypisanych do niej warunków administracyjnych, czyli potocznej WZ-ki lub wypisu z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego bo to właśnie one zadecydują czy będzie Pan mógł zrealizować ten projekt na wybranej działce.
Dodano: 2013-04-07
k
Państwa projekty są genialne !!! Nie ma drugiej takiej pracowni. Pomimo tego że już buduje ( skromniejszy dom ), to uwielbiam zaglądać na Waszą stronę i nie ukrywam że prawie za każdym razem " pieję z zachwytu ". Pozdrawiam
D

Dziękujemy za ciepłe słowa i serdecznie zapraszamy do oglądania i komentowania nowych propozycji.
Dodano: 2013-03-27
J
Kiedy pojawi sie kosztorys?
D
Projekt jest wysyłany do firmy kosztorysującej po opracowaniu kompletnej dokumentacji, a ta jest jeszcze na etapie opracowania. Mamy nadzieję, że pojawi się nie później niż za cztery tygodnie.
Dodano: 2013-03-19
I
Świetny projekt. Na taki właśnie czekałam. Brakowało mi projektu dla rodziny z 3 dzieci, sypialnią na parterze i w miarę dużą kuchnią ze spiżarnią. Jestem tylko ciekawa tych skosów - może dałoby radę wrzucić jakąś wizualizację pomieszczenia na piętrze:) Ja również zmieniłabym blachę np. na płytkę klinkierową lub drewno (cedr), ponieważ dom chciałabym urzędzić nowocześnie, ale z domieszką shabby chic. Teraz tylko wystarczy przekonać męża, że potrzebujemy nowy dom...:) pozdrawiam
D

Być może uda nam się przygotować jedną taką wizualizację. Proszę się zupełnie nie martwić o poddasze tego domu, przy kącie nachylenia połaci 45 stopni oraz wysokiej ściance kolankowej skosy nie są odczuwalne. Zmiana materiału elewacyjnego jest jak najbardziej możliwa. Jedną z zalet tego projektu jest jego uniwersalność wykończenia. Bryłę główną można otynkować i przekryć płaską dachówka zakładkową, można ją wykończyć również płytkami / płytami włóknocementowymi lub drewnem. Forma tego domu dobrze komponuje się z każdym materiałem stosowanym w nowoczesnej architekturze.<br />
Trzymamy kciuki za przekonanie Męża, to głównie dzięki wytrwałości i determinacji Kobiet powstaje tyle nowych domów w naszym kraju:)
Dodano: 2013-03-17
S
Projekt genialny, jak zobaczyłem Atrakcyjny 1 to on mnie powalił, chociaż denerwował mnie tym że na dole było wszystko w jednym ciągu i nie było widocznych granic co gdzie się co kończy a inne zaczyna. Tu rewelacja zakątki i zakamarki dużo by opisywać jedyne co mi nie pasuje to ta blacha na elewacji jakoś nie jestem fanem tego gdyby je zastąpić elewacja z Prostego 1 to dom marzenie. Więcej takich projektów z Waszego biura.
A
Projekt fantastyczny,,,,ja już buduję Z Charakterem 4 ale chyba bym się pokusiła na ten projekt ! Pozdrawiam
m
Rewelacja! Nie macie sobie równych! :) Keep it up!
pozdrawiam
D
Zapraszamy do zapoznania się z nową propozycja naszej pracowni. Dom "Nowoczesny 1" wyróżnia się współczesną formą oraz bogatym programem pomieszczeń. Parter budynku obejmuje część dzienną domu oraz dużą i wygodną strefą masterbedroom ulokowaną od strony ogrodu. Na poddaszu znajdują się 3 pokoje. Charakterystycznym elementem wnętrza tej rodziny projektowej jest pustka nad jadalnią. Zapraszamy również do obejrzenia drugiej, pomniejszonej wersji tego domu.

Dodaj opinię

Warianty

(1 Wariant )
Projekt domu - Nowoczesny 2
WT 2021
Nowoczesny 2173,50 m2
Zobacz projekt

Podobne

Projekt domu - Prosty 3
WT 2021
Prosty 3141,10 m2
Zobacz projekt
Projekt domu - Atrakcyjny 3
WT 2021
Atrakcyjny 3128,40 m2
Zobacz projekt

Realizacje



Twoja budowa dobiega końca? Jesteś dumny z jej efektu i uważasz, że Twój dom zasługuje na wyróżnienie? Chciałbyś go zaprezentować szerszej publiczności? Jeśli tak to nie zwlekaj i już dziś prześlij zdjęcia na adres realizacje@domyzwizja.pl Zaprezentuj swój dom w serwisie i zainspiruj innych!

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.