Projekt domu Parterowy 1

Promocja
Do ulubionychUsuń z ulubionych
Nowoczesny projekt domu Parterowy 1
Nowoczesny projekt domu Parterowy 1
Nowoczesny projekt domu Parterowy 1
Nowoczesny projekt domu Parterowy 1
Nowoczesny projekt domu Parterowy 1
Nowoczesny projekt domu Parterowy 1
Nowoczesny projekt domu Parterowy 1
Nowoczesny projekt domu Parterowy 1
Nowoczesny projekt domu Parterowy 1

Powierzchnia użytkowa

176,10 m2

Powierzchnia garażu:

+41,60 m2

Powierzchnia kotłowni:

+7,00 m2

Koszt budowy

474 923 zł

Cena projektu

8 211 zł

9 660 zł
Do końca oferty zostało:
Dostępność:Od ręki
Ten projekt obejrzało: 6123 osób

Rzuty

Projekt domu Parterowy 1 - Rzut parteru

Rzut parteru

Wersja
podstawowa
Wersja
lustrzana
Parterowy 1 - Rzut parteruParterowy 1 - Rzut parteru

Powierzchnia użytkowa176,1 m2

1wiatrołap6,5 m2
2WC2 m2
3hol10,1 m2
4komunikacja8,8 m2
5gabinet10,3 m2
6pralnia - suszarnia5,2 m2
7łazienka5,2 m2
8łazienka9,5 m2
9komunikacja3,4 m2
10garderoba5,1 m2
11sypialnia16,5 m2
12pokój14,2 m2
13pokój14,2 m2
14jadalnia14,5 m2
15salon30,7 m2
16kuchnia15,5 m2
17pom. gospodarcze - kotłownia7 m2
18garderoba4,4 m2
19garaż41,6 m2
Drukuj kartę projektu Drukuj kartę projektu

Informacje szczegółowe

Pow. użytkowa ogółem

224,70 m2

Ilość pokoi

4

Garaż

2-stanowiskowy

Łazienki (z toaletami)

3

Powierzchnia zabudowy

281,30 m2

Min. szerokość działki

30,11 m

Min. długość działki

29,42 m

Wysokość w kalenicy

4,74 m

Kąt nachylenia dachu

2 °

Powierzchnia dachu

256,50 m2

Kubatura

930,00 m3

Warunki techniczne projektu na rok

2021
KONSTRUKCJA

zgodna z normami EUROKOD

FUNDAMENTY

tradycyjne
ławy i stopy żelbetowe.

ŚCIANY

bloczek silikatowy + styropian
na etapie adaptacji projektu istnieje możliwość zamiany bloczka silikatowego na inny materiał o podobnych parametrach wytrzymałosciowych, np. na pustak ceramiczny.

ELEWACJA

tynk, deska elewacyjna, płyta elewacyjna z włóknocementu
płytę elewacyjną z włóknocementu wykorzystaną jako materiał dekoracyjny można zamienić na etapie adaptacji projektu na inny, np. na deskę elewacyjną.

STROPY

żelbetowe wylewane
na etapie adaptacji projektu istnieje możliwość zmiany technologii stropu na gęstożebrowy lub prefabrykowany.

DACH

płaski – membrana dachowa
konstrukcja stropodachu – płyta żelbetowa monolityczna. I strefa wiatrowa, II strefa śniegowa.

Ogrzewanie

Kocioł gazowy i instalacja solarna

Ogrzewanie alternatywne

Pompa ciepła (płatny dodatek)

Wentylacja

Mechaniczna

EUco - Energia użytkowa

21,6 kWh/(m2rok)

EK - Energia końcowa

70,3 kWh/(m2rok)

EP - Energia pierwotna

68,7 kWh/(m2rok)
Zobacz dodatki podnoszące energooszczędność

Działka / Nasłonecznienie

Parterowy 1 - Działka / NasłonecznienieParterowy 1 - Działka / Nasłonecznienie

Sprawdź warunki zabudowy lub wypis z MPZP

Poza minimalnymi wymiarami działki oraz odpowiednim nasłonecznieniem, istotne są również przypisane do każdej nieruchomości tzw. Warunki Zabudowy lub ograniczenia określone w Miejscowym Planie Zagospodarowania Przestrzennego. Jeśli masz wątpliwości oferujemy BEZPŁATNĄ ANALIZĘ WARUNKÓW ZABUDOWY.

Kosztorys

Kosztorys możesz zamówić łącznie z projektem lub oddzielnie korzystając z formularza zamówienia projektu. Kosztorys zamówiony łącznie z projektem jest dostarczany na płycie CD. Zamawiany oddzielnie jest plikiem w wersji elektronicznej wysyłanym na adres e-mail podany w formularzu.

Szacunkowy koszt budowy domu. Poziom cen netto: I kwartał 2023

Prace ziemne i fundamenty

66 153 zł

Konstrukcja, strop oraz dach

212 016 zł

Stolarka okienna i drzwiowa

196 754 zł
Stan surowy zamknięty(netto)
474 923 zł

Prace ziemne i fundamenty

100 686 zł

Konstrukcja, strop oraz dach

282 304 zł

Stolarka okienna i drzwiowa

212 834 zł
Stan surowy zamknięty(netto)
595 824 zł

Sprawdź pozostałe pozycje w kosztorysie:

Dodatki

W celu poprawienia energooszczędności budynku oferujemy dodatkowe opracowania instalacyjne. Dodatkowe opracowania możesz zamówić łącznie z projektem lub oddzielnie korzystając z formularza zamówienia projektu. Jeżeli któryś z dodatków ma podany dłuższy czas realizacji niż projekt domu to wysyłamy go w określonym terminie oddzielną, bezpłatną przesyłką.

450 zł
Dostępność:Od ręki
450 zł
Dostępność:7-14 dni
450 zł
Dostępność:Od ręki

Centrum informacji

Centrum informacji

Co zawiera projekt:

  • 3 egzemplarze projektu architektoniczno-budowlanego
  • 2 egzemplarze pełnobranżowego projektu technicznego
  • analizę i charakterystykę energetyczną
  • bezpłatną zgodę na zmiany
  • kopię uprawnień architektów i branżystów

Tu znajdziesz pozostałe i niezbędne informacje dotyczące wyboru i zakupu projektu:

Przejdź do centrum informacji

Centrum informacji

Warianty

Projekt domu - Parterowy 1A
Promocja
WT 2021

Parterowy 1A

193,30 m2
4
3
2
Projekt domu - Parterowy 2
Promocja
WT 2021

Parterowy 2

125,40 m2
3
2
Projekt domu - Parterowy 3
Promocja
WT 2021

Parterowy 3

145,10 m2
4
2
2

Podobne

Projekt domu - Nowoczesny 1
Promocja
WT 2021

Nowoczesny 1

217,50 m2
5
3
2
Projekt domu - Nowoczesny 2
Promocja
WT 2021

Nowoczesny 2

173,50 m2
4
2
2

Opis projektu

Nowoczesny projekt parterowego domu z płaskim dachem. Budynek wyróżnia zdecydowanie nowoczesna forma oraz czytelny układ wnętrza z podziałem na otwartą część dzienną i intymną sypialną. Elewację ogrodową stanowi transparentny pas dużych przeszkleń otwierających wnętrze na taras i ogród. Współczesność horyzontalnej bryły podkreślają zastosowane materiały i elementy architektoniczne. "Parterowy 1" jest projektem energooszczędnym z instalacją wentylacji mechanicznej z rekuperacją w standardzie.

