Projekt domu Ekonomiczny 4 – nowoczesna parterowa stodoła z garażem dwustanowiskowym
Wyjątkowy projekt parterowego domu w typie „nowoczesnej stodoły”, nawiązujący formą i zastosowanymi materiałami do zabudowy zagrodowej. To kontynuacja rodziny projektów Ekonomicznych, różniąca się nieznacznie układem funkcjonalnym od poprzedników, ze względu na wbudowany w bryłę budynku garaż. Dwustanowiskowy garaż o szerokości 7,25 m jest naprawdę duży i przestronny. Zmieszczą się w nim nie tylko auta, ale również rowery, narzędzia ogrodowe i inne przedmioty niezbędne w codziennym użytkowaniu.
Projekt Ekonomiczny 4 – nowoczesna stodoła na wąską działkę.
Ten wyjątkowy projekt domu jest przeznaczony na wąskie działki. Dzięki niedużej szerokości nieco ponad 8 m, może być realizowany na wąskich parcelach. Jeśli jednak dysponujesz działką szeroką i płytką również możesz zbudować ten dom obracając go kalenicą dachową równolegle do granicy frontowej. Pozwala na to uniwersalny układ pomieszczeń.
Nowoczesna stodoła z garażem poniżej 100m2
Niewątpliwym atutem tego projektu jest jego nieduża powierzchnia użytkowa poniżej 100 m2 co przekłada się bezpośrednio na niskie koszty budowy oraz eksploatacji. Projekt posiada również prostą konstrukcje, co również obniża koszty realizacji.
Projekt stodoły z wygodnym planem i wysokim sufitem
Układ części sypialnej jest analogiczny do wcześniejszych wersji, natomiast zmianie uległ plan strefy dziennej, w której kuchnia została przeniesiona z frontu domu na jego bok. Zaletą tego projektu jest przede wszystkim prosta forma i wynikająca z niej nieskomplikowana konstrukcja. Ponadto na niewielkiej powierzchni użytkowej mieści się całkiem bogaty program funkcjonalny uwzględniający odrębną strefę sypialni głównej czy spiżarnię przy kuchni. Również przestronny dwustanowiskowy garaż jest dużym atutem. Tak jak w poprzednich wersjach mamy tutaj wysoki sufit w salonie i jadalni, dzięki któremu dom wydaje się przestronniejszy.
Ekonomiczny 4 energooszczędny i tani w utrzymaniu dom
Projekt jest energooszczędny, zawiera izolacje termiczne wymagane w warunkach technicznych od 2021 r., oraz instalację ogrzewania podłogowego i wentylację mechaniczną z rekuperatorem w standardzie. W naszej ofercie są również dostępne inne instalacje energooszczędne dedykowane do tego projektu jak ogrzewanie pompą ciepła lub projekt płyty fundamentowej firmy Izodom, która przyspiesza realizację i wpływa pozytywnie na obniżenie kosztów użytkowania.
Zalety projektu:
- parterowy dom w typie nowoczesnej stodoły o powierzchni użytkowej poniżej 100 m2 z garażem dwustanowiskowym i wygodnym programem funkcjonalnym
- projekt energooszczędny z rekuperacją i instalacją ogrzewania podłogowego w standardzie
- niewielka szerokość budynku, projekt domu na wąską działkę
- nowoczesna aranżacja wnętrza z otwartym, wysokim salonem i jadalnią
- zamknięta strefa sypialni głównej z aneksem do pracy i dużą garderobą
- spiżarnia przy kuchni
- przestronny garaż na dwa auta wbudowany w bryłę budynku
- oswojona i tradycyjna forma uwspółcześniona nowoczesnymi akcentami architektonicznymi
Komentarze
Michal
Dodano : 10/9/2017
witam chcial bym zakupic projekt domu ekonomiczny 4 lecz mam kilka pytan zwiazanych z projektem mianowicie czy kotlownie moge ustulowac kolo garazu zmirnic piec na eko groszek i brame garazawa zrobic od frontu nie od szczytu tak jast w projekcie .pozdrawiam
Administrator
Dodano : 10/9/2017
Taka zmiana jest możliwa, zmieniając usytuowanie wjazdu kotłownie można zlokalizować za garażem, ale należy pamiętać, że po modyfikacji wielkość garażu będzie mało wygodna na dwa auta.
