Znajdź projekt

Podziel się:
-525 PLN
Oferta ważna do: 2019-05-28
Cena promocyjna
2 975 PLN
Stara cena: 3500.00 PLN

Powierzchnia użytkowa:

134,30m2

Garaż:

+ 25,30 m2

Kotłownia:

+ 8,50 m2

Powierzchnia zabudowy:

147,00 m2

Min. wymiary działki:

23,21 x 18,61 m

Wysokość w kalenicy:

8,70 m

Kąt nachylenia dachu:

40°

Dostępność: 1-7 dni
Zamawiam

Rzut parteru

69,3 m2

1wiatrołap4,0 m2
2pom. gospodarcze - kotłownia8,5 m2
3garderoba2,8 m2
4łazienka2,8 m2
5hol3,1 m2
6kuchnia8,6 m2
7spiżarnia1,8 m2
8pokój dzienny35,1 m2
9gabinet11,1 m2
10garaż25,3 m2

Rzut poddasza

65,0 m2

1sypialnia15,3 m2
2sypialnia12,7 m2
3sypialnia15,2 m2
4komunikacja10,3 m2
5łazienka4,8 m2
6pralnia - suszarnia2,7 m2
7garderoba4,0 m2
0,0 m2 - powierzchnia użytkowa
(0,0 m2) - powierzchnia podłogi

Parametry budynku

Pow. użytkowa razem:

168,10 m2

Ilość pokoi:

5

Garaż:

1-stanowiskowy

Powierzchnia zabudowy:

147,00 m2

Min. szerokość działki:

23,21 m

Min. długość działki:

18,61 m

Wysokość w kalenicy:

8,70 m

Kąt nachylenia dachu:

40°

Powierzchnia dachu:

192,30 m2

Kubatura:

876,00 m3

Ogrzewanie:

Ogrzewanie gazowe

Wentylacja:

Grawitacyjna

Warunki techniczne projektu na rok:

2017

Technologia budowy

ŚCIANY

bloczek silikatowy + styropian
na etapie adaptacji projektu istnieje możliwość zamiany bloczka silikatowego na inny materiał o podobnych parametrach wytrzymałosciowych, np. na pustak ceramiczny.

ELEWACJA

tynk, płytka klinkierowa ręcznie formowana
płytkę klinkierową wykorzystaną jako materiał dekoracyjny można zamienić na etapie adaptacji projektu na inny, np. na deskę elewacyjną.

STROPY

żelbetowe wylewane
na etapie adaptacji projektu istnieje możliwość zmiany technologii stropu na gęstożebrowy lub prefabrykowany.

SCHODY

konstrukcji lekkiej
konstrukcja oraz materiały wykończeniowe schodów przewidziane do indywidualnej aranżacji. Możesz skorzystać z usług naszego Partnera. Formularz ofertowy dostępny w zakładce „kosztorys”.

DACH

dachówka ceramiczna lub cementowa
konstrukcja więźby przewidziana pod pokrycie ciężkie dla I strefy wiatrowej i II strefy śniegowej.

Opis

To kolejna wersja niedużego nowoczesnego projektu z poddaszem użytkowym. Atrakcyjny 3A zachowuje taki sam układ wnętrza oraz wymiary zewnętrzne poprzednika, ale posiada tradycyjne okapy i mniejszy - 40 stopniowy kąt nachylenia dachu, wprowadzony dla uzyskania lepszych proporcji domu po zmianie nachylenia połaci.

Zalety projektu:
  • wariant ekonomiczny ze znacznie tańszą elewacją
  • pełny program funkcjonalny na niedużej powierzchni użytkowej
  • na parterze: garderoba przy wiatrołapie / kuchnia zlokalizowana od frontu i połączona ze spiżarnią / oddzielny gabinet z funkcją pokoju gościnnego / duża przejściowa kotłownia
  • na poddaszu: garderoba przy sypialni rodziców / możliwość wydzielenia strefy masterbedroom z prywatną łazienką / oddzielna pralnia z suszarnią / taras przy sypialni rodziców
  • nowoczesne, zintegrowane funkcjonalnie wnętrze strefy dziennej doświetlone dużymi oknami z otwartą na poddasze klatką schodową
  • uniwersalna forma domu z tradycyjnymi okapami dobrze wpisująca się w każde otoczenie


Autorzy: arch. Krzysztof Borowski, arch. Piotr Rynkiewicz

Minimalne wymiary działki / nasłonecznienie

Działka
Sprawdź warunki zabudowy lub wypis z MPZP

Poza minimalnymi wymiarami działki oraz odpowiednim nasłonecznieniem, istotne są również przypisane do każdej nieruchomości tzw. Warunki Zabudowy lub ograniczenia określone w Miejscowym Planie Zagospodarowania Przestrzennego. Jeśli masz wątpliwości oferujemy BEZPŁATNĄ ANALIZĘ WARUNKÓW ZABUDOWY.



Warianty

(4 Warianty )
- 570 PLN
Nowość
Atrakcyjny 1A155,50 m2

Pow. Zabudowy

168,00 m2

Min. wymiary działki

21,85 x 23,77 m

Zobacz projekt
- 525 PLN
Atrakcyjny 3128,40 m2

Pow. Zabudowy

150,70 m2

Min. wymiary działki

23,21 x 18,61 m

Zobacz projekt
- 525 PLN
Atrakcyjny 2121,20 m2

Pow. Zabudowy

142,10 m2

Min. wymiary działki

22,40 x 18,79 m

Zobacz projekt
- 600 PLN
Atrakcyjny 1157,10 m2

Pow. Zabudowy

167,80 m2

Min. wymiary działki

21,99 x 23,41 m

Zobacz projekt

Podobne

- 510 PLN
Wygodny 1135,40 m2

Pow. Zabudowy

133,30 m2

Min. wymiary działki

22,55 x 19,15 m

Zobacz projekt
- 480 PLN
Praktyczny 3148,50 m2

Pow. Zabudowy

137,10 m2

Min. wymiary działki

22,38 x 19,78 m

Zobacz projekt
- 540 PLN
Prosty 2A145,40 m2

Pow. Zabudowy

140,50 m2

Min. wymiary działki

22,91 x 19,21 m

Zobacz projekt

Uproszczony kosztorys inwestorski


Tabela kosztorysu uproszczonego przedstawia koszty realziacji budynku w stanie "deweloperskim", tzn. przygotowanym do ostatecznych prac wykończeniowych, takich jak malowanie, montaż drzwi wewnętrznych, schodów systemowych, ułożenie parkietu glazury itp. Podanie kwoty uwzględniają materiał oraz robociznę.

Kosztorys inwestorski


Kosztorys możesz zamówić łącznie z projektem lub oddzielnie korzystając z formularza zamówienia projektu. Kosztorys zamówiony łącznie z projektem jest dostarczany na płycie CD. Zamawiany oddzielnie jest plikiem w wersji elektronicznej wysyłanym na adres e-mail podany w formularzu.

Cena kosztorysu wynosi 250 zł.

Oferta partnerów na budowę tego domu

ESPIRO PROPERTY

Zapytaj o bezpłatną wycenę realizacji projektu w technologii tradycyjnej, murowanej

northouse

Zapytaj o bezpłatną wycenę realizacji projektu w technologii drewnianej, prefabrykowanej

Oferta partnerów na poszczególne elementy

Ventana

Stolarka energooszczędna, drewniano-aliminiowa, PCV, drewniana

W celu poprawienia energooszczędności budynku oferujemy dodatkowe opracowania instalacyjne. Dodatkowe opracowania możesz zamówić łącznie z projektem lub oddzielnie korzystając z formularza zamówienia projektu.
Wentylacja mechaniczna z rekuperatorem
Cena : 700.00 PLN
Dostępność: 1-7 dni
Instalacje inteligentne
Cena : 250.00 PLN
Dostępność: 7-14 dni
Pompa ciepła gruntowa + ogrzewanie podłogowe
Cena : 450.00 PLN
Dostępność: 1-7 dni
Kominek z płaszczem wodnym
Cena : 450.00 PLN
Dostępność: 1-7 dni
Ogrzewanie podłogowe
Cena : 250.00 PLN
Dostępność: 1-7 dni
Kolektory słoneczne
W standardzie

Realizacje

Ten projekt nie ma jeszcze zdjęć z realizacji. Twoja może być pierwsza.