Zalety projektu:

  • dom zdecydowanie nowoczesny
  • czytelny i wygodny układ funkcjonalny
  • bogaty program pomieszczeń na optymalnej powierzchni użytkowej
  • w części dziennej: współczesne otwarte wnętrze łaczące salon, jadalnię i kuchnię / duża kuchnia z wyspą połączona z garażem pomieszczeniem gospodarczym / wielkoformatowe okna doskonale doświetlające i powiększające wnętrze / duże pomieszczenie kotłowni / wygodny garaż dwustanowiskowy
  • w części prywatnej: oddzielny gabinet mogący pełnić funkcję pokoju gościnnego / duże sypialnie dzieci z szafami wnękowymi i własną łazienką / przestronna strefa sypialni głównej z łazienką i garderobą / oddzielne pomieszczenie pralni-suszarni
  • część dzienna i wszystkie sypialnie z wyjściem na taras i ogród / taras osłonięty podcieniem
  • projekt energooszczędny

Autorzy

arch. Krzysztof Borowski, arch. Piotr Rynkiewicz

Komentarze

  • L

    Lukasz

    Dodano : 18/8/2017

    Dzień dobry, Czy modyfikacja polegająca na usunięciu garażu jest do przeprowadzenia? (ze względu na szerokość działki). Pomieszczenia 17 i 18, wyposażenie w okna zamiast drzwi sądzę, że nie byłoby już problemem. Pozdrawiam i gratuluję projektu.

    • Administrator

      Dodano : 18/8/2017

      Tak, garaż można usunąć na etapie adaptacji. Pozostaje tylko kwestia właściwego zaprojektowania frontowej elewacji w tej części po jego usunięciu.

  • A

    Agnieszka

    Dodano : 25/7/2017

    Chciałabym zobaczyć ten dom w realu. Czy ktoś byłby chętny pokazać nam ten dom?

  • Ł

    Łukasz

    Dodano : 19/7/2017

    Witam, Bardzo podoba mi się spójność kolorystyczna okien z elementami elewacji drewnianej. Obawiam się jednak, że wizualizacja to jedno, a rzeczywistość to drugie. Czy da się tak dobrać kolor i rodzaj drewna dla elewacji, aby po zabezpieczeniu jej środkami chemicznymi współgrała kolorystycznie z profilami okiennymi? Jaki rodzaj drewna został użyty w wizualizacji i czy uwzględnia jego ewentualne pociemnienie po zabezpieczenie impregnatami, itp.?

    • Administrator

      Dodano : 19/7/2017

      Jak najbardziej można dobrać kolor okładziny drewnianej do stolarki. Rzetelne firmy od elewacji drewnianej zawsze proponują próby kolorystyczne na wybranym materiale i to bez względu na to,czy jest to stolarka drewniana czy z nakładką aluminiową imitującą drewno. Idealnym rozwiązaniem jest równoczesny dobór stolarki z profilem elewacyjnym. Nasza pracownia po zakupie projektu udziela wsparcia inwestorom w tej kwestii.

  • M

    Magda

    Dodano : 30/4/2017

    Witam wszystkich! Gorąco zachęcam do dzielenia się zdjęciami z budowy tego domu na grupie na Facebooku https://www.facebook.com/groups/359752787749991/ . Zapraszam serdecznie, wymieniamy się doświadczeniami z budowy, wrzucamy zdjęcia z realizacji, pomagamy w wyborze. Pozdrawiam!

  • B

    Bodzio

    Dodano : 08/2/2017

    Panie Andrzeju, Może udało by się jakieś zdjęcia z realizacji przesłać? Ponieważ w internecie jest tylko jedna realizacja a nie ma zdjęc z wnętrza. ani pomieszczeń gospodarczych.

  • A

    Andrzej

    Dodano : 06/2/2017

    Witam i odpowiadam. Pani Karolino przykro mi ale nie, to wasza decyzja i sami ja podejmijcie nie sugerujcie się kim innym sami projekt kopiliśmy w ciemno i dostosowaliśmy go do własnych potrzeb. Jeśli chodzi o ogrzewanie to w całym domy jest ogrzewanie podłogowe tez w garażu i gospodarczym z termostatami no i trzy kaloryfery w pralni w łazienkach ale bardziej żeby na szybko ręczniki wysuszyć niż nimi grzać. Jest bardzo ciepło piec na ekogroszek niewielkie zużycie. Rekuperator zamiast grawitacyjnej wentylacji, puszczone rury pod ociepleniem na dachu. I odkurzacz centralny. Sam z przyjemnością sprzątam nim. Co do kosztów budowy ile będziesz miał tyle wydasz. Sami wiele robiliśmy własnoręcznie i mocno negocjowaliśmy ceny z hurtowniami i podwykonawcami to możne obniżyliśmy koszt o 1/6 ale raczej miej.

  • B

    Bodzio

    Dodano : 27/1/2017

    Witam, Czy ten dom istnieje w wersji z dachem skośnym? Czy można dokonać takiej zmiany i nie zaburzy koncepcji bryły? Panie Andrzeju mam parwę pytań: -jakie ma Pan ogrzewanie? podłogowe czy tradycyjne -jaki był ostateczny koszt budowy

  • M

    Mariusz

    Dodano : 20/1/2017

    Witam, Czy jest możliwość zmniejszenia powierzchni tego projektu tak do ok 150 m2 + garaż + kotłownia przy zachowaniu jego kształtu... Mam w pobliżu ten dom i naprawdę robi wrażenie ale jego powierzchnia trochę przerasta moje potrzeby. Pytam czy jest jakiś sensowny sposób na jego zmniejszenie?

    • Administrator

      Dodano : 20/1/2017

      Wielkość poszczególnych pomieszczeń można bardziej skondensować, ale w takiej sytuacji, biorąc pod uwagę zakres koniecznych zmian konstrukcyjnych, może lepiej zastanowić się nad projektem mniejszym np. Parterowym 3 ?