karolina
Dodano : 26/5/2017
witam rozumiem z poprzednich wpisów że garaz można usunąć czy w takim razie na ścianie gdzie znajduje się kominek i telewizor można wstawić duże przeszklenie tj. jest w salonie, aby przeszklone były dwie ściany???? co w tedy z kominkiem też bym go chciała mieć w salonie. pozdr
Administrator
Dodano : 26/5/2017
Szerokość ewentualnego przeszklenia na ścianie szczytowej będzie zależała od Państwa potrzeb, warunków na działce i właściwych proporcji podziałów elewacji. Możliwości jest dużo, a jeśli kominek zabudowany zamienimy na wolnostojący to można go usytuować np. na tle stałej części okna, oczywiście w odpowiedniej odległości.
jarek
Dodano : 26/4/2017
Witam czy projekt uwzględnia płyte fundamentową?
Administrator
Dodano : 26/4/2017
Projekt uwzględnia tradycyjne ściany fundamentowe jako rozwiązanie tańsze. Płyta fundamentowa ma uzasadnienie w przypadku niekorzystnych warunków gruntowych. Jeśli takie występują na pana działce należy zaprojektować płytę na etapie adaptacji stosownie do zastanych warunków podłoża.
edyta
Dodano : 20/4/2017
Ja również czekam na wersję z antresolą. Jak będzie to projekt jest nasz :-)
Administrator
Dodano : 20/4/2017
Taka wersja już jest dostępna pod nazwą Ekonomiczny 4A:)
Rafał
Dodano : 31/3/2017
Czekam z niecierpliwością na wersję Ekonomicznego 4 z antresolą! Świetne projekty, najlepsza pracownia w Polsce (przynajmniej moim zdaniem). Jeśli inwestorzy będą budować domy wg. Waszych projektów, nasz kraj stanie się ładniejszy :-)
Małgorzata
Dodano : 18/3/2017
Czy ktoś na Śląsku buduje taki dom lub jeden z wymienionych wariantów i mógłby się podzielić zdjęciami ?
Tomek
Dodano : 14/2/2017
1. Czy jest szansa zrobienia choćby małego strychu nad garażem? 2. Czy zewnętrzne żaluzje z profili drewnianych są wliczone w kosztorys? Czy są na prowadnicach elektrycznych i czy po zakupie projektu możecie Państwo polecić wykonawcę/dostawcę takiego rozwiązania? 3. Czy budowa z bloczków Ytong jest możliwa? 4. Czy macie Państwo sprawdzonych wykonawców, których moglibyście polecić po zakupie projektu? Pod klucz. Dziękuję za odpowiedź. Niebawem zgłoszę się do Państwa po ten projekt.
Administrator
Dodano : 14/2/2017
1. Oczywiście można to zrobić, my z tego zrezygnowaliśmy ponieważ po pierwsze wylanie stropu to dodatkowy koszt, a po drugie jest cały strych do wykorzystania nad częścią sypialną, dostępny przez wyłaz z pomieszczenia gospodarczego. 2. Tak, ale w kosztorysie jest uwzględniona opcja bez mechanizmu elektrycznego. Po zakupie projektu polecimy firmę, która wykonuje takie elementy. 3. Możliwa, ale wymaga ponownej analizy konstrukcji budynku oraz ewentualnej korekty przez projektanta adaptującego, ponieważ Ytong jest materiałem o znacznie niższej wytrzymałości na ściskanie. 4. Tak, możemy polecić firmy budowlane, które mają doświadczenie w realizacji naszych projektów.
lola
Dodano : 11/2/2017
Witam Ja również zasanawiam czy nie warto byloby poszerzyc budynku? chociaz o 1m. Dlaczego "nie polecacie" takiego rozwiazania? ze wzgledow estetycznych? czy sa jakies inne powody?