Twoja budowa dobiega końca? Jesteś dumny z jej efektu i uważasz, że Twój dom zasługuje na wyróżnienie? Chciałbyś go zaprezentować szerszej publiczności? Jeśli tak to nie zwlekaj i już dziś prześlij zdjęcia na adres realizacje@domyzwizja.pl Zaprezentuj swój dom w serwisie i zainspiruj innych!

Opinie

K
Karolina
Witam serdecznie,

jestem zauroczona projektem. Jest nietuzinkowy! Duże drzwi w kuchni! Schody w salonie! Już widzę tę piękną galerie zdjęć na ścianie, którą można podziwiać z salonu i za każdym razem idąc na górę. Balkon nad garażem, ach marzenie!!! Do naszej działki właściwe będzie odbicie lustrzane. Mam też kilka pytań:
1. Czy można przesunąc kominek w głąb salonu, aby znajdował się mniej więcej za stołem, a obok kanapy? Marzy mi się przeszklony kominek z dwóch lub nawet 3 stron.
2. Czy w miejscu kominka można umieścić duże podwójne drzwi tarasowe (ściana z kominkiem w odbiciu lustrzanym to nasza strona południowa i tam też musimy mieć taras i większą ilość przeszkleń, aby złapać słońce)? Możemy wtedy zrezygnować z drzwi tarasowych w tym projekcie. Wystarczy nam tam okno, gdyż będzie to nasza strona wschodnia.
3. Czy istnieje możliwość postawienia wyspy za kuchnią i pomniejszenia okna poziomego w kuchni? Tak by wyspa znajdowła się jeszcze przed ewentualnymi drzwiami tarasowymi, o których pytam w punkcie powyżej?
3. Czy powiększenie grażu do dwóch stanowisk bardzo zmieni proporcje i zaburzy symetrie domu?
4. Czy toaleta może znajdować się w pomieszczeniu przy wejściu do domu, a kotłownie wtedy można by zrobić w powiększonym garażu (mój mąż zawsze uważa, że toaleta tuż przy salonie to nietrafiony pomysł - brak prywatności-a widzimy go w wielu projektach) Chyba że zasłoniłby ją przesunięty kominek.
5. Czy okna dachowe mogą być większe? Będziemy mieli z góry magiczy widok na stronę zachodnią i czy to dużo większy koszt?

Niestety z wyobraźnią przestrzenną u mnie średnio więc będę wdzięczna za doradztwo i fachową pomoc w ujarzmieniu mojej wizji :)

Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam serdecznie,
Karolina Paluch
Dodano: 2017-09-21
D
1. Niestety to nie jest możliwe ponieważ w tej strefie jest za mało miejsca na usytuowanie kominka, jadalni i jeszcze pozostawienie wygodnej komunikacji, chyba że będzie to niewielki kominek wolnostojący w typie "kozy" kominkowej.
2. Można, w takiej sytuacji zmniejszenie obecnej witryny jest jak najbardziej racjonalne.
3. Usytuowanie wyspy lub modyfikacja układu funkcjonalnego kuchni będą możliwe jedynie pod warunkiem likwidacji garderoby i spiżarni.
4. Jak wspominaliśmy w poprzednich komentarzach powiększenie garażu jest możliwe, ale przy okazji takiej zmiany sugerujemy likwidację podcienia frontowego, tak aby bryła garażu była wizualnie cofnięta względem części mieszkalnej.
5. Jeżeli obecna lokalizacja toalety Państwu nie odpowiadam można przenieść ją w miejsce kotłowni tworząc jednocześnie niewielki korytarz, z którego będzie wejście do toalety oraz pokoju gościnnego.
6. Szerokość okien połaciowych jest ograniczona rozstawem krokwi, dlatego ich powiększenie będzie się wiązało z koniecznością adaptacji konstrukcji więźby dachowej.
Dodano: 2017-09-21
I
Iwona
Czy jest możliwość zrezygnowania z garażu? Mamy działkę ok.20m szeroką i wtedy moglibyśmy zrobić garaż oddzielnie.
Dodano: 2017-09-14
D
Oczywiście, likwidacja garażu jest prostą zmianą, którą wykonuje się najczęściej w ramach adaptacji projektu do warunków miejscowych.
Dodano: 2017-09-14
A
Alicja
Witam,

Mam pytanie czy w powyższym projekcie można zamontować pompę ciepła. Nie wiem czy kotłownia i konstukcja domu są do tego celu przystosowane.
Dodano: 2017-08-14
D
W każdy z naszych projektów można jako źródło ogrzewania zastosować pompę ciepła, konstrukcja nie ma tutaj żadnego znaczenia. Pozostaje pytanie jaki wybrać rodzaj pompy ciepła ?, wg naszej opinii w domu o tak niewielkiej powierzchni użytkowej najlepiej zastosować pompę typu powietrze - woda, która nie wymaga kosztownych prac ziemnych związanych z wykonaniem kolektora gruntowego.
Dodano: 2017-08-14
M

witam

1. czy mamy już zdjęcia z jakiejś realizacji Atrakcyjny 3A?

2. jak wygląda temat zapotrzebowania na ciepło w/w domu?

3. czy próbował ktoś - albo czy Państwo już poczyniali następującą zmianę, i czy jest ona możliwa - chodzi aby w części zewnętrznej - przylegającej do salonu zrobić w jakiś sposób kącik do grilowania i leżakowania, opalania się - schowany od otwartych przestrzeni czyli wiatru. najlepiej wychodzi to w domach typu L gdzie we wnętrzu tego wspomnianego L powstaje azyl oświetlony od południowego zachodu - bo taki będzie u nas kierunek wspomnianej wnęki.

4. Może poszerzając kuchnię o metr czy półtora wstawimy drzwi przeszklone (prostopadłe do ściany kominkowej salonu), które doprowadzą nas na zewnątrz do miejsca za kominkiem. Tam zrobilibyśmy taras zewnętrzny i połączyli go z istniejącym tarasem na który wychodzi się od salonu.

5. wypadałoby jeszcze choć małe okno dodać w ścianie kominkowej by wpuścić trochę światła od zachodu. nie zabierając miejsca na ścianę telewizyjną które jest tam niezbędna i konieczna.

pozdrawiam Mariusz
Dodano: 2017-03-20
D
Ad.1. Może któryś z Inwestorów zechce się pochwalić realizacją.
Ad.2. Charakterystykę energetyczną prześlę na adres mailowy.
Ad.3. Tego typu rozwiązania trzeba już opracować wspólnie z projektantem krajobrazu, który może zaproponować rzecz spójną z architekturą budynku.
Ad.4. Aranżacja tarasów jest w zasadzie dowolna. Nie wiem tylko, czy potrzebne jest do tego poszerzenie kuchni, a co za tym idzie również całego domu. W obecnym ujęciu kuchni zaprojektowane jest wysokie okno, które może służyć jako wyjście.
Ad.5. Zmiany w stolarce okiennej i drzwiowej są możliwe.
Dodano: 2017-03-20
p
piotr
Witam, Mam pytanie czy ktoś buduje lub wybudował ten dom w okolicach Wawy, jeśli tak czy byłaby możliwość obejrzenia ?? ? jak by miał ktoś ochotę podzielić się informacjami na temat budowy , zmianami własnymi w tym projekcie proszę o kontakt :) piotrwypych1981@gmail.com
Dodano: 2017-01-30
P
Paweł
Dzień dobry, zastanawiam się nad wyborem tego projektu, niestety moja działka ma wjazd od południa, czy przewidujecie Państwo przygotowanie atrakcyjnego w opcji na takie działki?
Dodano: 2017-01-29
D
Niestety nie planujemy takiej wersji.
Dodano: 2017-01-29
A
Witam.
Dziękuję za udostępnienie rysunków w .dwg. Ułatwiło mi to przeprojektowanie fundamentu na płytę. Zrealizowałem zadanie w Strzelinie. Trochę miejsc do przeliczenia na współczynnik przebijania, same wykonawstwo jednak było przyjemną pracą. Dla zainteresowanych mogę udostępnić projekt płyty na prefabrykatach styroduru oraz fibrobetonach.