  • K

    Karolina

    Dodano : 09/12/2016

    Witam Panie Andrzeju. Właśnie z mężem zastanawiamy się nad kupnem tego projektu. Jednak mąż nieustannie szuka już wybudowanego i urządzonego wnętrza aby móc przekonać się że to dobry wybór. W związku z tym mam pytanie czy jest możliwość skorzystania z okazji i obejrzenia Państwa domu? Z góry dziękuję za odpowiedź. Proszę pisać na adres email podany w publikacji. Z pozdrowieniami.

  • A

    Andrzej

    Dodano : 19/11/2016

    Witam Jestem posiadaczem tego domu (już w stanie rzeczywistym:)) i mogę powiedzieć z ręka na sercu, to była świetna decyzja, zakupić ten projekt. Od postawienia fundamentów do zamieszkania minęło zaledwie 9 miesięcy. Wygląd z zewnątrz jest totalnie niepozorny i to jest genialne, w środku za to jest obszerny jak żaden dom jaki widziałem (przy tej powierzchni mieszkalnej) każdemu szczęka opada:). Jeśli o rozmieszczenie kuchni jadalni czy salonu czy innych pomieszczeń to w waszych rekach jest. Sami z Żona parę zmian wykonaliśmy. Jest ciepły i przytulny. Polecam P.S. Polecam zrezygnować z podwieszanego sufitu poco sobie obniżać strop i salon świetnie wtedy wygląda.

  • A

    Ada

    Dodano : 05/4/2016

    Witam, Mam pytanie odnośnie zewnętrznej elewacji. Czy mozna dom wyłożyć belgijska cegla ręcznie formowana i czy to dobrze będzie wyglądać na tego typu budynku?

    • Administrator

      Dodano : 05/4/2016

      Będzie wyglądać dobrze, ogólnie zmiana drewna na inny materiał nie stanowi problemu, chodzi głównie o to, aby zachować istniejące zróżnicowanie i podziały elewacji. Sugerujemy tylko wybór płytki ręcznie formowanej, którą można kleić do izolacji termicznej. Cegła, jako materiał cięższy wymaga dolnego podparcia i w efekcie korekty ław fundamentowych.

  • Ł

    Łukasz

    Dodano : 03/4/2016

    Witam, Mam pytanie jak rozwiązany jest problem śniegu na takim płaskim dachu?

    • Administrator

      Dodano : 03/4/2016

      Śnieg jak na każdym dachu płaskim leży i topnieje:), ten naturalny proces wspomagają podgrzewane wpusty dachowe. Ogólnie nie ma powodów do obaw, konstrukcja stropodachu jest mocna i zakłada obciążenie śniegiem, jeśli natomiast któregoś sezonu niepodziewanie zaskoczy nas "zima stulecia" (na co raczej się nie zanosi) to trzeba będzie część śniegu z dachu zrzucić.

  • E

    Emilia

    Dodano : 25/3/2016

    Czy w tym projekcie istnieje możliwość zmiany dachu? Rozmieszczenie pomieszczeń jest idealne, ale w moim przypadku plan zagospodarowania przestrzennego nie pozwala na budowę "płaskiego dachu".

    • Administrator

      Dodano : 25/3/2016

      Technicznie można to zrobić, ale nie jest to proste. Pierwotna koncepcja nie zakładała dachu spadzistego, dlatego aby budynek zachował odpowiedni wygląd i proporcję mogą być konieczne daleko idące zmiany projektowe. W praktyce może to oznaczać zrobienie zupełnie nowego projektu z odmiennym układem funkcjonalnym.

  • T

    Tomasz

    Dodano : 14/3/2016

    Czy macie już projekt wersji 145 m2 plus garaż dwustanowiskowy? Czy istnieje możliwość przesunięcia kominka i zrobienia go w wersji podwójnej ( zewn+wewn)?

    • Administrator

      Dodano : 14/3/2016

      Mniejsza wersja utknęła na etapie koncepcji, być może wrócimy do niej w tym roku. Kominek można zrobić dwustronny.

  • E

    Ewelina

    Dodano : 14/2/2016

    Witam, czy jest wersja bez garażu? Zależy nam aby z kuchni było okno i widok na wjazd na posesję pozdrawiam

    • Administrator

      Dodano : 14/2/2016

      Nie posiadamy takiej wersji, ale tego rodzaju modyfikację można bez problemu wykonać na etapie adaptacji projektu do warunków miejscowych. Korekta dokumentacji poza wykreśleniem samego garażu wymaga zmiany układu funkcjonalnego kuchni, która częściowo przesunie się do przodu w miejsce pomieszczenia gospodarczego.

  • M

    Maciej

    Dodano : 11/2/2016

    Czy można obrócić dom o 90 stopni i zredukować garaż do jednostanowiskowego, tak aby dom zmieścił się na działce szerokości 23,0m? Zamieniłbym miejscami kotłownię z wiatrołapem (wejście do domu byłoby wówczas tam gdzie oryginalnie jest kotłownia), a bramę garażową przeniósłbym na drugą ścianę? Z góry dziękuję za odpowiedź.

    • Administrator

      Dodano : 11/2/2016

      Jest to zmiana możliwa do wprowadzenia i nieskomplikowana, wymaga jedynie sprawdzenia wyglądu nowej elewacji frontowej i ewentualnego wprowadzenia koniecznych korekt. Na pierwszy rzut oka sugerujemy konieczność poszerzenia podcienia wejściowego przesuwając słup w stronę garażu lub okno narożne w kuchni do krawędzi zabudowy ciągu roboczego.

  • M

    Marcin

    Dodano : 14/1/2016

    Witam, Zastanawiam sie tym projektem i nurtuje mnie jedno: Dach jest płaski i idealny na instalacje paneli fotowoltaicznych, jednak taka większa instalacja waży od 1500kg nawet do 2500kg. Czy dach wytrzyma takie obciążenie ?

    • Administrator

      Dodano : 14/1/2016

      To jest wyłącznie kwestia sprawdzenia wytrzymałości stropu i ewentualnej korekty jego grubości i zbrojenia.

  • M

    Maciej

    Dodano : 02/12/2015

    Witam, czy posiadają Państwo jakieś zdjęcia z realizacji - całkowitej lub częściowej ? Pozdrawiam

    • Administrator

      Dodano : 02/12/2015

      Niestety jeszcze nie otrzymaliśmy zdjęć ukończonego budynku, mamy nadzieję, że wkrótce któryś z inwestorów będzie się chciał pochwalić i udostępni nam materiały.