Administrator
Dodano : 11/2/2017
Ponieważ poszerzenie traktu spowoduje podniesienie dachu, a to z kolei wpływa negatywnie na stosunek proporcji parter-poddasze. W przypadku 1m zmiana będzie niewielka, ale poszerzenie o 2 m będzie bardzo widoczne. Ponadto poszerzenie budynku wymaga większych zmian konstrukcyjnych w adaptacji oraz znacznie podwyższa koszty realizacji.
Agnieszka
Dodano : 08/2/2017
czy jest mozliwość adaptacji kotlowni jako dodatkowego pokoju natomiast kotłownie/pralnie przeniesc do garazu który byłby jednostanowiskowy
Administrator
Dodano : 08/2/2017
Z technicznego punktu widzenia taka zmiana nie stanowi problemu, ale pokój o powierzchni 5 m2 będzie niefunkcjonalny.
Bożenka
Dodano : 04/2/2017
Obecnie jesteśmy na etapie zalewania wieńca, czekany na lepszą pogodę.
Marcin
Dodano : 29/1/2017
Witam serdecznie. Chyba wreszcie znaleźliśmy z żoną wymarzony projekt :) Sądzimy jednak, że warto poczekać na wersję z antresolą, wtedy na bank go od Państwa kupimy. Czy poszerzenie budynku o 2 metry wpłynie znacząco na jego bryłę? Mamy pewne obawy co do wielkości dwóch sypialni 10,1m czy nie będą one zbyt małe? Na długości nie pozwala nam na to działka - no chyba, żeby odległość 5 metrów od granicy zmniejszyć do 3-4 i wjazd garażu zrobić od strony wejścia do budynku. Kiedy ewentualnie można spodziewać się wersji z antresolą? Pozdrawiamy!
Administrator
Dodano : 29/1/2017
Poszerzania budynku nie polecamy, a wersja z antresolą pojawi się już niebawem:)
Grzegorz
Dodano : 29/1/2017
Witam czy projekt jest dostępny w wariancie budowy z konstrukcji szkieletowej ?
Administrator
Dodano : 29/1/2017
Nie mamy wersji szkieletowej, ale współpracujemy z firmami wykonawczymi realizującymi nasze projekty w technologii drewnianej-prefabrykowanej. Nasi partnerzy są w stanie zaadaptować na tą technologię każdy projekt dostępny w naszej ofercie. Prosimy o maila na adres domy@domyzwizja.pl. Wyślemy Panu namiary.
Mateusz
Dodano : 27/1/2017
Witam, ten projekt to mój faworyt w rodzinie ekonomicznych - ma najlepszy moim zdaniem układ pomieszczeń. Planuję jednak budowę domu bez garażu, a Ekonomiczny 4 po "obcięciu" garażu ma raczej mało estetyczne wejście do domu w rogu budynku. Jak można by zaadaptować ten projekt, by (po usunięciu garażu) do budynku wchodziło się z podcienia, jak w pozostałych projektach z tej serii?
Administrator
Dodano : 27/1/2017
W tej wersji nie bardzo da się wykroić podcienia, sugerujemy zamianę lokalizacji wiatrołapu ze spiżarnią, dzięki czemu wejście wraz zadaszeniem przesunie się na środek domu.
Aleksandra
Dodano : 27/1/2017
Właśnie zaczynamy budowę ekonomicznego 4, czy ktoś z obecnych również go buduje albo już zbudował?