Pozdrawiam.
Dodano: 2016-11-20
K
Krzysztof
Witam!
Gratuluje projektu. Czy jest możliwość adaptacji budynku do budowy za pomocą systemu szacunku traconego np. Izodom?
Dodano: 2016-11-13
D
Wszystkie nasze projekty można zaadaptować do innych technologii. Ze względu na to, że w Polsce nie ma standaryzacji projektowania budownictwa prefabrykowanego, najczęściej same firmy wykonawcze mają zaplecze projektowe, umożliwiające dostosowanie różnych projektów do własnej technologii.
Dodano: 2016-11-13
O
Ola
Witam,
Jaki jest rozmiar okna tarasowego i jakij firmy ?
Czy przenosząc kuchnię w miejsce gabinetu schody bardzo by przeszkadzały ?
Dodano: 2016-11-02
K
Kasia
Witam,
projekt jest przepiękny ale czy istnieje możliwość "skurczenia" go do działki o szerokości 22,5m nie tracąc przy tym pomieszczenia gosp. oraz spiżarni?
Dodano: 2016-09-02
D
W takiej sytuacji jedynym rozwiązaniem jest zwężenie garażu, który w projekcie ma 395 cm szerokości. Minimalna szerokość garażu jednostanowiskowego to 300 cm.
Dodano: 2016-09-02
A
Adam
Dzień dobry.
Projekt super, są dostępne jego realizację?
Z dziękuję za odpowiedź.
Dodano: 2016-08-03
D
Niestety jeszcze nie otrzymaliśmy zdjęć z realizacji, ale wiemy na pewno, że część inwestorów już ukończyła swoje domy, także mamy nadzieję, że pod koniec wakacji lub na początku jesieni uda nam się coś zaprezentować.
Dodano: 2016-08-03
G
Grzegorz

Witam rewelacyjny projekt, prosta, klasyczna bryła, świetne proporcje - takiego projektu poszukiwałem. Chciałbym jednak ograniczyć ilość miejsca do około 110m2. W tym celu chciałbym "wsunąć" bryłę garażu do budynku likwidując tym samym zbędny dla mnie pokój na parterze a kotłownię przenieść na tył garażu. Na tarasie akurat mi nie zależy. Jak Państwo oceniacie taki taką zmianę i czy będzie ona możliwa do przeprowadzenia na etapie adaptacji?
Dodano: 2016-03-29
D
Jak najbardziej taka zmiana jest możliwa, kiedyś nawet proponowaliśmy na facebook-u taki wariant, ale większości bardziej przypadła do gustu obecna wersja.
Dodano: 2016-03-29
J
Jakub
Witam,
Projekt idealny pod względem wizualnym. Czy jest możliwość poszerzenia bryły budynku do osiągnięcia powierchni użytkowej na poziomie 160-180m2 + poszezrzenie garazu o ok. 1 m + podpiwniczenie obiektu?
Dodano: 2016-01-27
D
Wszystkie te zmiany można wykonać na etapie adaptacji projektu do warunków miejscowych. Ze względu na to, że ta wersja ma już dosyć szeroką elewację frontową warto pomyśleć o kolejnej zmianie polegającej na wizualnym oddzieleniu bryły garażu od budynku mieszkalnego tak, jak w projekcie Atrakcyjny 2.
Dodano: 2016-01-27
M
Michał

Jestem zainteresowany projektem Atrakcyjny 3A i mam pytanie czy jest możliwość wykonania stropu systemem teriwa . Dziękuje
Dodano: 2016-01-20
D
Oczywiście we wszystkich projektach można zastosować strop gęstożebrowy, ale wymaga to korekty dokumentacji przez projektanta adaptującego.
Dodano: 2016-01-20
M
Magda Lena
Witam,

Gratuluję projektu, jeden z ciekawszych jakie oglądałam.
W projekcie jest kocioł gazowy, czy istnieje możliwość zamiany na paliwo stałe - w mojej miejscowosci nie ma gazu nad czym ubolewam. Co Państwo myślicie o wydłużeniu garażu? zależy mi na umiejscowieniu kotłowni za garażem?

pozdrawiam !
Dodano: 2015-12-03
D
Dziękujemy za pozytywną opinię:) Wielkość kotłowni jest wystarczająca do umieszczenia pieca na paliwo stałe bez konieczności modyfikacji projektu. Można również przenieść kotłownię za garaż dostosowując projekt na etapie adaptacji, ale nie polecamy takiej zmiany bo będzie miała negatywny wpływ na wygląd domu od strony elewacji ogrodowej. Sugerujemy pozostawienie kotłowni w pierwotnym miejscu.
Dodano: 2015-12-03
K
K&P
Witam serdecznie,
Co Państwo myślą o poszerzeniu garażu na 2 auta ? Jaki jest przewidziane rozwiązanie dotyczące izolacji ? bardzo dużo osób podchodzi sceptycznie do płaskich dachów ze względu duże ryzyko związane z przymarzaniem. Jakie jest Państwa zdanie ? Czy można zrobić nad garażem na całej wielkości taras ?
Dodano: 2015-05-06
D
Garaż można poszerzyć, ale w takiej sytuacji ze względu na znaczne poszerzenie elewacji frontowej, sugerujemy cofnięcie bryły garażu, tak jak jest to w przypadku projektu Atrakcyjny 2. W kwestii izolacji to domyślamy się, że ma Pani na myśli raczej problemy z przeciekaniem niż przemarzaniem, w każdym razie zastosowana przez nas technologia dachu płaskiego z zastosowaniem elastycznych membran dachowych całkowicie eliminuje ww wspomniane problemy.
Dodano: 2015-05-06
M
Maciej
Witam.
Chcemy kupić ten projekt lecz mamy pewien problem. Jesteśmy miłośnikami jazdy na rowerach. Każdy członek naszej rodziny posiada rower. I widzimy problem w braku miejsca na ich przechowywanie. Nie mówiąc o przechowywaniu zapasowych kół do samochodów, kosiarki itp. Istniejący garaż nie pomieści tych sprzętów. I dlatego zastanawiamy się nad poszerzeniem garażu o ok. 2m. Jak to wpłynie na funkcjonalność budynku i jego wygląd? Ponieważ mamy drugi samochód zastanawiamy się nad dolepieniem do garażu wiaty garażowej. Nadmieniam, że posiadamy działkę o szerokości ok 30m
Dodano: 2015-03-22
D
Garaż oczywiście można poszerzyć, ale nie ma konieczności robienia tego aż o 2 m. Obecna szerokość garażu to prawie 4m a to, biorąc pod uwagę standardy budownictwa jednorodzinnego w Polsce, całkiem dużo. Dlatego sugerujemy powiększenie o maksymalnie 0,9-1,5 m liczone w osiach konstrukcyjnych ścian. Nie widzimy problemu z dostawieniem wiaty o ile będzie spójna z architekturą domu.
Dodano: 2015-03-22
D
Danka
Witam,
proszę o przesłanie szczegółowego kosztorysu dla projektu Atrakcyjny 3A.
pozdrawiam
Danka
Dodano: 2015-01-26
K
Klaudia

Czy można zaadaptować ten projekt na działkę 30mx15m?
Dodano: 2014-11-11
D
Niestety działka jest za płytka na ten projekt.
Dodano: 2014-11-11
l
lola

jaką długośc mają te okapy? od frontu i po bokach domu???
Dodano: 2014-11-09
D
Z boku okapy są wysunięte na 77 cm licząc od wykończonego lica ściany do zewnętrznej krawędzi deski okapowej. Okapy szczytowe są wysunięte na 60 cm.
Dodano: 2014-11-09
A
Asia

Witam, projekt piękny :) Mam pytanie czy istnieje jakakolwiek szansa adaptacji tego projektu do wymiarów domu 11 m * 16,5 m, ponieważ takie mam warunki planu zagospodarowania..?
Dodano: 2014-10-15
k
kasia