  • A

    Andrzej

    Dodano : 06/9/2015

    Cześć, Podzielam opinie o projekcie jest bardzo ciekawy, na tyle dobry że chcemy wraz z żoną taki wybudować. Tym bardziej prośba do wszystkich którzy mają ten etap za sobą.. jeśli już jesteście na etapie budowy lub ukończeniu proszę o informację ewentualnie zdjęcia... Pozdrawiam

  • A

    Alexander

    Dodano : 30/5/2015

    Czy ktokolwiek, które zbudował ten dom może udostępnić kilka zdjęć? Bardzo lubię ten projekt i chciałbym zobaczyć jak to naprawdę wygląda. Dziękuję

  • D

    Daro

    Dodano : 23/4/2015

    Projekt jest mega , chciałbym postawić taki domek na mojej działce na mzurach ;) Musze tylko pozbyć sie jednej z działek na mzurach .

  • i

    izabela

    Dodano : 10/2/2015

    witam buduje ten dom jestem na etapie podejmowania decyzji co do koloru okien jasne czy ciemne,prosze was o doradzenie jak by wygladały w tym projekcie okna ciemne z gory dziekuje.

  • P

    Paweł

    Dodano : 27/12/2014

    Witam, Bardzo przypadły mi do gusty 2 Państwa projekty - Parterowy 1 i rodzinny 1. Przyznam ze bardziej sie skłaniam w strone parterowego 1. Problem w tym ze dzialka która biorę pod uwagę ma okreslony min kat nach. dachu na 10 stopni. Czy da sie zmodyfikować ten projekt tak aby spełnial te wymagania ? Chcialbym także troche powiekszyc garaż - min 3 miejsca parkingowe i głęboki na 7 metrów. Czy to jest możliwe u Państwa ? pozdrawiam

    • Administrator

      Dodano : 27/12/2014

      Z technicznego punktu widzenia można wykonać taką zmianę, ale odradzamy, bo to będzie wymagało podniesienia attyk do ukrycia wyższego dachu, a to z kolei zaburzy proporcje domu. Raczej nie widzimy tego domu z dachem spadzistym, zresztą ten kąt nachylenia połaci determinuje zastosowanie pokryć bitumicznych lub membran stosowanych w dachach płaskich. Teoretycznie można też zastosować blachę, ale w praktyce, ze względu na konieczność dodatkowych uszczelnień na połączeniach pasów blachy, na takim spadku wykonuje się z tego materiału niewielkie powierzchnie, a nie cały dach.

  • A

    Andrzej

    Dodano : 18/11/2014

    Witam Projekt świetny i dlatego go kupilismy. Wykonane jest pare zmian takich jak, zamienienie miejsc między kuchnią z jadalnią a garaż przerobilismy na atleier dla żony na wiosne poczatek budowy. pozdrawiam

  • A

    AGA

    Dodano : 14/9/2014

    Bardzo podoba mi się ten projekt/dom, lecz nie zmieści się na moja działkę (25mx60m), szukam czegoś nowoczesnego, z płaskim dachem, o powierzchni (+/-) 140-180m2, czy projektujecie coś takiego? Kiedy będą nowe projekty? Dziękuje. Pozdrawiam. Świetna robota.

    • Administrator

      Dodano : 14/9/2014

      Dziękujemy. Tak jak wspominaliśmy we wcześniejszych opiniach będziemy rozwijać segment nowoczesnych domów z dachem płaskim. Planujemy wprowadzić kolejny projekt tego typu w połowie roku 2015 r.

  • W

    Wojtek

    Dodano : 28/8/2014

    Projekt wspaniały, gartuluję. Mam jedno pytanie, czy istniałaby możliwość dostosowania projektu tak żyby zmieścił się na dziełce o wymiarach 23x47m?

    • Administrator

      Dodano : 28/8/2014

      Niestety Pana działka jest za wąska do tego projektu, a wszelkiego rodzaju modyfikacje dostosowujące go do wymaganej szerokości byłyby zbyt mocno ingerujące w układ funkcjonalny i konstrukcyjny budynku aby zrealizować je w ramach standardowej adaptacji.

  • J

    Jacek

    Dodano : 15/7/2014

    Witam serdecznie , od dawna obserwuję wasze projekty gdyż wyróżniają się nowoczesnością. Parterowy 1 możecie mi nie uwierzyć ale w 80% przypomina projekt który sam wyrysowałem (mamy podobne gusty). Projekt jest super o ile nie wymyślicie czegoś jeszcze lepszego to to będzie mój wybór, pozdrawiam

    • Administrator

      Dodano : 15/7/2014

      Planujemy kolejne parterówki z płaskim dachem, mamy nadzieję, że jeszcze lepsze więc proszę śledzić stronę :)

  • T

    Tomek

    Dodano : 31/5/2014

    Czy posiadają Państwo zdjęcia z realizacji tego projektu? Czy jest dostępne lustrzane odbicie projektu?

    • Administrator

      Dodano : 31/5/2014

      To stosunkowo "młody" projekt w naszej ofercie dlatego na pierwsze zdjęcia z realizacji trzeba jeszcze trochę poczekać. Oczywiście posiadamy w sprzedaży wersję lustrzaną.

  • D

    Daniel

    Dodano : 28/5/2014

    wykonam okna drewniane do tego projektu

  • O

    Ola

    Dodano : 11/5/2014

    Witsm, a czy jest możliwość dachu ze spadek przy tym projekcie tak aby można go wybudować mimo przepisów? Nowy projekt jest świetny jednak ten ma nieco lepszy układ.

    • Administrator

      Dodano : 11/5/2014

      W dobrym projekcie forma i funkcja wzajemnie na siebie oddziałują i podczas tworzenia koncepcji powinny być kształtowane jednocześnie. Późniejsza adaptacja zamkniętego projektu polegająca na dodaniu elementu, którego nie uwzględniało pierwotne założenie zawsze będzie wpływać negatywnie na odbiór dzieła. Dlatego podtrzymujemy nasze stanowisko, że w tym konkretnym przypadku lepiej stworzyć zupełnie nowy projekt.

  • K

    Krzysiek

    Dodano : 13/3/2014

    W koncu jakiś wspaniały i niebanalny projekt. Zamieniłbym tylko miejscami kuchnię z jadalnią. Poza tym jak dla mnie idealny dom. Nowoczesny, funkcjonalny, piękny i z płaskim dachem co uwielbiam. Żałuję, że budowałem dom 10 lat temu, zamiast poczekać ;) Panowie architekci gratulacje i wielki szacun.

  • K

    Kasia

    Dodano : 28/1/2014

    Witam serdecznie, czy planujecie wprowadzić inne warianty tego projektu bądź inne projekty domów parterowych? Planujemy z mężem budowę domu na wiosnę i szukamy projektu :-) Pozdrawiam!

    • Administrator

      Dodano : 28/1/2014

      W dniu dzisiejszym opublikowaliśmy nowy projekt parterowy z płaskim dachem pod nazwą "Parterowy 2".