Kamil
Dodano : 25/1/2017
1. Czy bez modyfikacji fundamentów/konstrukcji dachu można zmienić płytę falistą na np. blachę prostą ? 2. Czy w projekcie przewidziany jest strop czy sufity podwieszane ? w technologi budowy widzę strop drewniany czy są to wiązary ? 3. Czy nad salonem można zastosować stop podwieszany celem obniżenia wysokości pomieszczenia do tych średnich 2.6 m
Administrator
Dodano : 25/1/2017
1. Oczywiście ponieważ oba materiały mieszczą się w tym samym, lekkim przedziale wagowym. 2. Nad częścią sypialną oraz salonem jest przewidziany strop drewniany, tylko nad kuchnią oraz wiatrołapem ze względu na wysunięte zadaszenie wejścia jest strop żelbetowy. 3. Można, ale uważamy, że szkoda tego efektu wysokiego salonu, dzięki niemu dom wydaje się znacznie większy i przestronny.
Szymon
Dodano : 19/1/2017
Witam serdecznie, super projekt, ale jego wersja z antresolą byłaby jeszcze lepsza (jak dla mnie i jak widać po opiniach też dla innych :) ). Faktycznie to jedno pomieszczenie więcej zrobi różnicę i śmiem twierdzić, że byłby to jeden z najlepszych projektów jakie do tej pory widziałem, ba! kupię taki projekt od razu!! Zatem mam podobne do poprzedników pytanie, w jakim terminie można spodziewać się wersji Ekonomiczny 4b? Państwa odpowiedź wiele wyjaśni, zwłaszcza, że wiosna idzie i moglibyśmy zaplanować budowę domu właśnie uwzględniając termin powstania tej wyczekiwanej wersji. Jeśli Państwo jednak nie zdecydują się na wprowadzenie takiego rozwiązania do swojej oferty czy istnieje możliwość własnej adaptacji projektu, tak, aby ta antresola (+ dodatkowe okna dachowe) się pojawiła? Czy wyrażą Państwo na to zgodę? Niemniej, apelujemy (jako przyszli Klienci) o niezamykanie rodziny "Ekonomicznych" i stworzenie wersji z antresolą :)
Administrator
Dodano : 19/1/2017
Panie Szymonie będzie:) pracujemy nad tym...
ada
Dodano : 07/1/2017
Mamy działkę o szerokości 20m, czy będzie jakiś nowy wariant ekonomicznego4, szerszy od tego z większą kuchnią i może antresolą?
Administrator
Dodano : 07/1/2017
Ponieważ otrzymujemy dużo podobnych zapytań to chyba nie będziemy mieli wyjścia i taki projekt powstanie:), pomimo tego, że uznaliśmy rodzinę "Ekonomicznych" jako zamkniętą.
anna
Dodano : 07/1/2017
Witam serdecznie Mam pytanie czy jest możliwośc rzwiązania antresoli w projekcie ekonomiczny 4 . Wiem ze jest ekonomiczny 2b z antresola , ale bardziej podoba mi się układ w ekonomiczny 4. Drugie Pytanie czy wjazd do garażu można zrobić od strony frontowej? trzecie pyt .czy wejscie główne do domu może być przeniesione za kuchnię za obecna spizarnię? Dziękuję i pozdrawiam. Ps cały czas się zastanawiamy który wybrać. Ale na pewno w Waszej pracowni :)
Administrator
Dodano : 07/1/2017
1. Jak w opinii powyżej "być może taka wersja powstanie":) 2. Można. 3. Raczej nie powinno się sytuować wejścia do domu bezpośrednio do części sypialnej, sugerujemy raczej zamianę miejscami wiatrołap i spiżarnię, tak aby wejście było na wprost salonu -jadalni. 4. Służymy radą i zapraszamy do skorzystanie z naszej oferty :)
Asia
Dodano : 04/1/2017
Witam, sprawdzili może Państwo, czy ekonomiczny 4 da się zaprojektować w wersji ekonomiczny 4B (z antresolą). Znany jest już kosztorys? Ewentualnie, czy możliwa jest budowa takiego domu w budownictwie szkieletowym? Pozdrawiam.