K&P my tez zakupiliśmy projekt i jesteśmy na etapie załatwiania całej papierologii i zieraniem wycen, tez chętnie wymienimy się spostrzeżeniami nasz adres kazelotek78@poczta.onet.pl
Dodano: 2014-09-02
K
Kasia
Witam,

czy kominek może być przeniesiony na małą scianę zlokalizowaną obok stołu , tam gdzie na wizualizacji wisi obraz? Czy wówczas dom będzie miał 3 kominy zamiast dwóch?
Dodano: 2014-09-01
D
Kominek można przenieść, ale będzie się to wiązało z koniecznością likwidacji spiżarni, w której znajdzie się wnęka na wkład kominkowy. Po takiej modyfikacji w budynku mogą pozostać tylko dwa kominy ponieważ do wentylacji kuchni i okapu można zastosować wywiewki dachowe.
Dodano: 2014-09-01
P
Piotr
Szanowni Panowie. Przepiękny projekt! Gratuluję! Gdybym miał pieniądze właśnie taki dom bym postawił. Przyznam, że od dwóch lat szukam projektu domu taniego i energooszczędnego. Ten dom chociaż cudny przerasta mój budżet i wydaje się mało energooszczędny z uwagi na te piękne przeszklenia. Ogromnie żałuję, bo taki dom to spełnienie moich marzeń. Pewnie skończę na tradycyjnym parterowcu do 100 m. z małymi okienkami. Pozdrawiam i życzę sukcesów w projektowaniu i biznesie.
Dodano: 2014-08-12
D
Rzeczywiście duże przeszklenia zawsze zwiększają budżet realizacyjny natomiast w dzisiejszych czasach nie generują takich strat ciepła jak dawniej. Współczesna technologia produkcji, zastosowane materiały oraz ciepły montaż umożliwiają doskonałą izolację budynku nawet w przypadku bardzo dużych witryn. Zresztą duże przeszklenia umieszczone od południa zwiększają energooszczędność budynku poprzez akumulacje ciepła we wnętrzu.
Dodano: 2014-08-12
P
Piotr
Interesuje mnie ten projekt ale z garażem na 2 auta - niestety nie mam w tym doświadczenia jak to się będzie prezentować - proszę o podpowiedz
Dodano: 2014-07-14
D
W przypadku chęci poszerzenia garażu ze względu na znaczną szerokość elewacji frontowej sugerujemy likwidację frontowego podcienia przed bramą garażową. Odrębna i cofnięta bryła garażu nie będzie przedłużać optycznie elewacji frontowej.
Dodano: 2014-07-14
K
Kasia
czy w tym projekcie można wydłużyć część okapu nad tarasem, tak aby był częściowo zadaszony?
Dodano: 2014-07-08
D
Teoretycznie jest to możliwe, ale nie rekomendujemy takiej zmiany. Przedłużony okap to raczej element występujący w domach o bardziej tradycyjnym charakterze. Ten projekt ma bardziej nowoczesną stylistykę, a ponadto jego forma jest już dostatecznie zaakcentowana innymi elementami. Polecamy raczej nowoczesną jasną markizę, która nie ingeruje tak mocno w bryłę domu jak przedłużony dach.
Dodano: 2014-07-08
Ł
Łukasz
Moim faworytem jest rodzinny 1, jednak nie spełnia kryteriów określonych w WZ-ce i chyba zdecyduję się na ten projekt. Interesuje mnie możliwość powiększenia pokoju dziennego i kuchni poprzez przesunięcie ściany szczytowej o 1 metr. Czy wówczas będzie konieczne wstawienie filarów tak jak w atrakcyjnym 1, lub użycie kosztowniejszych technologii jak np. płyty strunobetonowe?
Dodano: 2014-07-07
D
Powiększenie szerokość salonu o 60 - 90cm w osiach konstrukcyjnych raczej nie spowoduje konieczności ulokowania słupów, ale dopiero dokładne obliczenia są w stanie to potwierdzić w 100%.
Dodano: 2014-07-07
Ł
Łukasz
Jestem zainteresowany powyższym projektem ale budowę domku chciałbym wykonać w technologi drewnianej, szkieletowej. Czy wasza pracownia dokona przekwalifikowania technologii budowlanej na drewnianą czy robi to miejscowy architekt? Jaki może być koszt takiej usługi?
Dodano: 2014-06-17
D
Ze względu na brak w naszym kraju standaryzacji projektowania oraz budowania w technologii drewnianej najlepiej jeśli tego typu modyfikacje są przeprowadzane przez jednostki projektowe związane z konkretną firma wykonawczą. Dobre firmy z tego segmentu zazwyczaj dysponują zapleczem projektowym , które jest w stanie dostosować niemal każdy projekt do uwarunkowań stosowanej przez nie technologii.
Dodano: 2014-06-17
K
K&P
Kupiliśmy projekt i z miłą chęcią wymienimy się poglądami i doświadczeniami z innymi nabywcami projektu.
Pozdrawiamy
Dodano: 2014-06-11
A
ANIA
Chciałam zapytać czy jest możliwość rezygnacji ze spiżarki i garderoby na rzecz kuchni?Ścianki są działowe więc chyba można je zlikwidować i zrobić otwartą kuchnię np z wyspą?
Dodano: 2014-06-04
D
Tak, nie widzimy przeszkód.
Dodano: 2014-06-04
W
Wojtek

Projekt ciekawy - chyba jeden z lepszych jakie widziałem. Jestem mocno zainteresowany wersją: atrakcyjny 3A- jedyny problem to garaż którego nie potrzebuje. Co Państwo sądzicie o rezygnacji z garażu i wykonaniu w jego miejscu jedynie wiaty. Interesujący jest również atrakcyjny 2 - ale o szczegóły dla porządku zapytam w innej zakładce.
Dodano: 2014-05-12
D
Nie widzimy przeszkód, likwidacja garażu nie powinna stanowić żadnego problemu dla projektanta adaptującego, i dom na pewno nie straci walorów wizualnych.
Dodano: 2014-05-12
I
Iza

Projekt jest bardzo fajny, zwłaszcza układ pomieszczeń z niewielkimi zmianami to jest to czego szukałam i otwarte schody;-) 1. Czy likwidacja wnęki z tyłu budynku i tym samym powiększenie pokoju i garażu o tą przestrzeń jest możliwa bez zmian w konstrukci budynku? czy nie będzie to mialo wplywu na estetykę budynku? 2. Co sądzą Państwo o dodaniu nowoczesnej lukarny z płaskim dachem od frontu z dużymi oknami wychodzącymi w pokuju i łazience? 3. Czy zmiana garażu na dwustanowiskowy nie sprawi,że budynek straci na estetyce i będzie mniej atrakcyjny - czy można by wysunąć garaż do przodu, aby urozmaicić bryłę?
Dodano: 2014-05-09
D

1.Niewielka korekta konstrukcji będzie konieczna, ale tylko w zakresie przedłużenia ław i ścian fundamentowych. W kwestii estetyki to wnęka gabinetu łagodzi masywność tylnej elewacji dlatego jej likwidacja wpłynie niekorzystnie na wygląd budynku<br />
2. Można to zrobić, ale na elewacji frontowej mamy już dużo akcentów i podziałów elewacji więc prosta forma dachu korzystnie równoważy zróżnicowanie parteru dlatego raczej odradzamy.<br />
3. Powiększenie garażu jest możliwe, ale taka zmiana wymaga cofnięcia bryły garażowej za część mieszkalną tzn. odradzamy przedłużania obecnego podcienia garażowego bo po modyfikacji taka elewacja frontowa będzie proporcjonalnie za szeroka.<br />
Reasumując w przypadku modyfikacji tego projektu wskazany jest umiar i zasada projektowa "mniej znaczy więcej":)
Dodano: 2014-05-09
R
Robert

Rozumiem, że na kompletną dokumentację projektu trzeba jeszcze poczekać ?
Dodano: 2014-05-07
D
Tak, licząc od momentu publikacji, czyli 07.05 czas oczekiwania na dokumentacje wynosi 3 tygodnie natomiast można ją zamówić już dzisiaj.
Dodano: 2014-05-07
I
Iwona