  • S

    Seba

    Dodano : 09/1/2014

    Wychodzi na to, że jesteśmy z żona szczęśliwcami.. Projekt zakupiony, pozwolenie prawomocne, na wiosnę ruszamy z budową Parterowego 1. Projekt jest wspaniały więc nie możemy się doczekać! Rzeczywiście bywa, że w gminach zagospodarowanie przestrzenne na danym terenie nie zawsze jest do końca sprecyzowane w sposób uniemożliwiający budowę takiego domu, zatem polecam dopytać "przyjaznych" urzędników o dogodną interpretację zapisów.. powodzenia

  • B

    BARBARA

    Dodano : 02/1/2014

    Piękny projekt, mamy szczególny sentyment do dachów płaskich. Cudem udało nam się dom z takim dachem postawić w jednej z dzielnic we Wrocławiu - w planach wskazano bowiem, iż "preferowany spadek dachu wynosi 35%" - wykorzystaliśmy tę lukę i mamy dach płaski [skoro preferowany to nie obligatoryjny, o!]

  • A

    Adam

    Dodano : 01/12/2013

    Witam - bardzo nam się projekt podoba. Szukamy właśnie takiego domu aczkolwiek z jedną zmianą. Otóż nie potrzebujemy garażu a w jego miejscu chcielibyśmy urządzić kino domowe - pokój do oglądania filmów i słuchania muzyki. Ekran w miejscu drzwi wjazdowych garażowych. Ale prawdopodobnie wymagałoby to zmiany w projekcie instalacji grzewczej. Czy taka zmiana przeznaczenia garażu jest możliwa ?

    • Administrator

      Dodano : 01/12/2013

      Zmiana funkcji garażu na pomieszczenie innego typu jest jak najbardziej możliwa i w takim przypadku zmiana projektów instalacyjnych nie stanowi żadnego problemu.

  • S

    Sebastian

    Dodano : 07/11/2013

    Rewelacyjny projekt. Od dłuższego już czasu szukamy z żoną projektu domu typowo parterowego z maksymalnym naciskiem na "przyjemność mieszkania". To, co oferuje rynek nie spełniało do tej pory kompletnie naszych oczekiwań - do tej pory, gdyż pojawił się Państwa projekt, który jest po prostu genialny, dodatkowo idealnie pasujący na naszą działkę. Po drobnych, dosłownie kosmetycznych zmianach, moglibyśmy w zasadzie rozpocząć inwestycję - no właśnie "mogli byśmy", gdyby nie nasze polskie realia (co zauważyło już kilku przedmówców) w których budowa domu w takim kształcie jest praktycznie niemożliwa. Myślę, że sporo osób oczekiwałoby stworzenia projektu o układzie niemalże nie zmienionym, ale z dachem dostosowanym do urzędniczych wymagań.

    • Administrator

      Dodano : 07/11/2013

      Państwa opinia nie jest odosobniona. Tak jak wspomnieliśmy w przedostatnim poście pod koniec roku zaprezentujemy nowoczesny dom parterowy z dachem dwuspadowym. Ponieważ nowa propozycja będzie przeznaczona na działki węższe i głębsze rozważamy również przygotowanie takiego projektu w proporcjach zbliżonych do Parterowego 1 czyli na działki szersze i płytsze.

  • J

    Jacek

    Dodano : 20/10/2013

    Super dom - chapeau bas. Szkoda tylko że ma ograniczone pole realizacji. Idiotyczne, przestarzałe, arbitralnie ustalane przez urzędników plany zagospodarowania prawie wszędzie, przynajmniej w mojej okolicy, wymuszają dachy powyżej 35 st, najlepiej z czerwoną dachówką. Przy okazji drobiazg do poprawki. Na rzucie drzwi między jadalnią a przejściem do garażu otwierają się na na komunikację, a na wizualizacji odwrotnie. Zdecydowanie musi być tak jak na wizualizacji

    • Administrator

      Dodano : 20/10/2013

      Dziękujemy za pozytywną recenzję. Rzeczywiście na większości terenów zapisy miejscowych planów mocno ograniczają możliwość realizacji projektów tego typu dlatego pod koniec roku zaprezentujemy nową propozycję przeznaczoną dla wszystkich oczekujących nowoczesnego domu parterowego, ale z dachem tradycyjnym. W kwestii dotyczącej kierunku otwierania drzwi informujemy, że są takie modele, które umożliwiają licowanie z zewnętrzną płaszczyzną ściany i otwierają się do środka pomieszczenia, a więc nie jest to pomyłka tylko świadomy zabieg.

  • A

    Agnieszka

    Dodano : 09/10/2013

    Bardzo fajny projekt, bardzo mało jest w ogóle projektów domów parterowych, szukamy czegoś w kształcie litery L - to co jest w tym projekcie absolutnie nam pasuje + dach dwuspadowy w części nad salonem - kuchnią - tak aby tam było miejsce na rekreację w naszym wypadku to instrumenty, sztalugi - zupełnie otwarta przestrzeń, mocno też eksploatujemy saunę w naszym obecnym domu i nie chcielibyśmy z tego rezygnować, druga część domu może mieć dach płaski albo z jednym spadem - fajnie gdyby taras był trochę zadaszony - to takie nasze marzenia po budowie pierwszego domu - a ten jest prawie idealny ;-)

  • R

    Robert

    Dodano : 19/9/2013

    Czy nie uważacie Panowie, że umieszczenie komina spalinowego od kominka opałowego na drzewo na ścianie elewacyjnej zmniejsza jego wydajność? I czy jest w takim razie różnica w wydajności cieplnej w porównaniu z kominem umieszczonym w centralnym miejscu domu?

    • Administrator

      Dodano : 19/9/2013

      Oczywiście, że komin umieszczony wewnątrz domu zwiększa wydajność cieplną kominka ponieważ murowane elementy przewodu dymowego akumulują i oddają energie cieplną spalin, tylko że w założeniu tego projektu kominek spełnia wyłącznie funkcję dekoracyjną. Jeśli rozważa Pan możliwość dogrzewania domu kominkiem to nic nie stoi na przeszkodzie aby wykonać wewnętrzny komin murowany.

  • T

    Terra et Domus Nieruchomości

    Dodano : 21/8/2013

    Witam, jestem partnerem pracowni jako biuro nieruchomości w Białymstoku. Planujemy wybudować ten projekt pod Białymstokiem - zapraszam do śledzenia etapów. Będzie to siedlisko z racji dużej działki otoczonej lasem - możemy doradzić jak to przeprowadzić oraz jest możliwość adaptacji tak, aby projekt otrzymał pozwolenie na budowę na działce 1000 m2 o kątach nachylenia od 15 stopni.