Administrator
Dodano : 04/1/2017
Wersja z antresolą jest bardzo prawdopodobna.Kosztorys wysyłamy na maila. Każdy dom w naszej ofercie jest możliwy do realizacji w wersji szkieletowej, ale z powodu tego, że nie mamy w Polsce standaryzacji tego budownictwa najlepiej jest wykonać adaptację bezpośrednio w firmie wykonawczej.
Natalia
Dodano : 29/12/2016
Witam, zastanawiam się nad zakupem projektu, w związku z czym mam mam kilka pytań: 1. jakie są szacunkowe koszty budowy do stanu surowego otwartego/zamkniętego/deweloperskiego. Kosztorys uproszczony był zapowiadany na luty tego roku, ale jeszcze się nie pojawił na stronie. 2. Czy można zobaczyć zdjęcia z realizacji tego projektu, lub któregokolwiek z serii ekonomicznych z dachem z płyty włókno cement? Byliśmy w kilku firmach, które mają te płyty w swojej oferta i żadna z nich nie sprzedała takich płyt na dach ani razu w ciągu ostatnich lat. 3. Czy do ew. zmiany pokrycia dachowego na dachówkę cementowa/ceramiczną, konieczna jest zmiana/wzmocnienie konstrukcji dachu?
Anna
Dodano : 23/11/2016
Witam. Bardzo podoba nam się ten projekt ale mamy kilka pytań. Czy jest możliwość usunięcia garażu? Czy znalazłoby się miejsce na małą wyspę kuchenna? Czy jest możliwość zamiany pom.gospodarczego z łazienką na metraże lub ich połączenie (ogrzewanie gazowe, więc piec nie zajmie dużo miejsca jedynie skryć go za ścianką działową razem z pralką)? Czy jest możliwość zmiany kąta nachylenia dachu i co taka zmiana niesie ze sobą w projekcie? Zmniejsza czy zwiększa koszty? Czy jest możliwość adaptacji projektu u was? Pozdrawiam.
Administrator
Dodano : 23/11/2016
1. Tak, garaż można bez problemu wykreślić z dokumentacji na etapie adaptacji. 2. Tak, pod warunkiem, że kuchnia zostanie wysuniętą poza obrys budynku mniej więcej na odległość zadaszenia wejścia, kiedyś nawet zastanawialiśmy się nad wprowadzeniem takiego wariantu. 3. Nie ma problemu, całą część zaplecza sanitarnego można dowolnie personalizować, oczywiście to wpływa na projekty instalacji, ale te dostosuje się podczas adaptacji. 4. Zwiększenie kąta połaci nieznacznie podwyższa koszty ponieważ wydłużają się elementy konstrukcyjne i zwiększa się metraż pokrycia dachowego. W przypadku obniżenia kąta jest na odwrót, czyli koszty nieznacznie spadają. W obu przypadkach zysk lub strata będą nieduże, w odniesieniu do całkowitych kosztów realizacji. Większe znaczenia ma wygląd oraz proporcje budynku po zmianie. Jeśli nie ma racjonalnego powodu do zmiany to najlepiej pozostawić dach z istniejącym nachyleniem. 5. Nie, ale możemy polecić inne biura, które się tym zajmą.
lola
Dodano : 12/11/2016
Super projekt, jest naszym mocnym faworytem. Czy ktos juz wybudpwal ten dom? czy ten kosztorys na stronie jest realny do zrobienia? mam pytanie do projektanta- czy nad czescia sypialniana i nad garazem jest jeszcze jakis stryszek?
Administrator
Dodano : 12/11/2016
W garażu nie ma strychu, jest natomiast nad częścią mieszkalną. Wejście w postaci rozkładanych schodów w stropie znajduje się w pomieszczeniu gospodarczym.