Czekamy z niecierpliwością na kosztorys :D
Dodano: 2014-05-07
K
Kasia

z okapami wygląda super:)
Dodano: 2014-05-07
D
Dziękujemy, rzeczywiście jest całkiem zgrabny:)
Dodano: 2014-05-07

Dodaj opinię

Rzut parteru

69,3 m2

1wiatrołap4,0 m2
2pom. gospodarcze - kotłownia8,5 m2
3garderoba2,8 m2
4łazienka2,8 m2
5hol3,1 m2
6kuchnia8,6 m2
7spiżarnia1,8 m2
8pokój dzienny35,1 m2
9gabinet11,1 m2
10garaż25,3 m2

Rzut poddasza

65,0 m2

1sypialnia15,3 m2
2sypialnia12,7 m2
3sypialnia15,2 m2
4komunikacja10,3 m2
5łazienka4,8 m2
6pralnia - suszarnia2,7 m2
7garderoba4,0 m2
0,0 m2 - powierzchnia użytkowa
(0,0 m2) - powierzchnia podłogi

Parametry budynku

Pow. użytkowa razem:

168,10 m2

Ilość pokoi:

5

Garaż:

1-stanowiskowy

Powierzchnia zabudowy:

147,00 m2

Min. szerokość działki:

23,21 m

Min. długość działki:

18,61 m

Wysokość w kalenicy:

8,70 m

Kąt nachylenia dachu:

40°

Powierzchnia dachu:

192,30 m2

Kubatura:

876,00 m3

Ogrzewanie:

Ogrzewanie gazowe

Wentylacja:

Grawitacyjna

Warunki techniczne projektu na rok:

2017

Technologia budowy

ŚCIANY

bloczek silikatowy + styropian
na etapie adaptacji projektu istnieje możliwość zamiany bloczka silikatowego na inny materiał o podobnych parametrach wytrzymałosciowych, np. na pustak ceramiczny.

ELEWACJA

tynk, płytka klinkierowa ręcznie formowana
płytkę klinkierową wykorzystaną jako materiał dekoracyjny można zamienić na etapie adaptacji projektu na inny, np. na deskę elewacyjną.

STROPY

żelbetowe wylewane
na etapie adaptacji projektu istnieje możliwość zmiany technologii stropu na gęstożebrowy lub prefabrykowany.

SCHODY

konstrukcji lekkiej
konstrukcja oraz materiały wykończeniowe schodów przewidziane do indywidualnej aranżacji. Możesz skorzystać z usług naszego Partnera. Formularz ofertowy dostępny w zakładce „kosztorys”.

DACH

dachówka ceramiczna lub cementowa
konstrukcja więźby przewidziana pod pokrycie ciężkie dla I strefy wiatrowej i II strefy śniegowej.

Opis

To kolejna wersja niedużego nowoczesnego projektu z poddaszem użytkowym. Atrakcyjny 3A zachowuje taki sam układ wnętrza oraz wymiary zewnętrzne poprzednika, ale posiada tradycyjne okapy i mniejszy - 40 stopniowy kąt nachylenia dachu, wprowadzony dla uzyskania lepszych proporcji domu po zmianie nachylenia połaci.

Zalety projektu:
  • wariant ekonomiczny ze znacznie tańszą elewacją
  • pełny program funkcjonalny na niedużej powierzchni użytkowej
  • na parterze: garderoba przy wiatrołapie / kuchnia zlokalizowana od frontu i połączona ze spiżarnią / oddzielny gabinet z funkcją pokoju gościnnego / duża przejściowa kotłownia
  • na poddaszu: garderoba przy sypialni rodziców / możliwość wydzielenia strefy masterbedroom z prywatną łazienką / oddzielna pralnia z suszarnią / taras przy sypialni rodziców
  • nowoczesne, zintegrowane funkcjonalnie wnętrze strefy dziennej doświetlone dużymi oknami z otwartą na poddasze klatką schodową
  • uniwersalna forma domu z tradycyjnymi okapami dobrze wpisująca się w każde otoczenie


Autorzy: arch. Krzysztof Borowski, arch. Piotr Rynkiewicz

Minimalne wymiary działki / nasłonecznienie

Działka
Sprawdź warunki zabudowy lub wypis z MPZP

Poza minimalnymi wymiarami działki oraz odpowiednim nasłonecznieniem, istotne są również przypisane do każdej nieruchomości tzw. Warunki Zabudowy lub ograniczenia określone w Miejscowym Planie Zagospodarowania Przestrzennego. Jeśli masz wątpliwości oferujemy BEZPŁATNĄ ANALIZĘ WARUNKÓW ZABUDOWY.



Uproszczony kosztorys inwestorski


Tabela kosztorysu uproszczonego przedstawia koszty realziacji budynku w stanie "deweloperskim", tzn. przygotowanym do ostatecznych prac wykończeniowych, takich jak malowanie, montaż drzwi wewnętrznych, schodów systemowych, ułożenie parkietu glazury itp. Podanie kwoty uwzględniają materiał oraz robociznę.

Kosztorys inwestorski


Kosztorys możesz zamówić łącznie z projektem lub oddzielnie korzystając z formularza zamówienia projektu. Kosztorys zamówiony łącznie z projektem jest dostarczany na płycie CD. Zamawiany oddzielnie jest plikiem w wersji elektronicznej wysyłanym na adres e-mail podany w formularzu.

Cena kosztorysu wynosi 250 zł.

Oferta partnerów na budowę tego domu

ESPIRO PROPERTY

Zapytaj o bezpłatną wycenę realizacji projektu w technologii tradycyjnej, murowanej

northouse

Zapytaj o bezpłatną wycenę realizacji projektu w technologii drewnianej, prefabrykowanej

Oferta partnerów na poszczególne elementy

Ventana

Stolarka energooszczędna, drewniano-aliminiowa, PCV, drewniana

W celu poprawienia energooszczędności budynku oferujemy dodatkowe opracowania instalacyjne. Dodatkowe opracowania możesz zamówić łącznie z projektem lub oddzielnie korzystając z formularza zamówienia projektu.
Wentylacja mechaniczna z rekuperatorem
Cena : 700.00 PLN
Dostępność: 1-7 dni
Instalacje inteligentne
Cena : 250.00 PLN
Dostępność: 7-14 dni
Pompa ciepła gruntowa + ogrzewanie podłogowe
Cena : 450.00 PLN
Dostępność: 1-7 dni
Kominek z płaszczem wodnym
Cena : 450.00 PLN
Dostępność: 1-7 dni
Ogrzewanie podłogowe
Cena : 250.00 PLN
Dostępność: 1-7 dni
Kolektory słoneczne
W standardzie

Opinie

K
Karolina
Witam serdecznie,

jestem zauroczona projektem. Jest nietuzinkowy! Duże drzwi w kuchni! Schody w salonie! Już widzę tę piękną galerie zdjęć na ścianie, którą można podziwiać z salonu i za każdym razem idąc na górę. Balkon nad garażem, ach marzenie!!! Do naszej działki właściwe będzie odbicie lustrzane. Mam też kilka pytań:
1. Czy można przesunąc kominek w głąb salonu, aby znajdował się mniej więcej za stołem, a obok kanapy? Marzy mi się przeszklony kominek z dwóch lub nawet 3 stron.
2. Czy w miejscu kominka można umieścić duże podwójne drzwi tarasowe (ściana z kominkiem w odbiciu lustrzanym to nasza strona południowa i tam też musimy mieć taras i większą ilość przeszkleń, aby złapać słońce)? Możemy wtedy zrezygnować z drzwi tarasowych w tym projekcie. Wystarczy nam tam okno, gdyż będzie to nasza strona wschodnia.
3. Czy istnieje możliwość postawienia wyspy za kuchnią i pomniejszenia okna poziomego w kuchni? Tak by wyspa znajdowła się jeszcze przed ewentualnymi drzwiami tarasowymi, o których pytam w punkcie powyżej?
3. Czy powiększenie grażu do dwóch stanowisk bardzo zmieni proporcje i zaburzy symetrie domu?
4. Czy toaleta może znajdować się w pomieszczeniu przy wejściu do domu, a kotłownie wtedy można by zrobić w powiększonym garażu (mój mąż zawsze uważa, że toaleta tuż przy salonie to nietrafiony pomysł - brak prywatności-a widzimy go w wielu projektach) Chyba że zasłoniłby ją przesunięty kominek.
5. Czy okna dachowe mogą być większe? Będziemy mieli z góry magiczy widok na stronę zachodnią i czy to dużo większy koszt?