  • J

    Jacek

    Dodano : 03/8/2013

    Projekt wyglada swietnie, tyle, ze aktualnie w wielu miejscach warunki zabudowy mowia o dachu pochylym minimum 15 stopni - moze jakas nowa wersja projektu z takim wlasnie dachem?

    • Administrator

      Dodano : 03/8/2013

      Ogólnie jesteśmy przeciwnikami dostosowywania formy budynku określonej pierwotnie w koncepcji projektowej do warunków MPZP. Lepiej jest wybrać inny projekt , który z założenia spełnia wszystkie wymagania. W przeciwnym razie może powstać karykatura pierwowzoru szpecąca krajobraz.

  • B

    Basia

    Dodano : 02/8/2013

    Kiedy można spodziewać się tego projektu tylko wariant mniejszy?

    • Administrator

      Dodano : 02/8/2013

      Nie wiemy czy taka wersja w ogóle się pojawi. Pierwsza koncepcja zmniejszonego wariantu nie wytrzymała próby czasu i zrezygnowaliśmy z publikacji. Mamy natomiast świeże pomysły na inne projekty parterowe, z płaskim dachem, z których przynajmniej jeden planujemy zamieścić jesienią.

  • M

    Mariusz

    Dodano : 12/7/2013

    Bardzo ładny projekt, jak wiele z Waszej pracowni. Mam pytanie, czy jest możliwe częściowe podpiwniczenie domu (pod strefą sypialnianą)?

    • Administrator

      Dodano : 12/7/2013

      Racjonalność podpiwniczenia budynku jest w każdym przypadku uzależniona od indywidualnych warunków gruntowych na działce, jeśli w tym kontekście nie ma przeciwwskazań to taka modyfikacja nie stanowi problemu. Lokalizacja piwnicy i schodów komunikacyjnych jest uzależnione od jej przyszłego przeznaczenia. Jeśli ma ona pełnić funkcje techniczne lub magazynowe powinna być raczej umieszczona pod częścią garażową ze schodami w pom. gospodarczym. Jeśli natomiast piwnica ma mieć przeznaczenie rekreacyjno-rozrywkowe to można schody zaplanować na bocznej ścianie jadalni umieszczając pomieszczenia pod częścią sypialną.

  • M

    Monika

    Dodano : 11/7/2013

    Dom jest przepiękny. Jedyne co bym zmieniła to wielkość pokoi dla dzieci. Przy adaptacji pokusiłabym się o ich powiększenie. Ostatecznie w sypialni spędzamy mało czasu i nie musi ona być tak duża, moim zdaniem. Natomiast dzieci w swoich pokojach spędzają znacznie więcej czasu i to one powinny mieć więcej przestrzeni bo ich pokoje to nie tylko sypialnie:-).

  • e

    ewa

    Dodano : 01/7/2013

    Chciałam Państwa zapytać o okna w salonie, jest ich sporo i są duże. To sprawia wrażenie przestrzeni i światła. Jakie parametry powinny spełniać te okna, aby nie następowała zbyt duż utrata ciepła? Czy możecie podpowiedzieć firmy, które zajmą się rzetalnym montażem? Śledziłam realizację Praktycznego 1, który też ma duże okna salonowe. Niestety, na wysłane propozycje realizacji zgłosiły się tylko 3, a ta firma, która montowała nie zrobiła tego najlepiej.

    • Administrator

      Dodano : 01/7/2013

      Naszym Partnerem w zakresie doboru stolarki jest austriacka firma Internorm, która co roku realizuje przynajmniej kilkanaście obiektów projektowanych przez naszą Pracownię dlatego z pełną odpowiedzialnością możemy polecić ich usługi. Właściwości termoizolacyjne okna zapewnia odpowiednia technologia wykonania profilu okiennego i szklenia oraz montaż, które umożliwiają osiągnięcie parametru przenikalności cieplnej całej przegrody równego lub niższego U=/< 0,8W/m2k

  • M

    Mariusz

    Dodano : 16/6/2013

    Jaki jest rodzaj rodzaj dachu-czy może stropodach niewentylowany tzw. odwrócony? czy zastosowany tu dach prosty trzeba odśnieżać? pozdrawiam

    • Administrator

      Dodano : 16/6/2013

      Jest to konstrukcja niewentylowana, ale nie odwrócona. Stropodach odwrócony zakłada izolację wodoszczelną poniżej izolacji termicznej, co z punktu widzenia fizyki budowli jest rozwiązaniem mało korzystnym ponieważ wprowadzenie wody poniżej ocieplenia obniża zdolność izolacji termicznej całej przegrody. W tym projekcie zastosowaliśmy jednowarstwową membranę na ociepleniu. Takiego dachu nie trzeba odśnieżać.

  • M

    Marcin

    Dodano : 12/6/2013

    Czy jest możliwość, aby umieszczając realizacje projektów Państwa Pracowni, podawać przybliżony i realny koszt całkowitej budowy poszczególnych domów? Ewentualnie dołączanie krótkich filmików z inwestorami, którzy wypowiadają się o swoich ewentualnych zastrzeżeniach dot. domów / uwagach podczas budowy czy funkcjonalności?

    • Administrator

      Dodano : 12/6/2013

      Już od dłuższego czasu planujemy uruchomienie pod stroną platformy cyfrowej dla naszych klientów, która dzięki wymianie doświadczeń pomiędzy nimi będzie mogła ułatwić proces budowy, jak również być cenny źródłem informacji dla przyszłych inwestorów.

  • M

    Marcin

    Dodano : 12/6/2013

    Czy planujecie Państwo projekty domów pasywnych? Czy może istnieje możliwość, aby projekty z Państwa pracowni przerobić na dom pasywny? Czy jest taki ewentualny zabieg kosztowny? Kiedy można spodziewać się kosztorysu projektu &#039;parterowy 1&#039;?

    • Administrator

      Dodano : 12/6/2013

      W najbliższym czasie nie planujemy wprowadzenie projektów pasywnych, pojawi się natomiast oferta "projektów z dopłatą" w programie NFOŚ w standardzie NF40. Część z istniejącej oferty można dostosować do parametrów domu pasywnego, ale jeśli taki zabieg ma być racjonalny ekonomicznie powinny to być projekty o możliwie kompaktowej i zwartej formie. W tym kontekście Parterowy 1, pomimo tego że jest projektem energooszczędnym, nie bardzo nadaje się na dom pasywny. Dobrze zaprojektowany dom pasywny to taki, w którym występuje korzystny bilans stosunku nakładów inwestycyjnych do późniejszych oszczędności eksploatacyjnych. Kosztorys pojawi się po ukończeniu dokumentacji, wykonywanie go wcześniej tylko na podstawie koncepcji będzie nierzetelne, dlatego prosimy uzbroić się w cierpliwość.