Karolina
Dodano : 24/8/2016
Świetny projekt! Planuję budowę i interesuje mnie koszt budowy do stanu deweloperskiego. Czy jest możliwość zamiany dachu nad garażem na płaski? (czyli garaż w formie dostawionej bryły) i czy taki zabieg obniży koszty budowy? Pozdrawiam i gratuluję projektu
Administrator
Dodano : 24/8/2016
Tak, to jest możliwe, ale nie zakładalibyśmy znacznego zmniejszenie kosztów budowy dzięki takiej modyfikacji. Konieczność wykonania stropu na garażem oraz właściwej izolacji dachu płaskiego najprawdopodobniej pokryją koszt wykonania dachu tradycyjnego.
iza
Dodano : 04/7/2016
Witam Bardzo ciekawy projekt :) Czekam jednak na wariant z andresolą :)
Agnieszka
Dodano : 11/5/2016
Bardzo ciekawy projekt! Niemniej mam pytanie - czy można zrezygnować z okien dachowych?
Administrator
Dodano : 11/5/2016
Można.
piidzii
Dodano : 14/4/2016
Dzień dobry wersja ekonomiczny 4 ale bez garażu tego z przodu tylko garaż E1 i to po drugiej stronie węjscia do domu. pytanie czy w tym grażu mogłą by się znajdować kotlownia na paliwo stal!!! taki wariant by mnie bardzo interesował. Z góry dziękuje za odpowiedz pozdrawiam
Administrator
Dodano : 14/4/2016
Garaż można umieścić za wejściem, jeśli o to Panu chodzi, ponieważ są tam pomieszczenia gospodarcze. Można również w garażu wyodrębnić pomieszczenie kotłowni na paliwo stałe, ale ze względu na wymaganą wysokość komina musi być zlokalizowane po zewnętrznej stronie garażu.
Pan Pe
Dodano : 10/3/2016
a jest opcja częściowego podpiwniczenia, ale bez podnoszenia budynku? z uwzględnieniem wentylacji tejże piwnicy
Administrator
Dodano : 10/3/2016
Nie mamy takiego wariantu, ale jeśli pozwalają na to warunki gruntowe, to podpiwniczenie można bez problemu doprojektować na etapie adaptacji do warunków miejscowych.
Janusz
Dodano : 04/3/2016
Czekam na wariant 4 bez garazu - z elewacją z wersji 3 od strony garażu, z układem wnetrza wersji 4 + antresola. Czy planujecie Państwo taką kombinację?
Administrator
Dodano : 04/3/2016
Likwidację garażu i wykonanie w tym miejscu zadaszonego podcienia to zmiana kosmetyczna, którą można bez problemu wykonać na etapie adaptacji. Co do poddasza to jeszcze sprawdzamy, czy powstanie taka wersja.
Mariusz
Dodano : 29/2/2016
Istnieje możliwość poszerzenia budynku np o 1 metr?
Administrator
Dodano : 29/2/2016
Technicznie tak, ale poszerzenie traktu jest zawsze zmianą bardziej skomplikowaną niż np. wydłużenie równolegle do linii kalenicy.
marcin
Dodano : 25/2/2016
kiedy oglądam państwa projekty, chce mi się budować następny dom :) na pierwszy rzut oka nie przekonują mnie tylko okna dachowe - przy takim umiejscowieniu nie do umycia bez rusztowania i kłopotliwe w uchylaniu
Administrator
Dodano : 25/2/2016
Mycie takich okien oczywiście wymaga większego wysiłku i drabiny, ale z drugiej strony nie robi się tego często. Jeśli chodzi o uchylanie to zastosowaliśmy tutaj mechanizm elektryczny z pilotem.
Agnieszka
Dodano : 24/2/2016
Witam,projekt jest naprawdę bardzo dobrze przemyślany. Czekam z niecierpliwością na szacowane koszt budowy zarówno do stanu surowego zamkniętego jak i deweloperskiego.