Niestety z wyobraźnią przestrzenną u mnie średnio więc będę wdzięczna za doradztwo i fachową pomoc w ujarzmieniu mojej wizji :)

Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam serdecznie,
Karolina Paluch
Dodano: 2017-09-21
D
1. Niestety to nie jest możliwe ponieważ w tej strefie jest za mało miejsca na usytuowanie kominka, jadalni i jeszcze pozostawienie wygodnej komunikacji, chyba że będzie to niewielki kominek wolnostojący w typie "kozy" kominkowej.
2. Można, w takiej sytuacji zmniejszenie obecnej witryny jest jak najbardziej racjonalne.
3. Usytuowanie wyspy lub modyfikacja układu funkcjonalnego kuchni będą możliwe jedynie pod warunkiem likwidacji garderoby i spiżarni.
4. Jak wspominaliśmy w poprzednich komentarzach powiększenie garażu jest możliwe, ale przy okazji takiej zmiany sugerujemy likwidację podcienia frontowego, tak aby bryła garażu była wizualnie cofnięta względem części mieszkalnej.
5. Jeżeli obecna lokalizacja toalety Państwu nie odpowiadam można przenieść ją w miejsce kotłowni tworząc jednocześnie niewielki korytarz, z którego będzie wejście do toalety oraz pokoju gościnnego.
6. Szerokość okien połaciowych jest ograniczona rozstawem krokwi, dlatego ich powiększenie będzie się wiązało z koniecznością adaptacji konstrukcji więźby dachowej.
Dodano: 2017-09-21
I
Iwona
Czy jest możliwość zrezygnowania z garażu? Mamy działkę ok.20m szeroką i wtedy moglibyśmy zrobić garaż oddzielnie.
Dodano: 2017-09-14
D
Oczywiście, likwidacja garażu jest prostą zmianą, którą wykonuje się najczęściej w ramach adaptacji projektu do warunków miejscowych.
Dodano: 2017-09-14
A
Alicja
Witam,

Mam pytanie czy w powyższym projekcie można zamontować pompę ciepła. Nie wiem czy kotłownia i konstukcja domu są do tego celu przystosowane.
Dodano: 2017-08-14
D
W każdy z naszych projektów można jako źródło ogrzewania zastosować pompę ciepła, konstrukcja nie ma tutaj żadnego znaczenia. Pozostaje pytanie jaki wybrać rodzaj pompy ciepła ?, wg naszej opinii w domu o tak niewielkiej powierzchni użytkowej najlepiej zastosować pompę typu powietrze - woda, która nie wymaga kosztownych prac ziemnych związanych z wykonaniem kolektora gruntowego.
Dodano: 2017-08-14
M

witam

1. czy mamy już zdjęcia z jakiejś realizacji Atrakcyjny 3A?

2. jak wygląda temat zapotrzebowania na ciepło w/w domu?

3. czy próbował ktoś - albo czy Państwo już poczyniali następującą zmianę, i czy jest ona możliwa - chodzi aby w części zewnętrznej - przylegającej do salonu zrobić w jakiś sposób kącik do grilowania i leżakowania, opalania się - schowany od otwartych przestrzeni czyli wiatru. najlepiej wychodzi to w domach typu L gdzie we wnętrzu tego wspomnianego L powstaje azyl oświetlony od południowego zachodu - bo taki będzie u nas kierunek wspomnianej wnęki.

4. Może poszerzając kuchnię o metr czy półtora wstawimy drzwi przeszklone (prostopadłe do ściany kominkowej salonu), które doprowadzą nas na zewnątrz do miejsca za kominkiem. Tam zrobilibyśmy taras zewnętrzny i połączyli go z istniejącym tarasem na który wychodzi się od salonu.

5. wypadałoby jeszcze choć małe okno dodać w ścianie kominkowej by wpuścić trochę światła od zachodu. nie zabierając miejsca na ścianę telewizyjną które jest tam niezbędna i konieczna.

pozdrawiam Mariusz
Dodano: 2017-03-20
D
Ad.1. Może któryś z Inwestorów zechce się pochwalić realizacją.
Ad.2. Charakterystykę energetyczną prześlę na adres mailowy.
Ad.3. Tego typu rozwiązania trzeba już opracować wspólnie z projektantem krajobrazu, który może zaproponować rzecz spójną z architekturą budynku.
Ad.4. Aranżacja tarasów jest w zasadzie dowolna. Nie wiem tylko, czy potrzebne jest do tego poszerzenie kuchni, a co za tym idzie również całego domu. W obecnym ujęciu kuchni zaprojektowane jest wysokie okno, które może służyć jako wyjście.
Ad.5. Zmiany w stolarce okiennej i drzwiowej są możliwe.
Dodano: 2017-03-20
p
piotr
Witam, Mam pytanie czy ktoś buduje lub wybudował ten dom w okolicach Wawy, jeśli tak czy byłaby możliwość obejrzenia ?? ? jak by miał ktoś ochotę podzielić się informacjami na temat budowy , zmianami własnymi w tym projekcie proszę o kontakt :) piotrwypych1981@gmail.com
Dodano: 2017-01-30
P
Paweł
Dzień dobry, zastanawiam się nad wyborem tego projektu, niestety moja działka ma wjazd od południa, czy przewidujecie Państwo przygotowanie atrakcyjnego w opcji na takie działki?
Dodano: 2017-01-29
D
Niestety nie planujemy takiej wersji.
Dodano: 2017-01-29
A
Witam.
Dziękuję za udostępnienie rysunków w .dwg. Ułatwiło mi to przeprojektowanie fundamentu na płytę. Zrealizowałem zadanie w Strzelinie. Trochę miejsc do przeliczenia na współczynnik przebijania, same wykonawstwo jednak było przyjemną pracą. Dla zainteresowanych mogę udostępnić projekt płyty na prefabrykatach styroduru oraz fibrobetonach.

Pozdrawiam.
Dodano: 2016-11-20
K
Krzysztof
Witam!
Gratuluje projektu. Czy jest możliwość adaptacji budynku do budowy za pomocą systemu szacunku traconego np. Izodom?
Dodano: 2016-11-13
D
Wszystkie nasze projekty można zaadaptować do innych technologii. Ze względu na to, że w Polsce nie ma standaryzacji projektowania budownictwa prefabrykowanego, najczęściej same firmy wykonawcze mają zaplecze projektowe, umożliwiające dostosowanie różnych projektów do własnej technologii.
Dodano: 2016-11-13
O
Ola
Witam,
Jaki jest rozmiar okna tarasowego i jakij firmy ?
Czy przenosząc kuchnię w miejsce gabinetu schody bardzo by przeszkadzały ?
Dodano: 2016-11-02
K
Kasia
Witam,
projekt jest przepiękny ale czy istnieje możliwość "skurczenia" go do działki o szerokości 22,5m nie tracąc przy tym pomieszczenia gosp. oraz spiżarni?
Dodano: 2016-09-02
D
W takiej sytuacji jedynym rozwiązaniem jest zwężenie garażu, który w projekcie ma 395 cm szerokości. Minimalna szerokość garażu jednostanowiskowego to 300 cm.
Dodano: 2016-09-02
A
Adam
Dzień dobry.
Projekt super, są dostępne jego realizację?
Z dziękuję za odpowiedź.
Dodano: 2016-08-03
D
Niestety jeszcze nie otrzymaliśmy zdjęć z realizacji, ale wiemy na pewno, że część inwestorów już ukończyła swoje domy, także mamy nadzieję, że pod koniec wakacji lub na początku jesieni uda nam się coś zaprezentować.
Dodano: 2016-08-03
G
Grzegorz