  • m

    mariola

    Dodano : 10/6/2013

    Z całym szacunkiem w Państwa ofercie to jedyny projekt bez użytkowego poddasza,stąd moje pytanie o możliwość pokrycia go dachem dwuspadowym.Na Kaszubach nie mam możliwości postawienia domu z płaskim dachem.Dziękuje za odp.pozdrawiam

    • Administrator

      Dodano : 10/6/2013

      Domyślamy się, że Pani zapytanie wynikało z lokalnych uwarunkowań administracyjnych. Niestety taka modyfikacja to zbyt duża ingerencja w koncepcję projektu, która skutkowałaby deformacją jego formy.

  • D

    DOMY Z WIZJA

    Dodano : 10/6/2013

    Teoretycznie można, ale stanowczo odradzamy tego rodzaj zmiany, to jest z założenia projekt z płaskim dachem. Ciekawe, że w przypadku projektów z użytkowym poddaszem często otrzymujemy pytania o wersję z płaskim dachem, a kiedy w końcu pojawił się w naszej ofercie taki projekt to otrzymujemy zapytania o wariant z dachem spadzistym:)

  • m

    mariola

    Dodano : 07/6/2013

    mam pytanie do projektanta,czy ten dom może mieć dach dwuspadowy 35%?

  • i

    iwona

    Dodano : 04/6/2013

    Cudowny projekt dla osób kochających przestrzeń otwartą. Jestem zakochana w tym projekcie. Problemem jest tylko zakup działki tak aby wykorzystać cały potencjał domu oraz niestety płaski dach który nie przejdzie w gminach które mają już plan zagospodarowania przestrzennego i nie ma mowy żeby uzyskać pozwolenie na taką budowę.

  • J

    JAZZY

    Dodano : 30/5/2013

    Rzeczywiście ta jadalnia w trochę niefortunnym miejscu, zbyt odizolowana od reszty i w dodatku z widokiem na wc :)

  • P

    Pit

    Dodano : 29/5/2013

    Kolejny świetny projekt, który podobnie jak te spod znaku &#039;Prostych&#039; i &#039;Nowoczesnych&#039; urzekły mnie prostą formą, wielkimi przeszkleniami i materiałami zastosowanymi na elewacji. Rozmieszczenie i metraż pomieszczeń też mi całkowicie przypadły do gustu, szkoda tylko, że w polskich realiach wybudowanie takiego domu nastręcza nie jednemu inwestorowi wiele trudu. Do póki w naszym kraju nadal urzędnicy będą mieli ZBYT wielką władzę w decydowaniu i narzucaniu prywatnym inwestorom tego jak mają wyglądać ich domy, to niestety, ale krajobraz usiany &#039;dworkami&#039; pokrytymi dachówką karpiówką nadal będzie dominował w naszym otoczeniu (bez urazy do tych, którym owe &#039;dworki&#039; się podobają ). Jednak uważam, że powinno się coś zrobić, aby zlikwidować zbyt restrykcyjne przepisy dotyczące lokalnych planów zagospodarowania przestrzennego, stanowionych niejednokrotnie przez ludzi nie koniecznie mających pojecie o architekturze, estetyce i funkcjonalności w obecnym budownictwie jednorodzinnym. Dopinguję Was w tym, co robicie oraz, że nie idziecie utartą drogą lecz tworzycie coś &#039;swojego&#039; i wyznaczacie pewne trendy, które mam nadzieję, wywrą jakiś wpływ na nowy &#039;kształt&#039; polskiego budownictwa :)

    • Administrator

      Dodano : 29/5/2013

      Zwrócił Pan uwagę na bardzo ważny problem systemowy, który sprowadza planowanie urbanistyczne do administracyjnej procedury, kierowanej bardziej przez urzędników niż architektów z praktycznym wyłączeniem opinii mieszkańców pomimo tego, że w teorii cały proces ma służyć poprawieniu jakości ich życia. Rozwiązaniem tego problemu mogłoby być realizowanie otwartych konkursów na tworzenie miejscowych planów zagospodarowania z uwzględnieniem konsultacji społecznych i opinii lokalnych oddziałów SARP-u. Otwarte konkursy w takiej formule mogłyby wpłynąć po pierwsze na poprawę jakości merytorycznej planów, po drugie na skrócenie okresu ich uchwalania, a po trzecie na tworzeniu silnych struktur społeczeństwa obywatelskiego, którego podstawą istnienia jest możliwość realnego wpływu na otaczającą nas rzeczywistość.

  • J

    Joanna

    Dodano : 29/5/2013

    Projekt nie jest brzydki ale czy funkcjonalny? Jak dla mnie w dziwnym miejscu umieszczona jadalnia. Stół umieszczony w holu/korytarzu... Jakby miejsca Projektantom w fazie tworzenia zabrakło... Ale to moje subiektywne zdanie. * Czy jest możliwość umieszczenia jadalni w mniej wyeksponowanym miejscu? ** Czy jest możliwość, aby zmniejszyć powierzchnie oszklenia nie tracąc przy tym charakteru domu? *** Patrząc na wizualizację, domyślam się, że ściana między salonem a kuchnią to "opcja"? **** Czy planujecie Państwo domy w podobnym charakterze o powierzchni 110-130m2 + garaż 2stanowiskowy? ***** Czy jest możliwość aby w serii tego typu domów uwzględnić jak pisałam wyżej powierzchnię 110-130m2 + garaż 2 stanowiskowy + MOŻLIWOŚĆ dobudowania w przyszłości basenu z siłownią/salą fitness, sauna itd? A może warto taki dom zaproponować a podzielić na bezkolizyjne etapy? Nie zmienia to faktu, że i tak jestem Waszą fanką.

    • Administrator

      Dodano : 29/5/2013

      Jadalnia nie znalazła się w tym miejscu przypadkowo. Zajmuje centralne miejsce domu i stanowi jego "serce". Wszystkie projekty w naszej ofercie są tworzone niejako dla nas samych i poddawane są naszej weryfikacji, jeśli jakiegoś rozwiązania nie chcielibyśmy mieć we własny domu to jest odrzucane. W przypadku tej jadalni jest to bardzo osobiste rozwiązanie ponieważ w moim prywatnym domu jadalnia i stół jest najważniejszym miejscem, gdzie koncentruje się życie mojej rodziny. Tam nie tylko spożywa się wspólnie posiłki, ale również omawia sprawy codzienne, rysuje i bawi z dziećmi, czyta, pije poranną kawę, pracuje, przyjmuje gości słowem robi się wszystko co buduje poczucie rodzinnej wspólnoty i w tym kontekście jadalnia według mnie w tym projekcie znajduje się w idealnym miejscu na połączeniu wszystkich stref funkcjonalnych. Wracając do pozostałych pytań: - przeszklenia można zmniejszyć ale raczej wyłącznie w strefie sypialnej; - jeśli istnieje potrzeba to można wyizolować kuchnie przepierzeniem chociaż wg mnie stanowi to zaprzeczenie koncepcji otwartości wnętrza; - mamy na ukończeniu koncepcję podobnego domu o powierzchni ok.145m 2 z podwójnym garażem, ale taka powierzchnia wymusza redukcję programu funkcjonalnego dlatego będzie w nim mniej pomieszczeń dodatkowych; - strefa fitness, o której Pani piszę jest rozwiązaniem indywidualnym i dodatkowo rzadko spotykanym w połączeniu z tak niewielką powierzchnią użytkową dlatego raczej nie planujemy tego typu rozwiązań.