Denis
Dodano : 16/2/2016
Jaki jest szacowany koszt budowy do stanu surowego zamkniętego.
Marcin
Dodano : 15/2/2016
Super projekt. Czy istnieje możliwość powiększenia łazienki ogólnodostępnej kosztem kotłowni, mam możliwość podłączenia do sieci gazowej. Wymarzony dom mojej żony podziękowania. Czekamy na poddasze.
Administrator
Dodano : 15/2/2016
Dziękujemy:) Oczywiście łazienkę można powiększyć kosztem kotłowni. Nawet gdyby Państwo musieli zastosować kocioł gazowy to wybierając model z zamkniętą komorą spalania na jego usytuowanie wystarczy pomieszczenie o kubaturze 6 m3 czyli ok. 2,4 m2 powierzchni podłogi. W projekcie kotłownia jest większa ponieważ można w niej zastosować kocioł na paliwo stałe lub łączyć jej funkcję np. z pralnią i suszarnią.
Marcin
Dodano : 03/2/2016
Czy jest szansa, by w planowanej opcji z poddaszem użytkowym Ekonomicznego 4 salon był w jakiś sposób odgrodzony od drzwi wejściowych do budynku?
Administrator
Dodano : 03/2/2016
Można odwrócić kolejność pomieszczeń tzn. bezpośrednio przy garażu zrobić spiżarnię jako pomieszczenie przejściowe, potem kuchnię a następnie wiatrołap.
Marcin
Dodano : 03/2/2016
Kiedy zamieścicie Państwo kosztorys, oraz charakterystykę energetyczną tego budynku?
Administrator
Dodano : 03/2/2016
Materiały do kosztorysantów oraz audytu energetycznego przekazujemy dopiero po całkowitym ukończeniu dokumentacji, co nastąpi niebawem. Oba dokumenty powinny być dostępne pod koniec lutego.
Sebastian
Dodano : 01/2/2016
Jaka jest wysokość salonu ? czy pozostałe pomieszczenia mają taką samą ?
Administrator
Dodano : 01/2/2016
Salon jest otwarty i ma w najwyższym punkcie wysokość 4,5 m. Pozostałe pomieszczenia mają średnią wysokość 2,6 m.
Aniela
Dodano : 28/1/2016
Dzień dobry, projekt według mnie jest rewelacyjny, a szczególnie dzięki zastosowaniu materiałów elewacyjnych.
Ewelina
Dodano : 26/1/2016
Kiedy można liczyć na wersję z poddaszem?
Administrator
Dodano : 26/1/2016
Na początku, tzn. w połowie lutego pojawi się wersja z poddaszem Ekonomicznego 2, pod nazwą Ekonomiczny 2B, następny w kolejności będzie Ekonomiczny 4B, ale jeszcze musimy sprawdzić czy na pewno wprowadzenie poddasza nie wpłynie naegatywnie na proporcje budynku, które są nieco inne niż w wersji 2.
Daniel
Dodano : 24/1/2016
Czy istnieje możliwość wykonania tego konkretnie projektu bez garażu oraz zmianę układu kuchnia - wiatrołap?
Administrator
Dodano : 24/1/2016
Oczywiście, proponowane zmiany nie są skomplikowane i jak najbardziej możliwe do wprowadzenia na etapie adaptacji projektu do warunków miejscowych.
Marcin
Dodano : 10/1/2016
Jaki materiał na elewację jest przewidziany w tym projekcie? Czy to znacząco nie podnosi kosztów wykończenia zewnętrznego?
Administrator
Dodano : 10/1/2016
Na elewacji jest przewidziany profil drewniany pokryty ciemną lazurą, oczywiście jest to element, który podnosi koszty realizacji, ale należy go traktować jako propozycję wykończenia. To jest projekt gotowy i dopuszczamy indywidualne zmiany materiałów i kolorystyki.
Dodaj opinię