Witam rewelacyjny projekt, prosta, klasyczna bryła, świetne proporcje - takiego projektu poszukiwałem. Chciałbym jednak ograniczyć ilość miejsca do około 110m2. W tym celu chciałbym "wsunąć" bryłę garażu do budynku likwidując tym samym zbędny dla mnie pokój na parterze a kotłownię przenieść na tył garażu. Na tarasie akurat mi nie zależy. Jak Państwo oceniacie taki taką zmianę i czy będzie ona możliwa do przeprowadzenia na etapie adaptacji?
Dodano: 2016-03-29
D
Jak najbardziej taka zmiana jest możliwa, kiedyś nawet proponowaliśmy na facebook-u taki wariant, ale większości bardziej przypadła do gustu obecna wersja.
Dodano: 2016-03-29
J
Jakub
Witam,
Projekt idealny pod względem wizualnym. Czy jest możliwość poszerzenia bryły budynku do osiągnięcia powierchni użytkowej na poziomie 160-180m2 + poszezrzenie garazu o ok. 1 m + podpiwniczenie obiektu?
Dodano: 2016-01-27
D
Wszystkie te zmiany można wykonać na etapie adaptacji projektu do warunków miejscowych. Ze względu na to, że ta wersja ma już dosyć szeroką elewację frontową warto pomyśleć o kolejnej zmianie polegającej na wizualnym oddzieleniu bryły garażu od budynku mieszkalnego tak, jak w projekcie Atrakcyjny 2.
Dodano: 2016-01-27
M
Michał

Jestem zainteresowany projektem Atrakcyjny 3A i mam pytanie czy jest możliwość wykonania stropu systemem teriwa . Dziękuje
Dodano: 2016-01-20
D
Oczywiście we wszystkich projektach można zastosować strop gęstożebrowy, ale wymaga to korekty dokumentacji przez projektanta adaptującego.
Dodano: 2016-01-20
M
Magda Lena
Witam,

Gratuluję projektu, jeden z ciekawszych jakie oglądałam.
W projekcie jest kocioł gazowy, czy istnieje możliwość zamiany na paliwo stałe - w mojej miejscowosci nie ma gazu nad czym ubolewam. Co Państwo myślicie o wydłużeniu garażu? zależy mi na umiejscowieniu kotłowni za garażem?

pozdrawiam !
Dodano: 2015-12-03
D
Dziękujemy za pozytywną opinię:) Wielkość kotłowni jest wystarczająca do umieszczenia pieca na paliwo stałe bez konieczności modyfikacji projektu. Można również przenieść kotłownię za garaż dostosowując projekt na etapie adaptacji, ale nie polecamy takiej zmiany bo będzie miała negatywny wpływ na wygląd domu od strony elewacji ogrodowej. Sugerujemy pozostawienie kotłowni w pierwotnym miejscu.
Dodano: 2015-12-03
K
K&P
Witam serdecznie,
Co Państwo myślą o poszerzeniu garażu na 2 auta ? Jaki jest przewidziane rozwiązanie dotyczące izolacji ? bardzo dużo osób podchodzi sceptycznie do płaskich dachów ze względu duże ryzyko związane z przymarzaniem. Jakie jest Państwa zdanie ? Czy można zrobić nad garażem na całej wielkości taras ?
Dodano: 2015-05-06
D
Garaż można poszerzyć, ale w takiej sytuacji ze względu na znaczne poszerzenie elewacji frontowej, sugerujemy cofnięcie bryły garażu, tak jak jest to w przypadku projektu Atrakcyjny 2. W kwestii izolacji to domyślamy się, że ma Pani na myśli raczej problemy z przeciekaniem niż przemarzaniem, w każdym razie zastosowana przez nas technologia dachu płaskiego z zastosowaniem elastycznych membran dachowych całkowicie eliminuje ww wspomniane problemy.
Dodano: 2015-05-06
M
Maciej
Witam.
Chcemy kupić ten projekt lecz mamy pewien problem. Jesteśmy miłośnikami jazdy na rowerach. Każdy członek naszej rodziny posiada rower. I widzimy problem w braku miejsca na ich przechowywanie. Nie mówiąc o przechowywaniu zapasowych kół do samochodów, kosiarki itp. Istniejący garaż nie pomieści tych sprzętów. I dlatego zastanawiamy się nad poszerzeniem garażu o ok. 2m. Jak to wpłynie na funkcjonalność budynku i jego wygląd? Ponieważ mamy drugi samochód zastanawiamy się nad dolepieniem do garażu wiaty garażowej. Nadmieniam, że posiadamy działkę o szerokości ok 30m
Dodano: 2015-03-22
D
Garaż oczywiście można poszerzyć, ale nie ma konieczności robienia tego aż o 2 m. Obecna szerokość garażu to prawie 4m a to, biorąc pod uwagę standardy budownictwa jednorodzinnego w Polsce, całkiem dużo. Dlatego sugerujemy powiększenie o maksymalnie 0,9-1,5 m liczone w osiach konstrukcyjnych ścian. Nie widzimy problemu z dostawieniem wiaty o ile będzie spójna z architekturą domu.
Dodano: 2015-03-22
D
Danka
Witam,
proszę o przesłanie szczegółowego kosztorysu dla projektu Atrakcyjny 3A.
pozdrawiam
Danka
Dodano: 2015-01-26
K
Klaudia

Czy można zaadaptować ten projekt na działkę 30mx15m?
Dodano: 2014-11-11
D
Niestety działka jest za płytka na ten projekt.
Dodano: 2014-11-11
l
lola

jaką długośc mają te okapy? od frontu i po bokach domu???
Dodano: 2014-11-09
D
Z boku okapy są wysunięte na 77 cm licząc od wykończonego lica ściany do zewnętrznej krawędzi deski okapowej. Okapy szczytowe są wysunięte na 60 cm.
Dodano: 2014-11-09
A
Asia

Witam, projekt piękny :) Mam pytanie czy istnieje jakakolwiek szansa adaptacji tego projektu do wymiarów domu 11 m * 16,5 m, ponieważ takie mam warunki planu zagospodarowania..?
Dodano: 2014-10-15
k
kasia

K&P my tez zakupiliśmy projekt i jesteśmy na etapie załatwiania całej papierologii i zieraniem wycen, tez chętnie wymienimy się spostrzeżeniami nasz adres kazelotek78@poczta.onet.pl
Dodano: 2014-09-02
K
Kasia
Witam,