  • E

    Ewa

    Dodano : 26/5/2013

    Bardzo interesujący projekt. Jestem ciekawa dlaczego macie w ofercie tak mało projektów domów dla 5-cio osobowej rodziny. W tym projekcie brakuje jednego pokoju, natomiast w innych trzeba rezygnować z bardzo ciekawej pustki nad jadalnią (gama projektów np. "STYLOWY") Jak według Was w Polskich warunkach będą się spisywały tak duże powierzchnie szklane, trochę się boję, że będą duże straty ciepła zimą.

    • Administrator

      Dodano : 26/5/2013

      Ogólnie największa liczba projektów typowych, nie tylko naszej pracowni, jest tworzona pod kątem najliczniejszej grupy odbiorców czyli w tym przypadku rodzin o modelu 2+2. W kontekście zmniejszającego się przyrostu naturalnego model 2+3 staje się dosyć rzadki, a zatem produkty w tym segmencie mają mniejszą grupę odbiorców. Mimo wszystko Pani uwaga jest dla nas istotna i w najbliższym czasie pomyślimy o projektach z większą liczba pokoi, tymczasem mamy w ofercie projekt Nowoczesny 1, a wkrótce pojawi się nowy dom dwukondygnacyjny w typie projektu "Z Klasą" z 4 sypialniami na piętrze.

  • M

    Michał

    Dodano : 25/5/2013

    Gratuluję bardzo ciekawego projektu wyróżniającego się na tle konkurencji - bardzo trafnego wcielenia w życie idei Miesa van der Rohe. Bardzo podoba mi się Państwa dbałość o szczegóły, które tworzą całokształt, przy zachowaniu idei " "mniej znaczy więcej". Jedna wątpliwość, która nasuwa mi się przy analizie tego projektu to szerokość salonu - dla mnie mogłaby być nieco większa.

    • Administrator

      Dodano : 25/5/2013

      "Mniej znaczy więcej" to motto,. które często przyświeca naszej pracy :). Na dobry efekt końcowy projektu ma wpływ długi okres dojrzewania koncepcji podczas którego można obiektywnie oceniać pewne rozwiązania i redukować zbędne elementy. W kwestii wymiary salonu my również podczas opracowania koncepcji zastanawialiśmy się nad zwiększeniem jego szerokości, jednak decyzję o zachowaniu obecnego wymiaru podjęliśmy z pełnym przekonaniem mając na uwadze doświadczenia z odwiedzin realizacji naszych innych projektów. Oczywiście jeśli dla kogoś ten wymiar jest za mały salon można poszerzyć na etapie adaptacji.

  • p

    przemek

    Dodano : 25/5/2013

    Ciekawy projekt. Zastanawia mnie czy przewidujecie inne projekty tego typu. Posiadam działke ok. 1ha. Interesował by mnie projekt z wejściem od zachodu i jadalnią oraz salonem od południa. Czy przewidujecie projekt tego typu?

    • Administrator

      Dodano : 25/5/2013

      W dużej mierze to Państwa sugestie wyznaczą nam kierunek przy opracowaniu nowej wersji. Na chwilę obecną uważnie analizujemy wszystkie opinie i maile dotyczącego tego projektu.

  • P

    PRZEMEK

    Dodano : 25/5/2013

    REWELACJA co do pomysłu projektu, jednak szkoda ze nie pasuje na każdą działkę. :-)

    • Administrator

      Dodano : 25/5/2013

      W przygotowaniu mamy koncepcję podobnego domu z płaskim dachem mniejszego zarówno w wymiarach zewnętrznych jak i powierzchni użytkowej bo ok.145m2 + garaż na dwa samochody. Mamy również "na desce" projekt z płaskim dachem o podobnej powierzchni na zdecydowanie węższe działki, który zaprezentujemy na stronie, ale dopiero jesienią.

  • M

    Michał

    Dodano : 25/5/2013

    Bardzo ładny projekt. Niecierpliwie czekam na kosztorys. Czy ktoś może mi napisać czy taki dom jest droższy czy tańszy w budowie w porównaniu do domów ze spadzistym dachem.

    • Administrator

      Dodano : 25/5/2013

      Głównym wyznacznikiem kosztów realizacji domu jest jego powierzchnia, oczywiście pewne rozwiązania takie jak materiał elewacyjny czy wielkopowierzchniowa stolarka podwyższą w pewnym stopniu koszty budowy w porównaniu do domu tradycyjnego, ale z kolei forma parterowa to oszczędność na kosztach realizacji dachu i poddasza. Reasumując kosztorys tego domu będzie nieco wyższy od domu tradycyjnego o zbliżonej powierzchni, ale różnica nie powinna być wysoka.

  • P

    Pawel

    Dodano : 25/5/2013

    Fenomenalny! Jak wiekszość Waszych projektów zresztą:)

  • M

    Mateusz

    Dodano : 24/5/2013

    Nie wiem czy odważyłbym się na budowę takiego domu ale trzeba przyznać, iż jest genialny pod względem chociażby estetyki czy funkcjonalności. Czapki z głów, Panowie!

    • Administrator

      Dodano : 24/5/2013

      Odwagi! naprawdę nie trzeba się bać technologii dachów płaskich. Całe budownictwo wielorodzinne stosuje ten rodzaj przekrycia od dziesięcioleci, a obecnie technika izolacji wodoszczelnych w tego typu dachach jest zaawansowana i niezawodna.

  • D

    DOMY Z WIZJA

    Dodano : 24/5/2013

    Zapraszamy do zapoznania się z nową propozycją projektową, która mamy nadzieję stanie się początkiem kolejnego segmentu w naszej ofercie – domów nowoczesnych z płaskimi dachami. Będziemy wdzięczni za wszelkie opinie, sugestie i komentarze, które mogą być pomocne przy opracowywaniu koncepcji kolejnych projektów.

Dodaj opinię

© 2024 DOMY Z WIZJĄ Sp. z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone
Projekt i realizacja:Tworzenie stron internetowych - Jellinek