czy kominek może być przeniesiony na małą scianę zlokalizowaną obok stołu , tam gdzie na wizualizacji wisi obraz? Czy wówczas dom będzie miał 3 kominy zamiast dwóch?
Dodano: 2014-09-01
D
Kominek można przenieść, ale będzie się to wiązało z koniecznością likwidacji spiżarni, w której znajdzie się wnęka na wkład kominkowy. Po takiej modyfikacji w budynku mogą pozostać tylko dwa kominy ponieważ do wentylacji kuchni i okapu można zastosować wywiewki dachowe.
Dodano: 2014-09-01
P
Piotr
Szanowni Panowie. Przepiękny projekt! Gratuluję! Gdybym miał pieniądze właśnie taki dom bym postawił. Przyznam, że od dwóch lat szukam projektu domu taniego i energooszczędnego. Ten dom chociaż cudny przerasta mój budżet i wydaje się mało energooszczędny z uwagi na te piękne przeszklenia. Ogromnie żałuję, bo taki dom to spełnienie moich marzeń. Pewnie skończę na tradycyjnym parterowcu do 100 m. z małymi okienkami. Pozdrawiam i życzę sukcesów w projektowaniu i biznesie.
Dodano: 2014-08-12
D
Rzeczywiście duże przeszklenia zawsze zwiększają budżet realizacyjny natomiast w dzisiejszych czasach nie generują takich strat ciepła jak dawniej. Współczesna technologia produkcji, zastosowane materiały oraz ciepły montaż umożliwiają doskonałą izolację budynku nawet w przypadku bardzo dużych witryn. Zresztą duże przeszklenia umieszczone od południa zwiększają energooszczędność budynku poprzez akumulacje ciepła we wnętrzu.
Dodano: 2014-08-12
P
Piotr
Interesuje mnie ten projekt ale z garażem na 2 auta - niestety nie mam w tym doświadczenia jak to się będzie prezentować - proszę o podpowiedz
Dodano: 2014-07-14
D
W przypadku chęci poszerzenia garażu ze względu na znaczną szerokość elewacji frontowej sugerujemy likwidację frontowego podcienia przed bramą garażową. Odrębna i cofnięta bryła garażu nie będzie przedłużać optycznie elewacji frontowej.
Dodano: 2014-07-14
K
Kasia
czy w tym projekcie można wydłużyć część okapu nad tarasem, tak aby był częściowo zadaszony?
Dodano: 2014-07-08
D
Teoretycznie jest to możliwe, ale nie rekomendujemy takiej zmiany. Przedłużony okap to raczej element występujący w domach o bardziej tradycyjnym charakterze. Ten projekt ma bardziej nowoczesną stylistykę, a ponadto jego forma jest już dostatecznie zaakcentowana innymi elementami. Polecamy raczej nowoczesną jasną markizę, która nie ingeruje tak mocno w bryłę domu jak przedłużony dach.
Dodano: 2014-07-08
Ł
Łukasz
Moim faworytem jest rodzinny 1, jednak nie spełnia kryteriów określonych w WZ-ce i chyba zdecyduję się na ten projekt. Interesuje mnie możliwość powiększenia pokoju dziennego i kuchni poprzez przesunięcie ściany szczytowej o 1 metr. Czy wówczas będzie konieczne wstawienie filarów tak jak w atrakcyjnym 1, lub użycie kosztowniejszych technologii jak np. płyty strunobetonowe?
Dodano: 2014-07-07
D
Powiększenie szerokość salonu o 60 - 90cm w osiach konstrukcyjnych raczej nie spowoduje konieczności ulokowania słupów, ale dopiero dokładne obliczenia są w stanie to potwierdzić w 100%.
Dodano: 2014-07-07
Ł
Łukasz
Jestem zainteresowany powyższym projektem ale budowę domku chciałbym wykonać w technologi drewnianej, szkieletowej. Czy wasza pracownia dokona przekwalifikowania technologii budowlanej na drewnianą czy robi to miejscowy architekt? Jaki może być koszt takiej usługi?
Dodano: 2014-06-17
D
Ze względu na brak w naszym kraju standaryzacji projektowania oraz budowania w technologii drewnianej najlepiej jeśli tego typu modyfikacje są przeprowadzane przez jednostki projektowe związane z konkretną firma wykonawczą. Dobre firmy z tego segmentu zazwyczaj dysponują zapleczem projektowym , które jest w stanie dostosować niemal każdy projekt do uwarunkowań stosowanej przez nie technologii.
Dodano: 2014-06-17
K
K&P
Kupiliśmy projekt i z miłą chęcią wymienimy się poglądami i doświadczeniami z innymi nabywcami projektu.
Pozdrawiamy
Dodano: 2014-06-11
A
ANIA
Chciałam zapytać czy jest możliwość rezygnacji ze spiżarki i garderoby na rzecz kuchni?Ścianki są działowe więc chyba można je zlikwidować i zrobić otwartą kuchnię np z wyspą?
Dodano: 2014-06-04
D
Tak, nie widzimy przeszkód.
Dodano: 2014-06-04
W
Wojtek

Projekt ciekawy - chyba jeden z lepszych jakie widziałem. Jestem mocno zainteresowany wersją: atrakcyjny 3A- jedyny problem to garaż którego nie potrzebuje. Co Państwo sądzicie o rezygnacji z garażu i wykonaniu w jego miejscu jedynie wiaty. Interesujący jest również atrakcyjny 2 - ale o szczegóły dla porządku zapytam w innej zakładce.
Dodano: 2014-05-12
D
Nie widzimy przeszkód, likwidacja garażu nie powinna stanowić żadnego problemu dla projektanta adaptującego, i dom na pewno nie straci walorów wizualnych.
Dodano: 2014-05-12
I
Iza

Projekt jest bardzo fajny, zwłaszcza układ pomieszczeń z niewielkimi zmianami to jest to czego szukałam i otwarte schody;-) 1. Czy likwidacja wnęki z tyłu budynku i tym samym powiększenie pokoju i garażu o tą przestrzeń jest możliwa bez zmian w konstrukci budynku? czy nie będzie to mialo wplywu na estetykę budynku? 2. Co sądzą Państwo o dodaniu nowoczesnej lukarny z płaskim dachem od frontu z dużymi oknami wychodzącymi w pokuju i łazience? 3. Czy zmiana garażu na dwustanowiskowy nie sprawi,że budynek straci na estetyce i będzie mniej atrakcyjny - czy można by wysunąć garaż do przodu, aby urozmaicić bryłę?
Dodano: 2014-05-09
D

1.Niewielka korekta konstrukcji będzie konieczna, ale tylko w zakresie przedłużenia ław i ścian fundamentowych. W kwestii estetyki to wnęka gabinetu łagodzi masywność tylnej elewacji dlatego jej likwidacja wpłynie niekorzystnie na wygląd budynku<br />
2. Można to zrobić, ale na elewacji frontowej mamy już dużo akcentów i podziałów elewacji więc prosta forma dachu korzystnie równoważy zróżnicowanie parteru dlatego raczej odradzamy.<br />
3. Powiększenie garażu jest możliwe, ale taka zmiana wymaga cofnięcia bryły garażowej za część mieszkalną tzn. odradzamy przedłużania obecnego podcienia garażowego bo po modyfikacji taka elewacja frontowa będzie proporcjonalnie za szeroka.<br />
Reasumując w przypadku modyfikacji tego projektu wskazany jest umiar i zasada projektowa "mniej znaczy więcej":)
Dodano: 2014-05-09
R
Robert

Rozumiem, że na kompletną dokumentację projektu trzeba jeszcze poczekać ?
Dodano: 2014-05-07
D
Tak, licząc od momentu publikacji, czyli 07.05 czas oczekiwania na dokumentacje wynosi 3 tygodnie natomiast można ją zamówić już dzisiaj.
Dodano: 2014-05-07
I
Iwona

Czekamy z niecierpliwością na kosztorys :D
Dodano: 2014-05-07
K
Kasia

z okapami wygląda super:)
Dodano: 2014-05-07
D
Dziękujemy, rzeczywiście jest całkiem zgrabny:)
Dodano: 2014-05-07

Dodaj opinię

Warianty

(4 Warianty )
- 570 PLN
Nowość
Atrakcyjny 1A155,50 m2

Pow. Zabudowy

168,00 m2

Min. wymiary działki

21,85 x 23,77 m

Zobacz projekt
- 525 PLN
Atrakcyjny 3128,40 m2

Pow. Zabudowy

150,70 m2

Min. wymiary działki

23,21 x 18,61 m

Zobacz projekt
- 525 PLN
Atrakcyjny 2121,20 m2

Pow. Zabudowy

142,10 m2

Min. wymiary działki

22,40 x 18,79 m

Zobacz projekt
- 600 PLN
Atrakcyjny 1157,10 m2

Pow. Zabudowy

167,80 m2

Min. wymiary działki

21,99 x 23,41 m

Zobacz projekt

Podobne

- 510 PLN
Wygodny 1135,40 m2

Pow. Zabudowy

133,30 m2

Min. wymiary działki

22,55 x 19,15 m

Zobacz projekt
- 480 PLN
Praktyczny 3148,50 m2

Pow. Zabudowy

137,10 m2

Min. wymiary działki

22,38 x 19,78 m

Zobacz projekt
- 540 PLN
Prosty 2A145,40 m2

Pow. Zabudowy

140,50 m2

Min. wymiary działki

22,91 x 19,21 m

Zobacz projekt

Realizacje

Ten projekt nie ma jeszcze zdjęć z realizacji. Twoja może być pierwsza.



Twoja budowa dobiega końca? Jesteś dumny z jej efektu i uważasz, że Twój dom zasługuje na wyróżnienie? Chciałbyś go zaprezentować szerszej publiczności? Jeśli tak to nie zwlekaj i już dziś prześlij zdjęcia na adres realizacje@domyzwizja.pl Zaprezentuj swój dom w serwisie i zainspiruj innych!

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.